• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (Ik luister liefdesliedjes terwijl ik naar een wraakplan zoek...
    Ik heb een idee! Lol, die kwam zo droog over als je me hier zag zitten.
    ´So baby, baby please don´t stop boy!`
    En toen wist ik iets?xD)


    [Ohh ben nieuwsgierig xd]

    Louis William Tomlinson

    'Meer kan ik er dan niet aan toevoegen' zeg glimlachend en knik. 'Dat geloof ik maar al te graag en het is gewoon jammer dat je niet iets kan zeggen zonder alles eromheen' zeg ik lachend en maak dan een 'Ahw' geluid door dat hij net zo onschuldig reageert. 'Ik kan dezelfde vragen nu aan jou stellen, want jij weet dat ik daar ook niet tegen kan' voeg ik er nog steeds lachend aan toe. 'Dat is het inderdaad en ik kan ook geen andere reden logisch geven ' zeg ik glimlachend. 'Heel veel dingen komen goed uit' zeg ik lachend. Ik kijk hem nog steeds zo onschuldig mogelijk aan en knipper weer een paar keer met mijn ogen waarna ik normaal kijk. 'Dat maakt het nu juist zo leuk en dat is heel erg lief van je. Louis is nu weer net zo blij als een vierjarig kind dat een lolly heeft gekregen. Maar Louis is ook al blij als Hazza alleen in de buurt is' zeg ik nog steeds met een kinderachtige stem, maar dit keer was het wel gemeend. 'Hazz is altijd lief en daar valt niet op in te gaan' zeg ik glimlachend. Ik kijk hem aan en zie een glimlach op zijn gezicht als ik wat dichter tegen hem aan kruip en die word alleen maar breder door mijn woorden. 'Ik kan niet meer zeggen dat dat je gewoon te lief bent' zeg ik glimlachend maar die word ook minder als er op de deur word geklopt. 'Perfecte timing en dit was nooit een half uur.' Ik grinnik zacht als hij me nog een kus geeft en dan zichzelf uit mijn greep bevrijd. 'Weet dat je nog niet van mij af bent Styles' zeg ik grijnzend en druk nog een kus op zijn lippen voor hij de deur opent. Zelf loop naar het bed waar ik op ga zitten. 'Hello' zeg ik vrolijk als Zayn naar binnenloop en Liam dan ook zie en zwaai even.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    ' Ja dat is waar dat is weer het nadeel van beroemd zijn'zeg ik en glimlach even. Ik grinnik even als hij een Aawh geluidje maakt en haal daarna mijn schouders op. 'Dat klopt daarom doe ik het ook' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dan is der geen andere logische reden' zeg ik lachend. Ik grinnik en knik. Ik begin te lachen en geef hem een kus. 'Nou dan is Hazza ook erg blij omdat Louis blij is en ik vindt het heel leuk om te horen dat je al blij bent als ik alleen maar bij je in de buurt ben' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even en haal daarna mijn schouders op, 'Op zo schattig iemand kan ik toch niet ingaan' zeg ik lachend. 'Jij bent ook hartstikke lief' zeg ik met een glimlach. 'Ach ja, het is inderdaad een beetje snel maar ja' mompel ik en kijk hem aan. 'Volgens mij vindt ik dat helemaal niet erg hoor Tomlinson' zeg ik met een knipoog. Zayn loopt naar binnen gevolgd door Liam en ik sluit de deur wil. Ik kijk naar Louis en grijns even. Ik ga rustig bij hem op schoot zitten en kijk de rest aan. De spanning die net verdwenen was begint weer terug te komen en ik bijt op mijn lip. Ik hoopte eigenlijk dat Ni wel snel kwam, nu de andere er al waren had ik geen zin meer om nog lang te wachten, nu wilde ik er het liefst gewoon vanaf zijn.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is ook waar, maar gelukkig zijn er ook heel voor voordelen en volgens mij heeft alles wel weer nadelen' zeg ik glimlachend en kijk hem dan aan. 'Nee dat doe je inderdaad niet, maar je doet wel weer genoeg andere dingen' zeg ik lachend. 'Je hebt helemaal gelijk' gelijk zijn de woorden die hier wel bijpassen' zeg ik nog lachend. Als hij begint te lachen heb ik moeite om hem niet weer met een onschuldige blik aan te kijken. 'Dat Hazza blij is maakt Louis ook heel erg blij en hij vind het ook fijn dat je het heel leuk vind om te horen dat ik blij ben als jij in de buurt bent' zeg ik glimlachend. Ik schud mijn hoofd en grinnik dan. 'Dat kan je inderdaad niet en heb er trouwens ook ervaring mee dus weet hoe je je voelt' zeg ik lachend. 'Dankjewel zeg ik met een glimlach en druk een kus op zijn neus. Een beetje heel erg snel, maar aan de andere kant is het ook wel weer fijn' zeg ik dan en glimlach naar hem. 'Ik weet niet of je het erg vind Styles, maar iets zegt me van niet' zeg ik grijnzend en kijk dan ook even naar de andere. Vanuit mijn ooghoeken zie ik Harry naar me grijnzen en voor ik het weet zit hij bij me op schoot. Mijn armen sla ik weer om hem heen terwijl mijn blik nog steeds op de andere twee gericht is. 'Niet zo zenuwachtig Hazz' fluister ik en druk snel nog een kus op zijn wang. Voor dit te weten hoef ik hem nog geeneens aan te kijken. Laat onze blonde Ier alsjeblieft ook snel hier zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat klopt, en de voordelen zijn ook wel in de meerderheid, en ik denk inderdaad ook wel dat alles een nadeel heeft' zeg ik met een knikje. 'Dat klopt' zeg ik lachend. Ik begin te lachen en knik, 'volgens jou heb ik altijd gelijk dus ja' zeg ik lachend. 'Nou Hazz is blij dat Lou daardoor blij is' zeg ik en grinnik even. 'Dat weet ik inderdaad' zeg ik lachend. 'Geen dank' zeg ik met een glimlach en grijns even door zijn manier van bedanken. 'Ja dat is waar want dan zijn we der tenminste zo vanaf' zeg ik met een glimlach. 'Nou ik weet wel zeker van niet Tomlinson' grijns k en kijk hem aan. Ik glimlach als hij zijn armen om me heen slaat en ik leun wat naar achter zodat ik tegen hem aanleun. 'Ik probeer het' fluister ik terug en glimlach door de kus op mijn wang. Ik kijk weer naar de jongens en stop met op mijn lip bijten. Kom nou op Nialler! veel langer kon ik niet wachten hoor, ik wou gewoon nu beginnen anders werd ik straks echt heel zenuwachtig. Ik leg mijn hand even op een van de handen van Louis die die om me heen heeft geslagen. Ik kijk er even met een glimlach naar en richt dan mijn blik op de deur in de hoop dat daar snel op geklopt wordt.

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 0:01 ]

    [Heb ik veel gemist? Ik heb het tegenwoordig zo druk echt niet normaal meer]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [valt mee, Niall moet naar Louis en Harry hun kamer komen, hebben ze gesmst]

    (Ik reageer zo... Kan Niall Steph meeslepen? Dan moet ik Sienna daarna nog ergens kwijt...
    Kunnen jullie trouwens heel even zo lief zijn om mijn story een kudo te geven?:$ Ik heb lezers nodig...xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Btw, xHungryNiall, je staat zelf in de top met je quiz, lol.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Huh.. wat.. echt xD dat had ik nog geeneens gezien en heb je story trouwens een kudo gegeven)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dankjewel.(A) Die top met jou is een beetje mijn schuld, ik had lol met je quiz en dacht: Zeg, waarom geef ik haar niet gewoon een kudo?! Tada.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Geen dank en jij ook bedankt (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, ik heb een hekel aan de top vanaf vandaag, want dat werkte niet... Zou ik het in de spotlight zetten? Alleen weet ik niet of dat mag van mijn ouders... Hoe krijg je meer lezers gek?!xD Ik ben in totaal met die top 1 bladwijzer opgeschoten.... Jeuj.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik heb eerlijk gezegd geen idee en bij de spotlight..de ene keer werkt het wel en de andere keer niet)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer