• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {reactie van Sam??? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om Naomi en laat mijn hoofd op de hare rusten. 'Weet ik,' fluister ik. 'Maar je weet alles. Je was er zelf bij.' Ik slik moeizaam en sluit mijn ogen. 'Ik ben zo niet. Ik had gewild dat jij er niet bij was geweest,' fluister ik weer schor. Ik trek Naomi dichter tegen me aan. De koud maakt langzaam plaats voor warmte. Ik slik hoorbaar en druk een kus op Naomi's kruin. 'Ik houd van je,' fluister ik schor en kijk haar langzaam aan. Ik veeg de traan die over mijn wang stroomt weg en pak haar hand. Langzaam lopen we verder. Waar moeten we heen, ik weet het niet.


    Naomi Micheal
    Ik glimlach zwakjes. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht. 'Ik laat je hier niet alleen door gaan.' zeg ik dan nog zacht en hij laat me weer los en begint weer te lopen en houdt mijn hand vast. 'Waar gaan we naartoe?' vraag ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maar zijn de bewakers er eigenlijk nog niet achtergekomen dat er iemand vermoord is. XD en dat er dadelijk nog camera's in de gang hangen die heeft gefilmd dat Ian en Naomi als laatste die kamer hadden verlaten... Shocking! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heahh?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {was ff eten ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Weet je, ik moest gisteren op een overmaatse pony met een veel te groot ego rijden
    De lesgeefster waarschuwt me in het begin dat ze heel koppig is en zo...
    de hele les geen probleem. Niks aan de hand, eigenlijk perfect...
    En plots we moesten galopperen. POEF!
    Pony staat stil en wil niet meer vooruit.
    lesgeefster vraagt of ik durf op haar kont slaan.
    Ik dacht dat ze gewoon plots naar voor zou schieten en zei dus ja.
    Ik sla met die zweep op haar kont, begint dat beest te BOKKEN!
    God, ik was geschrokken
    en die lesgeefster: blijven slaan.
    ik blijven slaan en plots, poef, ging ze weer in het rijtje rijden en was het gedaan. Toen reed ze weer perfect.
    Ik zo... O.o
    ok...

    Maar eigenlijk, dat was NICE!
    zeker als je er dan niet afvalt en het 'wint', dan heb je echt zo iets van:
    Like a boss!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Snap ik!!! Ik heb dat ook wel eens :Y)
    Toen Jip nog leefde wilde ik haar een keer laten galopperen {deed ze echt never met een ruiter erop} en had ik dus een zweepje, dus ik rijden, en drijven, maar ze deed het niet. Ik tikje geven > BOKJE! Voeten vlogen uit de beugels en ik had nog maar met één hand de teugels vast omdat ik in die andere de zweep had om en haar net aangetikt had {op de een of andere duistere reden mep ik altijd op mijn eigen been als ik de teugel niet los laat met de hand waarmee ik wil aantikken XD}.. Was net rodeo! Maar ze galoppeerde niet aan en sneed doodleuk de bocht af -,-' However bleef ik er wel op zitten.
    LIKE A BOSS!

    En er is zo'n pony waar ik op de een of andere manier nooit mee overeen kom in de bak, omdat ik me simpelweg te druk maak. Dan moet ik één keer ff huilen {Jup, kinderachtig, maargoed. Het is dan niet echt huilen maar gwn stress eruit} en dan gaat het supergoed omdat ik keirustig ben daarna! Is echt eng :P Dat was meestal 'vroeger' zegmaar. Nu is dat niet meer zo hoowr :P

    Maar wel superstoer van je :D Ik ken het gevoel :D
    IK MAG LEKKER OVER EEN UURTJEEEEEEEEEEE <3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik beet zacht op mijn lip, terwijl ik nadacht, maar zuchtte toen.
    "Ok, maar je moet me beloven dat we gaan dansen meteen nadat ik weer wat kan zien." zei ik dan en schoof wat naar achter op het bed. Onbewust was ik naar voren geschoven, klaar om te vertrekken.
    "Gaan we dan wel even wandelen? Gewoon, kort, ik wil mijn benen even strekken." vroeg ik toen. Hij moest niet persé mee, want ik begreep ook wel dat dat moeilijk was. Leslie zou er vast geen probleem mee hebben om even met me rond te wandelen, toch?


    Sam Jason Nightt
    Ze zegt dat ik haar moet beloven dat we meteen gaan dansen als ze weer kan zien en ik knik.
    'Dat beloof ik Nala, ik zal dan met je dansen,' zeg ik tegen haar.
    Grote kans dat ze sneller ziet dan dat ik herstelt ben, maar ik zal met haar gaan dansen.
    Ik rol naar het bed toe en ze wil gaan wandelen.
    'Ik ga wel mee,' zegt Leslie dan en ik knik.
    'Ik blijf wel even hier, ik ga denk ik even slapen,' zeg ik dan tegen ze.
    Les slaat haar arm om de middel van Nala heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gotta go :D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Haha, nice!
    en wees gerust ik ken dat stresshuilen
    Ik doe het ook steeds. Als ik ooit zal vallen (ik rij al 8 maand en ben nog nooit gevallen) zal ik bijna 100% zeker huilen. Gewoon van het schrikken en zo.
    Maar daarom heb ik me niet persé pijn gedaan.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb een keer bijna mijn been gebroken door een paard, ik zat dus op hem en toen had hij dus jeuk dus ging even lkkr liggen en rollen terwijl ik er nog opzat en ik kon nog net mijn been wegtrekken anders was hij zeker gebroken... Was echt eng...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Nightt
    Ze zegt dat ik haar moet beloven dat we meteen gaan dansen als ze weer kan zien en ik knik.
    'Dat beloof ik Nala, ik zal dan met je dansen,' zeg ik tegen haar.
    Grote kans dat ze sneller ziet dan dat ik herstelt ben, maar ik zal met haar gaan dansen.
    Ik rol naar het bed toe en ze wil gaan wandelen.
    'Ik ga wel mee,' zegt Leslie dan en ik knik.
    'Ik blijf wel even hier, ik ga denk ik even slapen,' zeg ik dan tegen ze.
    Les slaat haar arm om de middel van Nala heen.

    Nala
    "Ok, ik ben snel terug." stelde ik hem gerust. Ik voelde een arm om me heen, van Leslie hoogstwaarschijnlijk. Ik schoof van het bed af en tastte om me heen, op zoek naar Sam. Ik kwam met mijn hand tegen zijn been, volgde zijn lichaam tot ik bij zijn gezicht was en drukte dan een kus op zijn wang.
    "Tot zo." glimlachte ik en ging toen rechtop staan. Wachtend, tot Leslie het voortouw zou nemen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [Ik heb een keer bijna mijn been gebroken door een paard, ik zat dus op hem en toen had hij dus jeuk dus ging even lkkr liggen en rollen terwijl ik er nog opzat en ik kon nog net mijn been wegtrekken anders was hij zeker gebroken... Was echt eng...]

    {woow, geloofk}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {verveeeeel mee!!!!!!!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze voelt om zich heen en drukt uiteindelijk een kus op mijn wang. Ze zegt tot zo en ik zucht zachtjes.
    'Les, ik ga wel met haar mee,' zeg ik dan.
    Ik wil gewoon even bij Nala zijn, misschien dat dat me goed doet.
    'Als jullie het niet erg vinden,' zeg ik dan.
    En Les zegt dat ze het niet erg vindt en ik ga in mijn rolstoel zitten en rol die zo dat Nala haar handen er aan kan zetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.