• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Yay!(H))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik ga slapen, reageer morgen ochtend nog wel]

    The Fans.

    @SxStyles: Omg! That's so cute!<3
    @Louis_Cupcake Back off, Harry! He's mine!
    @1DChick Liam! Say hi to me please!
    @IMarryHarry They are joking, right? I hope...
    @StylinsonForever Yeah! Finally! They're a gorgeous couple!
    @DjMalik_xx Larry Stylinson is real! I knew it! <3
    @1DFacts #LarryStylinsonIsReal
    @Directioner_xo What the fuck... Liars.
    @Nicki_Smith This is fake! I'm sure of it.
    @Liz_1D I don't know... Lou, can we share Haz? (;
    @English_Miss Omg! Zayn, can you please follow me?!

    (Lol, ik kreeg een beetje teveel lol.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Nou zeg... Ik zat 's nachts nog helemaal dit ding te verzinnen, inclusief twitternamen en hier gebeurd niks!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [xD stond tot 4 uur te tennissen, reactie komt zo]

    Harry Edward Styles

    Ik zie dat de nieuwsgierigheid het bij Lou wint en hij naar het beeld kijkt. Ik haal diep adem en kijk dan ook langzaam naar het beeld. Ik glimlach bij een paar reactie's maar die verdwijnt soms ook weer. 'Ik wil alle fans die ons accepteren heel erg bedanken' zeg ik dan met een glimlach. 'Ow en @Nicki_Smith, dit is wel echt, niet fake' zeg ik dan als ik haar tweet lees en ik kijk even naar de andere jongens. 'Hi' zegt Liam lachend en als ik naar het beeld kijk zie ik een tweet van een meisje dat vraagt of Liam hi tegen der wil zeggen. We doen het niet heel vaak maar soms wel, volgen doen we eigenlijk bijna nooit. Ik kijk even naar de tweets en toch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, eigenlijk was het redelijk positief. 'Zo erg zijn onze fans dus niet' fluister ik in Louis oor en druk daarna een kus op zijn wang. 'Gaan we nog door of stoppen?' vraag ik zacht aan niemand in het bijzonder en kijk alle jongens even aan.

    (Ben opweg naar huis en ben over ongeveer een uurtje er dus reageer dan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik sommige reacties lees. Maar bij sommige verdwijnt die weer. Ondertussen zie ik dat Harry ook de reacties aan het lezen is en eigenlijk hetzelfde denkt. 'Net als Harry wil ik ook alle fans die ons accepteren bedanken' zeg ik glimlachend en richt mijn blik weer op het beeldscherm. 'Sorry jongens maar onze lieve Hazza ga ik niet delen en dit is dus echt niet fake voor de mensen die dat denken. Harry betekent heel erg veel voor me en kan gewoon niet meer zonder hem. Ik ben dan ook blij dat ik hem nu de mijne kan noemen' zeg dan met een brede glimlach.'Onze fans zijn inderdaad niet zo erg' fluister ik en grinnik door de kus op mijn wang. Ik hoor dat Zayn ondertussen het woord heeft genomen. 'Omdat verschillende mensen zo positief reageren over alles zal ik deze keer de mensen die wat stuurde terug volgen' zegt hij met een glimlach. In de tussentijd had ik mijn blik weer op Harry gevestigd. 'Ik zou zeggen stoppen,maar dat komt omdat ik gewoon even alleen met je wil zijn' fluister ik en druk een kus op zijn neus


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ga eerst engels leren wat nog wel even kan duren aangezien ik het gewoon niet in mijn hoofd krijg, hoe leer je dat? xd
    maar ja, ik reageer tussen door wel even, denk dat ik over 15 min even stop en dan reageer]

    ( Engels leer ik meestal met engelse muziek en dan blijft het wel hangen..in het hoofdstuk bij ons kwamen veel woorden van One Direction voor dus dat was helemaal makkelijk xD
    Anders gewoon per rij doen er dan steeds herhalen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja, ik luister nu 1D tussendoor maar dat helpt niet echt, helaas ook geen woorden daarvan ertussen :(
    inmiddels ken ik het engels Nederlands wel aardig maar moet ook nog Nederlands engels]

    ( Mhm ik zal helpen verzinnen om het te kunnen onthouden..oke deze zin klinkt heel erg logisch xD
    Mhm jammer dat 1D niet voor komt want zou wel kunnen helpen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Bij Louis zie ik ook het hetzelfde gebeuren als bij mij maar ik moet zeggen dat het er best wel grappig uitziet. glimlach, glimlach weg, glimlach, glimlach weer weg en dat zo door. Ik glimlach even als Louis de fans ook bedankt en ik woel even door zijn haar. Ik grinnik even als Louis zegt dat die mij niet gaat delen. Een grote glimlach komt op mijn gezicht na de volgende woorden en ik plaats een kusje op zijn lippen. 'Dat is zo lief' zeg ik zacht en wijs daarna naar het beeldscherm. 'En volgens mij zijn de fans het met me eens' zeg ik grijnzend als er aardig wat tweets staan met " Aaawh" en "Dat is zo cute!" en dat soort dingen. Ik grijns even en druk een kus op Louis zijn neus. 'Ik ben zo blij dat iedereen het nu weet, ik ben er zo trots op dat je de mijne bent' zeg ik met een glimlach en kijk daarna even naar Zayn die aankondigt dat hij wat mensen gaat volgen. 'Ik heb dus dezelfde gedachte' zeg ik met een glimlach en kijk naar de jongens. Liam ziet het aan me en hij knikt een beetje. 'Maar dit was het weer, we hopen binnenkort tijd te hebben voor nog een twitcam Bye!' zegt hij en ik zwaai vrolijk. 'Doei!' zeg ik vrolijk en kijk daarna met een glimlach naar Louis.

    [ach ja, ik had paar dagen geleden heel goed cijfer voor luistertoets die 4 keer meetelde en deze toets 3x dus als dit net een voldoende wordt ben ik al blij ;3]

    ( Ik hoop het voor je en als je met de luistertoets een hoog cijfer haalt komt het wel weer deels goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer