• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nala dus :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ze staat op en en ik zie haar op haar lip bijten. 'Dank je,' zeg ik zacht en kijk haar even aan. Ik zie haar denken. 'Waar denk je aan?' Vraag ik haar dan en rol nog niet naar voren en zucht een keer zachtjes. Ik heb hoofdpijn gekregen van dit alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze staat op en en ik zie haar op haar lip bijten. 'Dank je,' zeg ik zacht en kijk haar even aan. Ik zie haar denken. 'Waar denk je aan?' Vraag ik haar dan en rol nog niet naar voren en zucht een keer zachtjes. Ik heb hoofdpijn gekregen van dit alles.


    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en zucht ook. 'Ik vroeg me gewoon af.' maar is stop dan midden in mijn zin en zucht dan en ga weer verder. 'Ik vroeg me gewoon af, waarom doe je jezelf pijn, om mij?' dat laatste zei ik heel zacht. 'De enige reden die ik dan ook nu kan bedenken is door ons gesprek van toen straks...' zeg ik dan zacht. 'Maar de jezelf niet pijn, die het voor Nala.' zeg ik fan zacht en zucht. Hoe moest ik dit zeggen....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik schud met een lachje mijn hoofd. Ongelooflijk. 'Ik deed mezelf niet met opzet pijn,' zeg ik 'ik sloeg om woede te uiten, en thsjaa. Als ik dat soort momenten heb denk ik niet na over het gevolg.' En ik haal simpel mijn schouders op. ''En ik ga niet eerst tegen Nala zeggen dat ze zich niet moet snijden om het vervolgens zelf te doen. Maar toch bedankt, voor het aan me denken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ze spreekt over dat hij Marcell heeft staan bedreigen. 'Ik kon Josh niet meer tegenhouden, maar van mij had het best gemogen dat hij Marcell in elkaar zou slaan. Alleen niet op dat moment,' zeg ik dan naar waarheid. Ik mag Marcell niet en Marcell mij niet.

    Nala
    "Ik snap dus niet waarom iemand Marcell in elkaar zou willen slaan. Hij heeft zowel Sam zijn leven als het mijne al gered. Gisteren nog maar zelfs..." zei ik, maar op zachte toon. Ik wou niet nog eens ruzie maken.
    "En eigenlijk... als ik eerlijk mag zijn." zei ik weer voorzichtig, nog steeds mijn best doend vriendelijk en zacht over te komen. "Ik zou nu niet graag zien hoe Josh in elkaar wordt geslagen, maar ik ben nu niet bepaald enthousiast over hem..." hij zou vast heel wat moeten doen voor ik hem zou kunnen uitstaan...


    {ooit wil ik josh zijn best zien doen om Nala vriendelijk gezind te stellen :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik ben blij dat hij jullie levens heeft gered maar bij mij heet h-' ik stop met praten erover. Verdomme. Die belofte. Ik kan er hier niet over praten. 'Laat maar zitten, en natuurlijk mag je eerlijk zijn. Iedereen zijn eigen mening. Maar ik kan mannen die hier werken niet aardig vinden. En de reden dat hij Sam's leven moest redden kwam doordat hij zo erg was toegetakeld door mannen hier.' Ik kijk naar haar maar zij ziet natuurlijk niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Nou, mij was hij niets verschuldigd... en bedankt dat je me er niet op aan rekent... Op een of andere manier lijk ik gewoon niet goed met Josh overeen te komen, terwijl we hoogstens nog maar 2 zinnen hebben gewisseld."
    Ik ging even wat rechter zitten zodat mijn rug en schouderbladen zachtjes kraakten. Dat zorgde steeds voor een kleine verlossing. Ik had gewoon snel last van mijn rug en schouderbladen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Weet je :Y) ik lees weleens het topic terug. ^^ en weet je nog dat Nala gestraft werd met die Russisch roulette en daarna die zweepslagen? Toen heeft Josh haar bevrijd]

    Leslie Day
    'Iedereen mag zijn eigen mening hebben over anderen,' zeg ik glimlachend. 'Maar Josh heeft je ook een keer geholpen. Dat vertelde hij me. Dat hij je los maakte in een martelkamer ofzo? Zweepslagen?' Kijken of er een belletje bij haar gaat rinkelen. Josh vertelde me dat hij haar had gevonden. Ik vind het lief dat hij geholpen heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ow, shit... das waar ook...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    :Y) teehee :P


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik slikte even. "Volgens mij had ik die herinnering verdrongen..." mompelde ik en rilde. Die Russische roulette was doodeng geweest en ja, Josh had me toen los gemaakt... Misschien moest ik inderdaad mijn houding tegen hem wat veranderen, misschien.
    "Daar zal ik aan proberen denken als ik nog eens met hem spreek of zo..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Sorry, dat brengt vast een nare herinnering mee, vergeet maar wat ik gezegd heb,' zeg ik zachtjes en sla een arm om haar heen ten teken van geborgenheid. 'En Josh handelde gewoon in blinde woede, hij hield jullie niet expres op. Hij wilde alleen maar mij beschermen.'

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 22:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik legde mijn hoofd als vanzelf weer tegen haar schouder aan.
    "Maakt niet uit, hoor... Ik zou er sowieso wel nog eens aan herinnerd worden. Nu hebben we dat ook weer gehad. En ja, ok... Ik zal mijn best doen, en ik zeg mijn best doen, wat vriendelijker tegen hem te doen."
    Toen besloot ik weer op wat anders over te stappen.
    "Dus... nog veel gedanst?"

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 23:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Ik heb het sinds vandaag weer echt opgepakt,' zeg ik dan. 'Ik was van plan om straks nog te gaan dansen. Zin om mee te gaan?' Vraag ik haar dan. 'Voor dansen hoef je niet te zien, voor dansen moet je je bewust zijn van je omgeving en het voelen.' En ik kijk naar haar. 'Maar dat hoeft natuurlijk niet.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer! Oehhh, hele gesprekken over Josh, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp