• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {dank jeeeeeeeeeeeeeee!!!}
    Nala
    Ik glimlachte. Ik was totaal niet kwaad om deze verandering. Ik nam de rolstoel beet, maar niet te stevig, zodat hij nog steeds ongehinderd richting kon bepalen en zo.
    "Ik vind het helemaal niet erg." glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb het verhaal al opgegeven voor nu xd]

    Sam Jason Night
    Ze glimlacht dat ze het helemaal niet erg vindt. Les deelt mee dat ze later nog wel terug komt en nu terug gaat naar de slaapzaal. En ik knik.
    'Zo, Nala, waar wil je heen?' vraag ik haar dan.
    Ik rol heel zachtjes een stukje naar voren ten teken dat ik ga beginnen met rollen, ik zal rustig gaan zodat ze weet welke kant ik op ga.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {aww, je zal wel weer inspiratie krijgen, komt wel goed}
    Nala
    Ik glimlachte weer, terwijl ik hem volgde.
    "Maakt niet uit." haalde ik zacht mijn schouders op. "Kies jij maar."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Naomi Micheal
    Ik glimlach zwakjes. 'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan zacht. 'Ik laat je hier niet alleen door gaan.' zeg ik dan nog zacht en hij laat me weer los en begint weer te lopen en houdt mijn hand vast. 'Waar gaan we naartoe?' vraag ik dan.


    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'En daar ben je heel dankbaar voor,' zeg ik en stop met lopen. Ik trek haar dicht tegen me aan en druk een lange kus op haar lippen. 'Dank je,' fluister ik tegen haar lippen aan. Ik sluit mijn ogen even en leg mijn voorhoofd tegen haar voorhoofd. Dan open ik mijn ogen en kijk haar aan. Ik glimlach even en ga dan weer recht op staan. 'Waar gaan we naartoe? Gewoon slaapkamer? Heb het koud en dan kan ik onder de dekens...' Ik lach even zachtjes en sla mijn arm om haar middel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kijk even achterom en ziet dat ze me volgt. Langzaam rol ik richting de uitgang van de ziekenzaal. Ik ga de deur door.
    'We gaan hier linksaf oke?' zeg ik dan tegen haar zodat ze weet welke kant we op gaan.
    Ik keer mijn rolstoel naar links en rijd dan een beetje verder. Maar ik stop al snel en rijk dan met mijn handen achter me naar haar handen.
    'Kom eens hier,' zeg iik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb het verhaal al opgegeven voor nu xd]

    Sam Jason Night
    Ze glimlacht dat ze het helemaal niet erg vindt. Les deelt mee dat ze later nog wel terug komt en nu terug gaat naar de slaapzaal. En ik knik.
    'Zo, Nala, waar wil je heen?' vraag ik haar dan.
    Ik rol heel zachtjes een stukje naar voren ten teken dat ik ga beginnen met rollen, ik zal rustig gaan zodat ze weet welke kant ik op ga.[/
    quote]

    [Je herfst verhaal? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jupsos, het herfst verhaal, maar ik bedoel het schrijven even op gegeven. Niet dat ik het verhaal niet ga afmaken.

    Alleen voor nu lukt het even niet (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik en kijk hem aan. 'Ik zou je dit nooit alleen laten doorstaan zoals ik moest, dus geen dankje zeggen.' zeg ik dan zacht druk ook een kort kusje op zijn lippen en grijns en hij slaat zijn arm rond mijn middel en ik begin weer te lopen nu richting de slaapzaal.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik glimlachte en nam zijn handen vast. Voorzichtig liep ik om de rolstoel heen tot ik vlak voor hem stond.
    "En nu?" vroeg ik grijnzend en kneep even zachtjes in zijn handen. Ik wreef met mijn duim over zijn handen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {OMFG
    OMFG
    OMFG
    OH MY FUCKING GOD!!!!!!!!!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat? ;O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Wat? ;O]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze loopt om de rolstoel heen en staat voor me en ik glimlach. Ze vraagt grijnzend en nu waardoor ik moet lachen.Ze wrijft met haar duimen over mijn handen en ik trek haar dan op mijn schoot.
    'En nu heb ik je op mijn schoot getrokken en sla ik mijn armen om je middel,' ik sla mijn armen om haar middel, 'en zeg ik je dat ik van je houd. Ik hou van je Nala,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Mijn zus gaat proberen regelen dat ik Marco kan ontmoeten!!!
    Ze moet toch naar Nederland en dan moet hij maar een klein stukje met de trein gaan en.... dan... we meet! *zucht*(H)(H)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik dacht al zoiets x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.