• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik glimlachte en opnieuw kwamen kleine blosjes opsteken.
    "Ik hou ook van jou." zei ik zacht. Ik ging dicht tegen hem aan zitten en liet mijn handen weer langs zijn hals, naar zijn wangen glijden. Ik streelde met mijn duim over zijn lippen en drukte dan mijn lippen op de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Ik dacht al zoiets x)]

    {haha, hoezo? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze gaat dicht tegen me aan zitten en ik houd haar stevig vast. Haar handen glijden weer door mijn hals, over mijn wangen en uiteindelijk strijken ze over mijn lippen. Ze drukt haar lippen op die van mij en ik kus haar zachtjes terug terwijl ik haar onderrug streel met mijn vingertoppen. Dit voelt gewoon goed. En het doet mij goed.

    [Geen idee, het was gewoon een voorgevoel ;P maar ik vind het wel leuk voor je! ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Naomi Micheal
    Ik knik en kijk hem aan. 'Ik zou je dit nooit alleen laten doorstaan zoals ik moest, dus geen dankje zeggen.' zeg ik dan zacht druk ook een kort kusje op zijn lippen en grijns en hij slaat zijn arm rond mijn middel en ik begin weer te lopen nu richting de slaapzaal.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik genoot van het tintelende gevoel dat door zijn aanraking door mijn lichaam stroomde. Mijn handen verdwenen in zijn haar, terwijl de kus wat in intensiteit toenam. Ik sloot mijn ogen en lette alleen op het gevoel van zijn lichaam tegen het mijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Oei... gewoon een voorgevoel, of, ik verander in zo'n meisje dat alleen over haar 'vriendje' kan spreken....
    nou, hopelijk alleen het eerste. :)
    Maar ik ga nog wachten tot het zover is, hoor... want mijn zus en haar beloftes...
    ah handig zo oudere zussen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Haar handen verdwijnen in mijn haar en ik trek haar nog wat dichter tegen me aan. Ik kus haar nog steeds gewillig en bedenk me dan dat we misschien beter ergens heen kunnen gaan. Want om hier nou zo in het midden van de gang te zoenen.
    'Wil je doorlopen of ergens anders zoenen?' prevel ik glimlachend tegen haar lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ergens anders..." grijnsde ik tegen zijn lippen aan. Ik kuste hem nog even kort en trok me toen terug. Glimlachend ging ik van zijn schoot af en liep weer naar de andere kant van de rolstoel.
    "Jij wijst de weg." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze grijnst tegen mijn lippen aan ergens anders en kust me nog even. Ze gaat dan weer van me schoot af en staat achter de rolstoel.
    'Waar wil je heen?' vraag ik haar dan als ze zacht zeg dat ik de weg wijs. 'Ik zal je erheen leiden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Hmm, ik weet niet. Ik ken hier alleen de danszaal, eetzaal en badkamer... Oh ja en het auditorium." mompelde ik. "Kies jij maar." zei ik en streelde eens over zijn hoofd, zodat zijn haren in de war kwamen zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Oke, ik neem je mee naar de hiphopdanszaal,' zeg ik dan glimlached en rol zachtjes in de richting erheen en als ik merk dat ze het gewoon goed kan bijhouden rol ik iets sneller. Anders zijn we er over honderd jaar nog niet. Ik doe de deur open en pak Nala's handen en laat haar om de rolstoel heen lopen en trek haar op mijn schoot. 'Houd je vast,' zeg ik tegen haar en rol dan verder en doe de deur van de zaal achter me dicht.'We zijn alleen,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Goed." grijnsde ik en ging dan zo op zijn schoot zitten dat er een been langs elke kant van hem was. Ik tastte weer eerst naar zijn lippen en drukte dan de mijne erop. Ik glimlachte even tegen zijn lippen aan, gewoon omdat dit zo goed voelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Nala lijkt ineens zo verandert, zoveel volwassener en aantrekkelijker, vrouwelijker. En gewoon alleen omdat ze meer lijkt te durven op dit gebied. Ze zit met haar benen aan weerszijden van me en ze drukt haar lippen op die van mij. Mijn handen strelen haar rug terwijl ik haar vurig terugkus en ik voel de glimlach op haar lippen waardoor ik ook een glimlach krijg op die van mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [I'm bored....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    We lopen steeds meer richting de slaapzaal. Ik kijk naar Naomi en grijns even. Ik hield zoveel van Naomi en zou me ook geen betere vriendin kunnen wensen. Tuurlijk ze had een paar dingen gedaan die me niet bevielen, maar niemand is perfect. ik loop naar mijn bed toe en ga erin liggen. ik wacht tot Naomi er naast komt liggen en ga alvast lekker onder de dekens liggen. Nu besefte ik pas hoe koud ik het eigenlijk heb... Ik glimlach naar Naomi en druk een kus op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne