• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Ik kijk naar Louis en knik even. Daarna komen er duizenden reactie's binnen die eigenlijk allemaal dezelfde vraag bevatten. " Wat was het belangrijke?" of iets in die richting. Ik kijk de jongens even aan en kijk dan naar het beeldscherm. 'Nou het belangrijke waardoor we deze twitcam doen is omdat Louis en Harry eigenlijk wat moeten vertellen wat belangrijk is' zeg ik en kijk de twee even aan terwijl ik op mijn lip bijt. Ze moesten het wel echt zelf vertellen, ik bedoel het was best raar als ik ging aankondigen dat ze een relatie hadden toch? en bovendien wist ik ook niet echt goed hoe ik het dan moest vertellen. Ik kijk weer even naar de reactie van de nieuwsgierige fans. 'Jongens vertel het' fluister ik zodat ze het niet op de twitcam kunnen horen en kijk ze afwachten aan.

    Louis William Tomlinson

    Mijn glimlach verdwijnt zodra er duizenden reacties binnenkomen met dezelfde vraag. Natuurlijk was deze vraag te verwachten, maar dat maakt het nog niet gemakkelijk om te vertellen. Dankbaar kijk ik naar Liam als hij het word neemt en kijk ook weer naar het beeldscherm. Ik bijt op mijn lip en leg het kladblok naast me neer. 'Ja, wat onze Liam hier zegt is helemaal waar want we willen dat jullie het persoonlijk van ons horen inplaats van via via' zeg ik vrolijk. Eigenlijk ben ik helemaal niet meer zo vrolijk, maar gewoon echt verschrikkelijk zenuwachtig. De nieuwsgierige fans laten me toch weer grinniken en knik als antwoord op wat Liam zei. 'Samen?' fluister ik en kijk Harry aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik hou een gemaakte glimlach op terwijl ik eigenlijk liever op mijn lip bijt van de zenuwen. Ik knik even op wat Liam zegt en glimlach als Louis veder het woord neemt. 'Samen?' fluistert hij dan en ik knik een beetje onopvallend. 'Wat zeggen we? Larry stylinson is real?' vraag ik fluisterend en er komt toch even een grijns op mijn gezicht. Ik kijk weer naar het beeldscherm en merk dat de fans al aardig ongeduldig worden. Op dit moment ben ik zo zenuwachtig, allemaal vragen spoken door mijn hoofd. Hoe zullen ze reageren? Zullen ze het accepteren? zullen er veel haat reactie's komen? Allemaal van dat soort vragen spoken door mijn hoofd maar ik schud ze gauw weer van mij af. Daar moet ik gewoon niet aandenken nu! Ik kijk Louis aan met een vragende blik en zet dan mijn glimlach weer op daarna kijk ik naar het scherm

    Louis William Tomlinson

    Ik merk gewoon dat Harry verschrikkelijk zenuwachtig is en zijn glimlach ook niet echt niet. Ondertussen ken ik het verschil wel en stop Louis we dwalen weer eens een keer af van het onderwerp. Ik zie Harry onopvallende knikken en denk na als ik zijn vraag hoor. 'Dit is volgens mij het gene wat we hadden moeten bespreken en de makkelijkste manier zou nu niet echt de handigste zijn. Laten we inderdaad maar zeggen' antwoord ik fluisterend. Glimlachend richt ik mijn blik op het beeldscherm en grinnik zacht als ik merk dat de fans aardig ongeduldig zijn. De vragen in die rondspoken door mijn hoofd zullen snel genoeg antwoord krijgen en hopelijk pakt het goed uit. Ik knik als ik vanuit mijn ooghoeken zie dat Harry me met een vragend blik aankijkt. 'Het is nu of nooit Hazz' fluister ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik kijk naar Louis en ik knik. 'Dat hadden we inderdaad moeten doen maar dit is nu niet het moment om het daar over te hebben, en oké dan doen we dat' zeg ik en glimlach even, deze is wel echt. Ik kijk weer naar het beeld en doe moeite niet weer op mijn lip te gaan bijten. Hoe zouden ze reageren? Ik wist het niet, de fans waren nogal onvoorspelbaaar, er waren waarschijnlijk zat die het geweldig vonden maar het zou zeker bij sommige ook niet goed aankomen zeg maar. 'Het is nu of nooit Hazz' hoor ik Louis fluisteren. 'Nou het gene wat Louis en ik jullie willen vertellen is...' ik haal even diep adem en kijk Louis aan waarna ik een klein knikje geef wat aangeeft dat we het nu moeten zeggen. 'Larry Stylinson is real!' zeg ik daarna en wacht gespannen de reactie's af.

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik en knik dan. 'Sorry dit is inderdaad niet het moment om het daarover te hebben dus zal er ook niets meer over zeggen en oké' zeg ik glimlachend en kijk hem dan aan. We denken op dit momenten echt hetzelfde en eigenlijk hoop ik gewoon dat het snel voorbij is. Dat de vragen allemaal beantwoord zullen worden en het allemaal meevalt. Maar ja de fans zijn zo onvoorspelbaar als het weer dus het is altijd maar afwachten. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Harry die het woord weer neemt en kijk hem aan. Op het momenten dat hij een klein knikje geeft haal ik zelf ook diep adem en spreek dan tegelijkertijd met hem de woorden uit die waarschijnlijk een hoop zullen veranderen. Na die woorden klim ik weer bij Harry op schoot en druk een kusje op zijn lippen om de woorden te bevestigen. 'Ik durf niet meer naar de reacties te kijken Hazz' fluister ik en bijt op mijn lip waarna ik ook even naar de andere kijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Een echte glimlach verschijnt op mijn gezicht als Louis bij mij op schoot klimt en een kusje op mijn lippen drukt. Ik sla gelijk mijn armen om me heen en trek hem tegen me aan. 'Ik ook niet' zeg ik zacht en druk een kusje op zijn neus. Daarna kijk ik ook naar de andere en zie Liam gespannen op zijn lip bijten. Daarna kijkt hij naar de reactie's en kijk ik gauw weer naar Louis. 'Hopelijk zijn onze fans een beetje lief' fluister ik in Louis zijn oor en leg daarna mijn hoofd op zijn schouder. Ik wou de reactie's niet weten, straks waren ze negatief, wat dan? Ik wou echt geen negatieve reactie's hebben dan werd ik echt verdrietig. Al zou dat Louis en mij echt niet uit elkaar halen, niemand kan ons breken, dit hadden we al vaker gezegd en elke keer als ik het zei meende ik het. Niets of niemand kwam tussen ons in.

    [ik ga denk ik straks wel slapen, moet morgen 11 uur bij tennisbaan zijn..]

    Louis William Tomlinson

    Ik ben blij om te zien dat er een echte glimlach op zijn gezicht verschijnt als ik op zijn schoot klimt en en kusje op zijn lippen drukt. Bij mij verschijnt er ook een weer een vrolijke glimlach op mijn gezicht als Harry zijn armen gelijk om me heen slaat en tegen zich aantrekt. 'Dan word het niet kijken en wachten tot de rest iets zegt' zeg ik zacht en kijk hem met een glimlach aan nadat hij een kusje op mijn neus drukt. Mijn blik gaat kort naar de andere en ondertussen zie ik dat Zayn het woord alweer heeft genomen, maar zijn woorden dringen niet to me door. 'Ik hoop het ook' fluister ik en word dan langzaam toch nieuwsgierig na het zien van de gezichten van de andere. Het duurt dan ook niet lang tot mijn nieuwsgierigheid wint en mijn blik op het beeldscherm richt om vervolgens de reacties te lezen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Is goed en veel succes..ben er morgen zelf ook niet alleen in de avond als het meezit)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jezus, ik wil die reacties lezen!:| Hou me niet zo lang in spanning!xD Anders schrijf ik ze zelf hoor...:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [zijn de reactie's positief of negatief]

    (Reacties komen wel en schrijven mag altijd :P Mhm ik zou zeggen positief en negatief)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oeh! Mag ik ze schrijven?!:| Ik heb een idee...:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Schrijf maar zou ik zeggen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer