• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Jullie zijn echt evil =.=]


    [Yeah, i know. Dat zijn zijn ze zeker ze geven je nu al een schuldgevoel voor je nog maar iets gedaan hebt. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Yeah, i know. Dat zijn zijn ze zeker ze geven je nu al een schuldgevoel voor je nog maar iets gedaan hebt. XD]


    [Ach, ik kan goed tegen schuldgevoel :Y)


    Ik zou het lekker zo doen hoor :P

    Hoe meer ze mij een schuldgevoel proberen aan te praten, hoe meer de neiging ik zal hebben het te doen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik even en zucht dan even. Maar grinnik dan als hij naar me toe rolt tot hij vlak voor me staat en ik moet nu naar beneden kijken en grinnik even, nu voel ik me best groot, aangezien ik als hij staat ik kleiner ben en zo ook bij Ian. Wat hij dan zegt laat me weer even
    Kort lachen. 'En? Neem je daar genoegen mee?' vraag ik dan grijnzend. 'En ik viel niet, dat hoorde er gewoon bij.' zeg ik zo overtuigend mogelijk, maar grinnik dan toch even en kijk hem glimlachend aan..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ach, ik kan goed tegen schuldgevoel :Y)


    Ik zou het lekker zo doen hoor :P

    Hoe meer ze mij een schuldgevoel proberen aan te praten, hoe meer de neiging ik zal hebben het te doen :Y)]


    [Oke, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    Ik sloot mijn ogen en zuchtte.
    "Ik zie niets... Het zal wel weer goed komen, volgens Aireal. Ze zegt dat het een tijdelijke reactie is op traumatische gebeurtenissen of zoiets. Maar ik ben dus blind..." antwoordde ik dan.
    "Nou, vanaf ik je stem hoorde ging het beter." zei ik terwijl ik tegen haar aan ging liggen. "Maar toen ik mijn ogen opende en alles nog steeds donker was, dacht ik vast te zitten in de nachtmerrie."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kan dat op twee manieren interpreteren. 'Hoe bedoel je? Genoegen neem om jou alleen te zien dansen, of genoegen neem met iemand te zien dansen?' vraag ik haar dan met een scheef lachje. 'Nee dat klopt, je viel inderdaad niet. Maar je verloor je evenwicht en kon die nog net op tijd terugvinden.' Ik verplaats me weer met de rolstoel en rijd een klein rondje om haar heen. Ze moet nu niet ineens een stap gaan zetten want dan komt ze tegen de rolstoel aan.

    Les
    Ze zegt dat ze niets ziet en eerst ben ik geschrokt, dan verbaasd en dan herpak ik mezelf.
    'Dan hoop ik dat je zicht snel terug komt,' zeg ik dan bemoedigend. 'En nu ben ik er. Je zit niet meer in die nachtmerrie vast. En anders moet je jezelf gewoon even zachtjes in je arm knijpen. Als je dat voelt, dan weet je dat je wakker bent.'
    Ze is tegen me aan komen liggen, en ik vind haar zo aandoenlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ik kan dat op twee manieren interpreteren. 'Hoe bedoel je? Genoegen neem om jou alleen te zien dansen, of genoegen neem met iemand te zien dansen?' vraag ik haar dan met een scheef lachje. 'Nee dat klopt, je viel inderdaad niet. Maar je verloor je evenwicht en kon die nog net op tijd terugvinden.' Ik verplaats me weer met de rolstoel en rijd een klein rondje om haar heen. Ze moet nu niet ineens een stap gaan zetten want dan komt ze tegen de rolstoel aan.


    Naomi Micheal
    Ik grijns even. 'Welke van toepassing is op jouw.' zeg ik dan een beetje geheimzinnig en ook met een scheef lachje en steek dan even mijn tong uit. Dan draai hij een klein rondje om me heen en grinnik even. 'Wat die je?' vraag ik dan en lach even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze zegt dan een beetje geheimzinnig welke van toepassing op mij. 'Hm, tell me,' zeg ik dan tegen haar. Ze steekt haar tong naar me uit wat er heel speels uit ziet. En ze vraagt dan wat ik doe als ik dat rondje om haar heen draai. Ik draai nog een rondje. 'Ik dans met je,' zeg ik dan met een knipoog. Hoewel je het niet echt dansen kan noemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze zegt dan een beetje geheimzinnig welke van toepassing op mij. 'Hm, tell me,' zeg ik dan tegen haar. Ze steekt haar tong naar me uit wat er heel speels uit ziet. En ze vraagt dan wat ik doe als ik dat rondje om haar heen draai. Ik draai nog een rondje. 'Ik dans met je,' zeg ik dan met een knipoog. Hoewel je het niet echt dansen kan noemen.


    Naomi Micheal
    'k grinnik even en schud mijn hoofd. 'Hmm, de tweede?' vraag ik dan grIjnzend, omdat hij de laatste keer wel duidelijk was, dus ik denk niet dat hij mij bedoelt, maar goed. Als hij dan zegt dat hij net me danst grinnik ik weer en zie dat hij even kort knipoogt en grijns kort en probeer hem te volgen met mijn ogen en een glimlach zit rond mijn lippen en probeer zo recht mogelijk te blijven staan, zou ik een stap zetten dan zou ik over de rolstoel vallen en dadelijk nog op Sam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze vraagt dan grijnzend te tweede. 'Wie weet,' zeg ik dan met een klein simpel lachje op mijn lippen. Ik zou eigenlijk eerder de eerste denken, maar dat zeg ik niet. Ik ben nu met Nala, Naomi is nog steeds met Ian, dus nope. Dat zit er niet in. Ze volgt me met haar ogen en ik prik een keer in haar zij als ik weer langs haar blijf ronddraaien en dan ook in de andere zij als ik er langs kom. 'Je danst niet,' zeg ik dan. 'Dat is ook sad, ik dans wel met jou maar jij niet met mij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Als hij in mijn zij prikt maak ik telkens een soort spastisch beweging en lach. Als hij dan zegt dat ik niet dans grinnik ik even. 'Als ik dans val ik op je.' zeg ik dan lachend en als hij dan weer in mijn zij prikt, beweeg ik weer spastisch en zet dan een stap en val dan op Sam's schoot en schiet even in de lach en kijk hem aan. 'Sorry.' mompel ik dan en kijk hem een beetje beschaamd aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dit is echt niet mijn schuld x)]

    Sam Jason Night
    Ze beweegt spastisch waardoor ik moet lachen. Ze zegt dan lachend dat wanneer ze danst ze op me valt. Vast niet. Maar dan valt ze toch op mijn schoot als ze een stap zet omdat ik haar in haar zij heb geprikt. Ze schiet in de lach en kijkt me dan aan en mompelt een sorry. 'Hm, val je nu voor me?' vraag ik dan met een lach terwijl ik haar aan kijk. Weer zo'n dubbele opmerking. 'En het geeft niets, het deed geen pijn.' Natuurlijk doet het geen pijn als ik Naomi nu ineens weer zo dicht bij me voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en rol met mijn ogen. 'Tuurlijk val ik voor je!' zeg ik dan heel overdreven en grijns. 'Gelukkig.' zeg ik dan als hij zegt dan het geen pijn deed en kijk hem even aan en sta dan weer op.

    [XD]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 22:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeeee, IK ZIE HET WEL HOOR! Je woordenspeling insinueren dat Sam haar gaat tegenhouden!]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 22:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Oeeee, IK ZIE HET WEL HOOR! Je woordenspeling insuniëren dat Sam haar gaat tegenhouden!]


    [precies dat]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne