• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Evil me. Whaha! (duivel) Ik verander het wel, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze is nu gewoon zo dichtbij en ik zie dan dat ze wil opstaan maar ik houd haar nog heel even tegen en sla mijn arm om haar middel. Gewoon om haar nog even te voelen. Want dit moment is toch zo weer voorbij. Nala is echt geweldig, en lief, en na vandaag heb ik ook echt een sexy uitdagende kant aan haar ontdekt. Maar Naomi is anders.. En ik weet gewoon niet hoe het komt. Dan laat ik Naomi los. 'Sorry,' zeg ik dan voor het tegenhouden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    (...)

    [precies dat]


    [Lol, Deemz leest mee.

    Nou Deemz, ik heb een keuze gemaakt. Ik ga het niet meer laten gebeuren ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whaha. Sam wordt slim! Lolz!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [APPLAUS VOOR SAM! Of eigenlijk Jaims ;p

    Jup, k ben weer helemaal bijgelezen. Mijn topicsssss!
    Moet nu weer gaan -_-']


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Thsjaa, Naomi is nou eenmaal minder aantrekkelijk dan Nala voor Sam.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze is nu gewoon zo dichtbij en ik zie dan dat ze wil opstaan maar ik houd haar nog heel even tegen en sla mijn arm om haar middel. Gewoon om haar nog even te voelen. Want dit moment is toch zo weer voorbij. Nala is echt geweldig, en lief, en na vandaag heb ik ook echt een sexy uitdagende kant aan haar ontdekt. Maar Naomi is anders.. En ik weet gewoon niet hoe het komt. Dan laat ik Naomi los. 'Sorry,' zeg ik dan voor het tegenhouden.


    [Eigenlijk had Ian net moeten komen! XD]

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en kijk hem aan en blosjes ontstaan op mijn wangen. 'Het maakt niet uit.' mompel ik dan zacht en hij laat me weer los en hij laat me los en ik sta langzaam en voorzichtig op en er zitten nog steeds blosjes op mijn wangen en ik bijt zacht op mijn onderlip en kijk hem aan. Geen idee wat ik nu moet zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk even naar Naomi, ze is -natuurlijk- gelijk opgestaan zodra ik haar los liet. En dat begrijp ik ook wel. Ik slik een keer en zeg dan zacht, 'Wat ik vanmiddag zei, over dat het een vergissing was en niets betekende,' begin ik dan en kijk haar even aan voordat ik verder ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Duh, natuurlijk doet ze dat! XD]

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan en zucht. 'Ik begrijp je Sam, je hebt je punt toen straks duidelijk gemaakt en laten we dit dan maar ook vergeten zeker?' mompel ik dan en zucht en kijk hem aan. Nog steeds ergens diep van binnen Dees het me pijn, maar ik hou van Ian en Sam moet ik vergeten het is nou eenmaal zo, voor Sam beteken ik toch niks....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hoeveel liefde heef Naomi nodig? Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ze geloofde me vanmiddag dus echt. Ze kijkt me aan.
    'Ik-, nee Naomi,' zeg ik haar en mijn blik houdt de hare vast. 'Daarstraks loog ik, oké? En ik weet het, daarom mag je me best haten. Graag zelfs. Want de enige reden waarom ik het deed was juist om afstand te creëren. Maar zie me hier dan. Rondjes om je heen draaiend, in de hoop dat je inderdaad op me zou vallen. Je gewoon even dicht bij me te voelen. Ik weet niet waarom, ik weet alleen dat ik het dacht.' Ik zwijg heel even en kijk haar aan. 'Maar er is een reden waarom ik je zojuist ook weer los liet. Want jij gaat toch wel terug naar Ian, wat ik je niet kwalijk neem, en ik houd echt van Nala. Jullie zijn alleen zo anders. Bij Nala moet ik oppassen met elk ding dat ik doe. En begrijp me niet verkeerd, bij jou ben ik ook voorzichtig, maar bij jou kan ik vrijer zijn. Niet mezelf hoeven inhouden om te snelle bewegingen te maken. Bang te hoeven zijn dat je misschien ineens angstig in een hoek weg kruipt als ik over je arm zou strijken. En dat gevoel heb ik bij Nala wel. Maar dat is gewoon iets waar ik aan moet wennen. Het is beter zo, die afstand.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pomtiedom.

    Ik heb ineens zo veel schrijf inspiratie. Wieeeeejjjj.

    Ik doe mee aan Story of the month. Hier op Q. En als je wint kan je 100 credits krijgen :3 niet dat ik ga winnen x)

    Maar goed. Het moet over de herfst gaan. En aangezien ik zo blij ben laat ik jullie lekker mijn kleine begin lezen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn laatste dagen gekleurd met herfsttinten.

    De bladeren laat ik door mijn vingers glippen en de kou die het afgeeft trekt in mijn vingers. Ik vind het niet erg, ik wil de natuurlijke kou nog een paar laatste keren voelen. Het is nog niet ijzig koud, dat komt pas in de winter, dit is meer een soort gure kou.
    De dokter heeft gezegd dat dit mijn laatste herfst zal zijn, als die al tot zijn einde komt voordat ik aan mijn einde kom. Dat is slechts een afwachting die ik niet kan voorspellen, niet wil voorspellen, want anders zouden de dagen somberder zijn en niet gekleurd worden door de herfsttinten. Mijn handen zijn licht doorschijnend en hebben amper nog hun krachten, maar het maakt niets meer uit. Ik heb er vrede mee.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 23:02 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Geen idee, ze is veel eisend, whaha! XD Nee, ze houdt van Ian hoor net zoals Sam van Nala houdt! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar ik ga slapen, reageer morgen, maar je weet toch wel dat dit heel verkeerd kan overkomen bij Naomi, niet zoals Sam het bedoelt... Nu lijkt het net voor haar alsof ze heel makkelijk is, makkelijk is om haar mee naar bed te sleuren of zoiets. XD Whaha. Het maakt niet veel goed wat hij nu allemaal zegt en ze zal idd waarschijnlijk boos zijn dat je het alvast weet. XD Whaha! Maar weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp