• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Moet eten ^.^ pizzzaaaaa (;]


    [Smakelijk!! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ze trekt zich weer terug en wiebelt met haar benen. Misschien last van tintelend gevoel.
    'Dat is wel lief van hem, ik denk dat je blij moet zijn met iemand zoals Sam,' zeg ik dan glimlachend. 'Met Josh is er geen kans van ontsnappen,' zeg ik lachend. 'Nee hoor grapje. Hij wacht ook gewoon als ik niet wil.'
    Ze heeft weer lichte blosjes op zijn wang.
    'Oeeee dus je pakt hem wel gelijk goed aan,' zeg ik lachend.

    Nala
    "Dus... jij en... Josh? hebben wat?" ik zei zijn naam wat vragend, aangezien ik hem eigenlijk nooit echt had geweten. "Dat is die jongen die de vorige keer ook bij je was, toch?" vroeg ik toen en grijnsde bij haar volgende woorden.
    "Natuurlijk. Geen kans op ontsnappen." grapte ik lachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik hoor de deur open gaan maar kijk eerst naar me hand. Wat me wel doet omkijken is een geïrriteerde zucht. Het is Naomi. Great. Ze kijkt me aan via de spiegel en ik ga gewoon verder met mijn hand uit te spoelen om zeker te weten dat er geen glas in zit. Als ik er mee klaar ben ga ik voorzichtig weer in de rolstoel zitten. 'Weet jij toevallig in welk kastje er verband ligt?' Vraag ik dan aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'In eerste instantie was het gewoon lust,' zeg ik naar waarheid tegen Nala. 'Maar hij kwam dichterbij. En zo geschiedde het. De vonk sloeg over.' En ik glimlach naar haar. 'Ja dat is die jongen ja. Die hele knappe sexy jongen.'
    Ze zegt dat er geen ontsnappen aan is.
    'Oe toe maar! Ach, je moet een jongen goed aanpakken,' ga ik verder met het grapje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik schudde grinnikend mijn hoofd.
    "Hmm, die hele knappe sexy jongen, die Marcell toen heeft staan bedreigen?" zei ik toen met opgetrokken wenkbrauwen. Ik kon hem nog steeds niet echt uitstaan...

    {moet gaan :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik hoor de deur open gaan maar kijk eerst naar me hand. Wat me wel doet omkijken is een geïrriteerde zucht. Het is Naomi. Great. Ze kijkt me aan via de spiegel en ik ga gewoon verder met mijn hand uit te spoelen om zeker te weten dat er geen glas in zit. Als ik er mee klaar ben ga ik voorzichtig weer in de rolstoel zitten. 'Weet jij toevallig in welk kastje er verband ligt?' Vraag ik dan aan haar.


    Naomi Micheal
    Ik zucht en loop naar het kastje toe wn. Pak het verband en geef het aan hem en ga dan weer tegen de muur staan. 'Wat heb je gedaan?' mompel ik dan. Ik kijk even in de spiegel en zucht weer, nu omdat ik er vreselijk uitzie.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ze spreekt over dat hij Marcell heeft staan bedreigen. 'Ik kon Josh niet meer tegenhouden, maar van mij had het best gemogen dat hij Marcell in elkaar zou slaan. Alleen niet op dat moment,' zeg ik dan naar waarheid. Ik mag Marcell niet en Marcell mij niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik pak het verband zwijgend aan. Gaat ze nog weg of hoe zit dat? Ik maak het verband los en wikkel die dan om mijn hand heen met moeite. 'Zomaar,' zeg ik dan alsof het niets is. En dat is het ook niet. Ik heb weleens erger mee gemaakt. Na heel wat gepruts zit het verband om mijn hand heen, nog niet echt goed. Maar het is wel gelukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk hoe hij zijn hand verbindt En zucht even. Is het zo moeilijk?! Ik looP naar hem toe en hurk neer en begin dan zijn hand opnieuw te verbinden, nu wel goed. Soms denk ik echt dat ik te goed ben voor deze wereld. Ik kijk geconcentreerd naar zijn hand terwijl ik het goed verbind en kijk dan op en kijk Sam aan en mijn blik is weer wat verzacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze verbindt mijn hand dan opnieuw en in eerste instantie wil ik mijn hand terug trekken. Ze kijkt me dan aan en ik zie dat ze verzacht is. 'Dank je voor het verbinden,' zeg ik dan en kijk haar even aan. 'En voor als je het nog wilt weten, pas op voor spiegel scherven in de streetdancezaal.' Ik zucht een keer zachtjes. 'Mag ik er langs? Dan ga ik terug naar Nala,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er even 5 minuten. Waar kan Ianheen? Of laat maar, komt misschien niet zo handig uit voor de ander ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze verbindt mijn hand dan opnieuw en in eerste instantie wil ik mijn hand terug trekken. Ze kijkt me dan aan en ik zie dat ze verzacht is. 'Dank je voor het verbinden,' zeg ik dan en kijk haar even aan. 'En voor als je het nog wilt weten, pas op voor spiegel scherven in de streetdancezaal.' Ik zucht een keer zachtjes. 'Mag ik er langs? Dan ga ik terug naar Nala,' zeg ik zachtjes.


    Naomi Micheal
    Ik knik even en sta op en stap aan de kant zodat hij er langs kan en bij dan zacht op mijn onderlip. Waarom had hij zichzelf pijn gedaan? Tsja, on ons gesprek, maar hij moet zoiets niet doen om mij, hij heeft Nala al, zoals hij altijd zegt.

    [Een vriendin is hier dus reageer laat.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeee, ik ben ZO benieuwd wat Leslie nu gaat zeggen ^v^
    Maar ik ga weer XD
    Byeee!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Je bedoelt Nala, of je bedoelt Sam, whaha, maar ik denk niet Leslie, want die heeft als laatste gereageerd.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp