• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik weet niet.... Ik wil wel, alleeen... Tja. Ik gun het jouw :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Daarom kan je toch nog wel mee doen ^.^ en ik gun het jou ook ((((((:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahaa jaaa, okee ga het proberen. Zie wel of ik het inlever of niet, maar moet dus eerst weg... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    'Ik ben gewoon voorzichtig met je Nala,' zeg ik zacht. 'En denk je nou echt dat wanneer je het gevoel van dansen vindt zonder te kijken dat je dan niet weer gevaarlijke tricks gaat doen.'
    Ik zie dat Leslie ertegen in wil gaan maar ik gebaar haar dat ze haar mond dicht moet houden. Dit is iets tussen Nala en mij.
    'En ik ga sowieso niet mee, want zelfs als je besluit nu alsnog te gaan dan wil ik niet de hele tijd voorzichtig naar je willen gaan roepen.'

    Nala
    Ik beet zacht op mijn lip, terwijl ik nadacht, maar zuchtte toen.
    "Ok, maar je moet me beloven dat we gaan dansen meteen nadat ik weer wat kan zien." zei ik dan en schoof wat naar achter op het bed. Onbewust was ik naar voren geschoven, klaar om te vertrekken.
    "Gaan we dan wel even wandelen? Gewoon, kort, ik wil mijn benen even strekken." vroeg ik toen. Hij moest niet persé mee, want ik begreep ook wel dat dat moeilijk was. Leslie zou er vast geen probleem mee hebben om even met me rond te wandelen, toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Halo ben er weer! ;D Was dat over die wedstrijd me het thema herfst?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Deem hoe laat moet je weg, anders schrijf ik nu wel even wat met Naomi dag ze naar Ian gaat.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eh... Nou ik moet nu tandenpoetsen en alles, dan moet ik even snel 2 dingen kopen ergens en dan kom ik weer naar huis. Ben zo ie zo 12.00 weer thuis]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke, dan schrijf ik wel wat. Ik ben vanaaf rond 8uur weg, dan vieren wij hier het begin van de carnaval, Oad òp Nuj. Dus dan ven ik met wat vriendinnen daarheen. Eigenlijk is dat de 11 van de 11 maar wij vieren dat hier dus de 10 van de 11.. XD Eigenlijk raar het begin van de carnaval vieren terwijl echt carnaval pas begin volgend jaar is. XD Vieren ze bij jullie eigenlijk carnaval? Hier in het zuiden van Limburg wordt dat echt zo uitbundig gedaan. Lol... Wou ik even mededelen... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik doe nooit wat aan Carnaval maar ik ga wel een keer met mijn vrienden van vakantie carnaval vieren (:

    En ja, die wedstrijd ja :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik draai me om en loop weg van de ziekenzaal. Naomi was al weg, Sam was weg, maar is alweer terug. Ik loop richting het dak. Mijn voeten brengen me er automatisch heen. Ik duw de deur open en loop de frisse koude lucht in. De deur valt achter me dicht, maar ik schrik er niet van op. Ik ga op een houten krat zitten en kijk over de bergen uit. De koud is onverdragelijk, maar het boeit me weinig. Ik staar naar de lucht. Een traan stroomt over mijn wangen. Al snel gevolgd door meer. Ik sluit mijn ogen en laat de koude wind om me heen gaan. Kippenvel staat op mijn armen en ik heb het ongelofelijk koud, maar het doet me weinig. ik heb iemand vermoord. Hoe heb ik het kunnen doen? Ik open mijn ogen en kijk weer naar de bergen. Hoe kan ik het accepteren, als ik mezelf erom niet accepteer. Ik hoor mensen te helpen, niet te vermoorden. Ik huiver en staar naar de bergen. Sneeuw dwarrelt zachtjes neer om me heen en op mij, maar ik blijf doodstil zitten. Niet dat ik kan bewegen, ik ben half bevroren. Ik wrijf mijn handen tegen elkaar om ze warm te houden, het helpt alleen niet veel. Ik kijk naar de bergen die er rustig bij liggen. Ik wil hier weg, ik wil terug naar Canada. Ik bijt op mijn lip en veeg de tranen weg. Ze zijn half bevroren.


    Naomi Micheal
    Ik zucht als ik klaar ben en loop de badkamer uit en heb nog steeds boerin de spiegel gekeken, toch wel wetend dat ik er rampzalig uitzie. Ik besluit opzoek te gaan naar Ian, maar na een lange tijd heb ik hem nog niet gevonden en begin ik me licht zorgen te maken, maar dan schiet er me een plek te binnen, dit is de laatste plek waar hij zou kunnen zijn. Ik open de deur naar het dak en loop vlug naar boven en zie Ian zitten. 'Ian!' roep ik opgelucht en ga naast hem zitten en kijk hem aan en pak zijn hand vast, maar schrik van hoe koud die is. 'Ian, kom mee naar binnen, hoelang zit je hier al? Het is veel te koud.' zeg ik dan bezorgd, dadelijk bevriest hij nog, het is zou koud en hij zelf voelt ook zo koud. Dan kijk ik naar zijn gezicht en bijt op mijn lip. 'Gaat het?' vraag ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik beet zacht op mijn lip, terwijl ik nadacht, maar zuchtte toen.
    "Ok, maar je moet me beloven dat we gaan dansen meteen nadat ik weer wat kan zien." zei ik dan en schoof wat naar achter op het bed. Onbewust was ik naar voren geschoven, klaar om te vertrekken.
    "Gaan we dan wel even wandelen? Gewoon, kort, ik wil mijn benen even strekken." vroeg ik toen. Hij moest niet persé mee, want ik begreep ook wel dat dat moeilijk was. Leslie zou er vast geen probleem mee hebben om even met me rond te wandelen, toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi en haal mijn schouders op, want niet heel makkelijk gaat doordat ik helemaal bevroren ben. 'Ik zit hier prima.' Ik kijk nog steeds naar de omgeving en zucht lichtjes. Nee het gaat niet goed, maar dat zeg ik niet. Ik blijf gewoon voor me uit kijken, ik reageer niet op haar vraag. Ik wil niet liegen, dus is zwijgen het beste. Haar hand voelt lekker warm en ineens voel ik hoe koud ik ben en begin ik achter elkaar te rillen. Misschien dat ik toch naar binnen moest... Ik bijt op mijn lip en sta dan moeizaam op. Een beetje sneeuw valt van me af. Ik klappertand lichtjes. hoelang zit ik daar al? Ik kijk nog een keer naar het landschap en kijk dan naar Naomi. 'Ja laten we maar naar binnen gaan.' Ik loop voor haar de trap af en kijk emotieloos voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi en haal mijn schouders op, want niet heel makkelijk gaat doordat ik helemaal bevroren ben. 'Ik zit hier prima.' Ik kijk nog steeds naar de omgeving en zucht lichtjes. Nee het gaat niet goed, maar dat zeg ik niet. Ik blijf gewoon voor me uit kijken, ik reageer niet op haar vraag. Ik wil niet liegen, dus is zwijgen het beste. Haar hand voelt lekker warm en ineens voel ik hoe koud ik ben en begin ik achter elkaar te rillen. Misschien dat ik toch naar binnen moest... Ik bijt op mijn lip en sta dan moeizaam op. Een beetje sneeuw valt van me af. Ik klappertand lichtjes. hoelang zit ik daar al? Ik kijk nog een keer naar het landschap en kijk dan naar Naomi. 'Ja laten we maar naar binnen gaan.' Ik loop voor haar de trap af en kijk emotieloos voor me uit.


    Naomi Micheal
    Ik knik en loop achter hem aan te trap af en als we onder zijn kijk ik nog eens baar Ian en hij kijkt emotieloos voor zich uit wat mij pijn doet, de blik die mij ook maar al te bekend voor komt. Voor hij verder kan lopen sla ik mijn armen rond zijn nek en trek hem dicht tegen me aan in een knuffel. 'Ian, je kan me alles vertellen, ik wil je niet hetzelfde laten meemaken als ik deed.' zeg ik dan zacht en voel zijn koude lichaam, en ik probeer ook zijn lichaam een beetje op te warmen. 'Als er iets wat dan ook vertel het me.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omg arme Ian!
    Haaai XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om Naomi en laat mijn hoofd op de hare rusten. 'Weet ik,' fluister ik. 'Maar je weet alles. Je was er zelf bij.' Ik slik moeizaam en sluit mijn ogen. 'Ik ben zo niet. Ik had gewild dat jij er niet bij was geweest,' fluister ik weer schor. Ik trek Naomi dichter tegen me aan. De koud maakt langzaam plaats voor warmte. Ik slik hoorbaar en druk een kus op Naomi's kruin. 'Ik houd van je,' fluister ik schor en kijk haar langzaam aan. Ik veeg de traan die over mijn wang stroomt weg en pak haar hand. Langzaam lopen we verder. Waar moeten we heen, ik weet het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne