• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Ik ben blij dat je dat zegt en dat ook wel heb gemerkt' zeg ik glimlachend. 'Daar kan ik niet veel meer aan toevoegen, want het is waar' zeg ik lachend en knik dan. 'Anders hadden we toch een probleem en het komt wel goed daarmee' zeg ik grijnzend en grinnik als hij een pruillip trekt door mijn woorden. 'Dat klopt, maar het komt wel goed' fluister ik en schiet in de lach. 'Heel toevallig dacht boobear weer hetzelfde als Hazza' antwoord ik en word dan ook weer serieus. Mijn blik blijft wel bij Harry hangen tot het moment dat Liam wat vraagt. Net als Harry knik ik als antwoord en luister dan naar wat hij te zeggen heeft. 'Dat is inderdaad waarvoor we met jullie willen praten' zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik zie Zayn even naar Stephanie kijken en da ook op zijn lip bijten. Al snel richt hij zijn blik op ons en begint te praten. 'Ik ben blij voor jullie, maar geheim houden zal inderdaad moeilijk gaan en het is ook logisch dat jullie het willen vertellen. Dat lijk me inderdaad wel handig en ik denk dat we er allemaal wel achter staan toch?' vraag ik en kijk even naar de andere voor ik weer verder praat. 'Maar voor een plan moet je niet bij mij zijn, want of het word te groot of het mislukt.'


    Harry Edward Styles

    'We hebben nooit een probleem dus zelf dan hadden we nog geen probleem gehad' zeg im lachend. 'Tuurlijk komt dat wel weer goed' zeg ik lachend. 'Dat is niet heel toevallig want jij denkt bijna altijd hetzelfde' zeg ik lachend. Ik glimlach even als Louis zegt dat we daar inderdaad over willen praten. 'Ik sta er natuurlijk achter' zegt Liam gelijk nadat er gezegd dat we er allemaal achter staan.Verbaast kijk ik naar Stephanie die ineens en uitbarsting krijgt en ik kruip gauw wat dichter tegen Louis aan. Liam kijkt ook even verbaast en kijkt daarna naar ons. 'Ik heb wel een plan' zegt hij gewoon doorgaand op het onderwerp. 'Misschien kunnen we het via een twitcam bekent maken We kunnen ze het eerst rustig vertellen, dan kunnen we de vragen van de fans beantwoorden als ze die hebben, wat wel logisch is. Als ze het niet geloven moeten jullie elkaar maar een kus geven voor de cam' zegt Liam dan en ik bijt even op mijn lip waarna ik knik. 'Ik denk dat dat wel kan werken' zeg ik met een glimlach.

    (Sorry, ik was even het extra hoofdstukje schrijven wat ik mijn lezertjes had beloofd... Btw, Stephanie komt volgens mij over alsof ze persoonlijkheidsproblemen heeft of zo...xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Niall is een emotioneel en onzeker iemand zoals je misschien wel heb gemerkt en soms neemt hij de dingen te serieus..vooral als het over zichzelf gaat of iemand boos reageert ' antwoord ik zacht.
    Ik staar naar de muur tegenover me en schud mijn hoofd. 'Ik zeg het omdat het waar is en ook al voel je het niet zo..het is wel hoe het is. Maar het is jou schuld echt niet dus zo moet je ook niet denken. '
    Dit zou een leuke vakantie voor ons allemaal worden. Hopelijk komt dit allemaal goed en kan het nog een beetje gezellig worden.Het is gewoon moeilijk om te kiezen tussen je vrienden.
    'Dat zal echt niet zo zijn en mij heb je ook niet van streek gemaakt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'We hebben inderdaad nooit problemen en dat zullen we nooit krijgen ook. En is het wel zo dan lossen we het op en dan is het nog geen probleem ' zeg ik lachend en knik dan. 'Als jij dat zegt komt het inderdaad wel weer goed' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Nee dit kan ik inderdaad ook geen toeval meer noemen en dat is wel waar' zeg ik lachend. Glimlachend kijk ik van Harry naar Liam. 'Jullie zijn gewoon geweldig' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder. Al snel verdwijnt mijn glimlach en maakt plaats voor verbazing als Stephanie ineens een uitbarsting krijg, maar ergens snap ik het ook wel weer. Ik bijt op mijn lip en klem mijn armen wat strakker om Harry heen als hij wat dichter tegen me aan kruipt. Ik kijk Liam weer aan en luister naar wat hij verteld. Daarna kijk ik weer naar Harry en zodra hij antwoord knik ik ook. 'Het is echt een goed plan. Wat zouden we toch zonder jou en je goede ideeën moeten' zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Nee precies, en daar ben ik heel blij mee want ik zou ook echt geen problemen met jou willen als zouden we die inderdaad dan wel weer gewoon oplossen' zeg ik met een glimlach. Als Louis zegt dat hun gewoon geweldig zijn maak ik een instemmend geluidje. Ik zie hem ook even verbaast kijken en voel hij zijn greep verstraks als ik dichter tegen hem aan kruip, iets wat mij laat glimlachen. Ik kijk naar Louis en druk vlug een kusje op zijn wang. 'Ach' mompelt Liam en haalt zijn schouders een beetje op. 'Niet zo verlegen!'zeg ik tegen hem met een glimlach en Liam grinnikt even. 'Zullen we die twitcam dan maar zo doen als Zayn terug is' stel ik voor en pak daarna mijn mobiel erbij. 'Als we nou over een half uurtje doen, waarschijnlijk is die dan weer terug. Dan zetten we het gewoon alvast op twitter zodat de fans het weten' zeg ik met een glimlach en kijk de jongens daarna even vragend aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zuchtte diep en voelde me nu echt rot. Ik schaamde me dood omdat ik zo tegen Niall was uitgevallen, terwijl hij diegene was die mij als eerste een bezoekje bracht en me probeerde op te vrolijken. Zoals ik al zei: Egoïstisch.
    "Ik zal straks wel even met Niall praten... Ik wil niet dat hij nu denkt dat hij iets fout heeft gedaan." zei ik zacht, waarna ik Zayn's blik naar de muur volgde.
    Ik knikte en glimlachte zwakjes terwijl ik Zayn aankeek. "Ik wil het wel geloven, echt waar. Maar zo makkelijk is het nog niet voor me. Ik wil gewoon weten wat ik nou fout heb gedaan. Ik zie het niet. Ik bedoel, waarom had ik iets met Louis terwijl hij Harry leuk vind? Dat snap ik gewoon niet..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'We zouden allebei gek worden als we problemen hadden, maar gelukkig is dat beide niet het geval. Verder kan ik er niets meer over zeggen, want het komt zoals je zei niet voor' zeg ik glimlachend. 'Zo zie je dat we het weer een keer met elkaar eens zijn' zeg ik zacht als hij een instemmend geluidje maakt. Ondanks alles verschijnt er weer een vrolijke glimlach op mijn gezicht en die word breder als Harry vlug een kus op mijn wang drukt. 'Ik snap het ergens wel' zeg ik zacht en werp nog een blik op de deur. 'Ja waar komt dat ineens vandaan?' vraag ik glimlachend en kijk Liam aan. 'Komt Zayn eigenlijk nog wel terug?' vraag ik twijfelend en knik dan. 'Dat is een goed plan en als hij er dan nog niet is gaan we hem halen.Ik zou zeggen zet hem maar op twitter neer en dan is het nog even geduld hebben' zeg ik glimlachend als antwoord op zijn vragende blik en kijk dan ook naar de andere.

    (Ik ga even eten en reageer dan met Zayn)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Maak je nu geen zorgen hij is echt niet boos op je en je bent niet egoïstisch, want als je dat was had je ons niet gehad en had ik hier ook niet gezeten ' zeg ik.
    Ik knik terwijl mijn blik nog steeds op de muur gericht was. 'Dat zal hij echt niet denken en ga straks maar gewoon met hem praten' zeg ik zacht en probeer weer een beetje te glimlachen.
    Na haar volgende woorden kijk ik haar aan. 'Geloof het nu maar en ik weet dat het niet makkelijk voor je is, maar je moet ook niet iets geloven wat niet waar is. Je heb echt niets verkeerd gedaan en dat is ook de reden dat je het niet ziet. Louis die had waarschijnlijk al lang gevoelens voor Harry, maar wilde het niet geloven omdat hij bang was dat de vriendschap er aan zou gaan. Daarbij zou hij je echt leuk vinden alleen niet op de manier als dat hij dacht, maar gewoon als goede vrienden...ik zou het anders ook niet weten, maar voor het echte antwoord zal je echt bij Lou moeten zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik fronste even verbaasd. "Ik heb nooit tegen je gezegd dat ik mezelf egoïstisch vond, ik dacht het alleen maar..." mompelde ik, waarna ik even de neiging had om te schreeuwen dat Zayn gedachten kon lezen en niemand meer mocht nadenken.
    Ik knikte langzaam. "Dat zal ik zeker doen. En ik zal ook proberen met Louis te praten." zei ik. "Als ik hem niet een klap verkoop." mompel ik er heel zacht achteraan, hopend dat Zayn dat niet heeft gehoord.
    Het is niet de bedoeling te vertellen wat ik altijd denk.
    Toch vergaf ik het Louis niet zo snel, en Harry trouwens ook niet. Ze moesten niet denken dat zomaar van me af waren...

    (Moehahaha... Wat gaat Stephanie doen?!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hary Edward Styles

    Ik knik even omdat hij gewoon gelijk heeft en ik er ook niks meer aan toe te voegen heb. 'Precies' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja ik ook wel' mompel ik terwijl ik ook even naar de deur kijk. ik kijk even naar Liam die grinnikt. 'Geen idee, maar ik ben niks voor niks daddy directioner hé dus voor die plannen zorgen is gewoon mijn ding' zegt hij lachend en ik knik even. 'Vast wel en anders halen we hem terug' zeg ik en haal even simpel mijn schouders op. 'Dan moeten we inderdaad even geduld hebben en ik ga al typen' zeg ik lachend en open twitter. ik begin een nieuwe tweet en hang het puntje van mijn tong uit mijn mond waar ik zachtjes op bijt. Wat zou ik schrijven? Hi guys:), de jongens en ik doen een twitcam over een halfuur, wat belangrijks te vertellen. maak ik er uiteindelijk maar van en kijk Louis even aan, daarna druk ik op verzenden en kijk even naar Liam en Niall. Ik druk een vlug kusje op Louis lippen en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Eigenlijk zou ik nu wel alleen met je willen zijn' fluister ik in Louis zijn oor.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik grinnik zacht. 'Nee klopt, maar ik kan wel gedachten lezen of je blikken zeiden genoeg. Al klinkt het eerste een stuk leuker' zeg ik zo onschuldig mogelijk en kijk haar aan waarna ik ook knik. 'Daar kan ik verder niet veel over zeggen. Goed plan, want alleen zo kan je aan de antwoorden komen, maar ook kunnen ullie nooit boos op elkaar blijven' zeg ik en grinnik dan. 'Doe dat maar als hij echt te ver gaat' zeg ik. Ondanks het heel zacht was kan ik het alsnog horen, maar dat komt deels omdat het hier ook gewoon stil is. 'Heel veel succes dan maar en ik moet zo wel weer terug naar de andere' zeg ik en dat laatste voeg ik er twijfelend achteraan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik keek Zayn even aan. "Dat eerste lijkt me juist vervelend. Ik zou niet eens willen weten wat sommige mensen denken." zei ik, waarna ik eventjes grinnikte. "Goed plan, we zullen zien..."
    Of we nooit boos op elkaar kunnen blijven? Dat moet nog blijken. Wacht, wat? Als Louis kwaad op me was mocht God weten waarom, aangezien ik volgens mij toch niks gedaan heb. Oh ja, ik werd kwaad op Niall... Maar ik bedoel daarvoor!
    Ik keek Zayn even schuldig aan. "Sorry..." mompelde ik zacht. "En ga maar. Ik wacht wel tegen deze muur aan, tenzij niemand me meer nodig heeft, dan sleep ik mezelf wel ergens anders naartoe..."
    Ja, maar waar? Naar huis ging ik echt niet! Dan zat ik weer alleen met een kat die me op dit moment irriteerde...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Heel onschuldig kijk ik hem aan. Gewoon omdat ik weet dat we allebei precies hetzelfde vinden en er dus niet veel meer aan toe te voegen valt. 'Zoals wel eens vaker voorkomt' zeg ik lachend en knik dan. 'Laten we maar aan wat anders denken' zeg ik zacht en grinnik om de opmerking van Liam. 'Dat is dus nergens voor nodig en nee dat ben je inderdaad niet voor niets' zeg ik lachend en knik dan ook. 'Ja dat doen we dan wel, maar waarschijnlijk is hij zo weer terug' zeg ik en kijk hem aan. 'Dan moeten jullie wel even helpen om te zoeken naar mijn geduld en doe dat maar' zeg ik lachend en blijf hem aankijken. 'Je bent schattig Hazz' fluister ik in zijn oor en druk een kus op zijn wang. Heel even kijk ik naar wat hij tweet en glimlach. 'Nogmaals bedankt voor alles' zeg ik tegen de andere en mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn lippen. 'Dat zou ik ook willen, maar dan moet je toch nog even geduld hebben' fluister ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Op sommige momenten wel en dan zou ik het ook niet willen weten, maar op andere momenten zou het echt heel erg handig zijn' zeg ik grinnikend en knik dan even.
    'Dankje en daar ben ik het mee eens.'
    Ik kijk haar aan en besluit maar om niet te vragen waar ze aan denkt. Al heb ik ergens wel een idee waar het over gaat.
    'Je hoeft geen sorry te zeggen, want zelf zou ik het ook doen als ik jou was. Maar vergeet niet dat het ook een van mijn vrienden is net al jij' zeg ik dan met een met een kleine glimlach. 'Ik blijf nog wel even. Als je wil mag je ook altijd in mijn kamer wachten..dat is misschien makkelijker dan hier' zeg ik en haal mijn sleutels tevoorschijn om haar vervolgens vragend aan te kijken. 'Dan komen we straks nog wel even langs en kan je straks ook altijd nog met Nialler en Lou praten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Veel vaker' zeg ik lachend. 'Zoals aan jou?' vraag ik zacht en grijns dan even. Liam glimlacht even naar Louis en kijkt dan even naar Niall. Ik glimlach even en kijk Louis aan. 'Dat denk ik ook wel' zeg ik met een glimlach. Ik hoopte ook wel dat die zo terug was want dan konden we ietsie eerder beginnen met de twitcam. 'Ow, als de twitcam gedaan is, ga jij heel even met mij mee' fluister ik grijnzend in Louis oor en druk een kus op zijn wang. 'Ik zal je wel proberen je gedlud te halen, anders gaan we even wat doen tot het tijd is' stel ik voor en kijk de andere ook even aan. Ik glimlach even, 'Zo schattig ben ik niet' protesteer ik fluisterend terug maar grinnik wel even. 'Ja inderdaad bedankt' zeg ik met een glimlach en ik zie Liam even glimlachen. 'Geen dank, daar heb je broers voor hé' zegt hij glimlachend en ik knik. 'De beste broers' zeg ik grijnzend. 'Helaas wel' fluister ik terug en kijk weer naar de jongens. 'Zullen we anders een stukje zingen tot Zayn er is' stel ik voor omdat ik eigenlijk geen ander idee heb en zingen me eigenlijk altijd even alles laat vergeten.