• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Ja daar komt het inderdaad wel allemaal op neer en die nadelen moeten we volgens mij maar gewoon aan wennen' zeg ik glimlachend en knik dan. 'Volgens mij kunnen we beter uitzoeken wat niet klopt' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en knik nogmaals. 'Ja dat weet ik eigenlijk wel zeker' zeg ik nog lachend. 'Dan zijn we allebei blij en nu dan nog een lolly' zeg ik grinnikend. 'We weten volgens alles wel en wat we niet weten komen we toch ook weer achter' zeg ik lachend. 'Dat zeg je vaker maar alsnog bedankt ik je' zeg ik glimlachend en zie hem even grijnzen. Waarschijnlijk door de manier van bedanken. 'Ja en dan is al dat gedoe van net ook voorbij' zeg ik glimlachend. 'Ik weet het niet en je zult er vanzelf wel achter achter komen' grijns ik. Ik glimlach als hij wat naar achter leunt zodat hij tegen me aanleunt. 'Anders is er altijd nog een goede manier om je af te leiden' fluister ik en zie hem dan alweer glimlachend. Mijn blik gaat van hem weer naar de jongens en terug. Als Nialler nu eens opschiet. Altijd is die op tijd en nu is die ineens te laat. Ik zie aan Harry dat hij langzaam ook steeds zenuwachtiger word. Een kleine glimlach speelt rond mijn lippen als ik voel dat hij zijn hand op een van mijn handen legt en kijk er even naar. Ondertussen word ikzelf ook steeds zenuwachtiger en gaat mijn blik steeds van Harry naar de deur. Hopelijk duurt het niet te lang meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Na, bij mijn oude account werkte het heel goed.xD Maar toen deed ik het stiekem als ik beltegoed over had...:$ Laat maar, ik ga gewoon weer blogs vol kalken.:P Goed... Hoe krijg ik Steph naar daar, dan kun jij ook nog wat doen.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik denk dat ik wacht met reageren tot Niall er is... ]

    (Ik idee hebben!:P Give moi a second.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik hoop dat het werk en dat is inderdaad ook een manier..alleen je kunt het nu niet met beltegoed doen want daar zijn problemen mee werd er gezegd
    Is goed^^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Net toen ik Niall's vragen wilde gaan beantwoorden ging mijn mobiek die op de tafel lag, dus ik pakte hem op en keek naar het scherm. Een sms. Fronsend opende ik het bericht en met een klap belandde het ding weer op de tafel.
    "Nee dus!"
    "Nee wat?" vroeg Niall, waarna hij het sms'je lag en zelf zijn telefoon ook pakte, waarna hij bloosde. "Ik moet zelf ook naar ze toe."
    Ik rolde met mijn ogen. "Nou... Veel plezier."
    Niall schudde zijn hoofd. "Je gaat mee. Alsjeblieft?"
    Ik keek even in zijn ijsblauwe ogen en kon toen geen nee meer zeggen. Dat kan toch niemand?


    Toen ik me had omgekleed en een laag make-up aan had gebracht en mijn haren snel gevlochten had waren we vertrokken, en inmiddels stonden we voor de hotelkamer deur. Ik zette een lichte glimlach op en deed net alsof er niets aan de hand was, maar diep van binnen wist ik wat me te doen stond.
    Wraak.

    (Goed?:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [yay, dan zijn we zo compleet :P]

    xHungryNiall schreef:
    ( Ik hoop dat het werk en dat is inderdaad ook een manier..alleen je kunt het nu niet met beltegoed doen want daar zijn problemen mee werd er gezegd
    Is goed^^^)


    (Ik hoop niks, het zou wel wat leuker zijn, dat wel. Ach ja, ik krijg mijn lezers wel.xD En dat wist ik al, maar alles valt te proberen, ik krijg het toch terug...:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Yeahh^^ Het komt echt wel goed en anders is er altijd nog een plan B. Je krijgt je lezers inderdaad wel en dat is ook allebei wel weer waar)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Precies, al blijft dat wel moeilijk' zeg ik en glimlach even. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Volgens mij klopt alles' grinnik ik en kijk hem aan. 'Ik ook' zeg ik met een glimlach. 'Ja waar is onze lolly?' vraag ik met een pruillip en grinnik daarna. Ik knik even, Louis en ik kwamen echt overal achter als we het nog niet wisten. 'Maar je nieuwe manier van bedanken is wel leuk dus van mij mag je ' zeg ik met een glimlach. 'Dat denk ik ook ja' zeg ik lachend. 'Ja een hele goede manier' fluister ik terug en glimlach even. Ik merk dat Louis ook steeds zenuwachtiger wordt en ik druk in een snelle beweging een kus op zijn wang. Als ik hoor dat er mensen voor de deur staan spring ik op en doe hem open. 'Eindelijk, compleet' zeg ik en sluit de deur als ze beide binnen zijn. Ik neem weer rustig plaats op de schoot van Louis en ga net zo zitten als ik eerst zat. Ik bijt even op mijn lip en kijk Louis aan. 'Begin jij maar' fluister ik en kijk daarna de rest weer aan.

    Louis William Tomlinson

    'Het blijft inderdaad moeilijk, maar met de juiste vrienden kan het wel al een stuk makkelijker worden' zeg ik glimlachend en knik zonder te twijfelen. 'Natuurlijk klopt alles' zeg ik lachend. 'Dan kan ik er niets meer aan toevoegen' zeg ik glimlachend en kijk hem aan. 'Ik heb geen idee, maar we komen er wel achter' antwoord ik en kijk heel even rond waarna ik weer naar Harry kijk. Wij komen overal achter dus ook waar onze lolly is. 'Dat komt goed uit, want dan heb ik nog een reden om het vaker te zeggen' zeg ik grijnzend. 'Dan zal het wel zo zijn.' Ik kijk hem met nog steeds dezelfde grijns aan en knik. 'Dat is het zeker en je zult toch even geduld nog moeten hebben' fluister ik en trek een pruillip. Al snel maakt die weer plaats voor een glimlach zodra hij een kus op mijn wang drukt. Als hij opspringt en de deur opent grinnik ik weer en kijk even naar de andere. Eindelijk compleet en het uur van de waarheid. 'Je haalt me de woorden uit de mond Hazz' zeg ik als hij weer op mijn schoot zit. Als zijn woorden tot me doordringen bijt ik op mijn lip, maar knik dan uiteindelijk toch en richt me tot de rest. 'Heeft iemand misschien al een idee waarvoor we jullie bij elkaar hebben geroepen?' vraag ik voor het hele verhaal zou worden verteld.

    (Heel even een iets ander einde dan gepland, maar dit is iets korter om te schrijven...want moet ervandoor voor ik straks geen laptop meer heb)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb niks gezegd over de top...xD)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik voelde me binnendringend, een indringer. Ik paste gewoon niet in dit plaatje. Iedereen zat hier wat nerveus af te wachten, terwijl ik hier redelijk ontspannen bij zat. Nou ja, het liefst had ik Louis en Harry nu allebei een klap verkocht, maar ik hield me in. Mentaal zou erger zijn als fysiek. Ja, ik kan ook een bitch zijn, let maar eens op... Dat was mijn grootste probleem. Als je mijn hart brak, brak ik jou compleet. Eigen schuld...
    Ik luisterde half naar Louis' vraag en vraag me meer af waarom ik hier ben als waarom, vreemd eigenlijk... Vertel nou gewoon, er hoeft geen heel drama vanaf... Echt, ik had echt de neiging om hem dat toe te schreeuwen. Ik staarde onbewust naar Harry die op Louis' schoot zat, au. Pijnlijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Dat is waar, en dat heb ik ook wel gemerkt' zeg ik met een glimlach. 'Tuurlijk komen we erachter, wij komen overal achter' zeg ik lachend. 'Van mij mag je ' zeg ik grijnzend. Ik trek een pruillip als die zegt dat ik nog even geduld moet hebben. 'Dat is wel moeilijk hoor' fluister ik en grijns daarna weer. Ik begin te lachen. 'Dacht boobear weer is hetzelfde?' vraag ik lachend en schakel daarna over op het serieus doen. Ik luister naar Louis vraag en kijk even naar iedereen. Ik zie Stephanie naar me staren, ze had een beetje een gebroken blik. Misschien kwam het omdat ik op Louis zijn schoot zat maar eigenlijk had ik geen behoefte om daar vanaf te gaan. 'Volgens mij zijn we hier om jullie relatie of niet?' vraagt Liam twijfelend en ik knik. Ik kijk even Louis aan en bijt op mijn lip. 'Ja nou, jullie wisten dus wel dat Louis en ik dus wat hebben nu, maar we willen het niet geheim houden, we willen het gewoon vertellen. maar daar moeten we het natuurlijk wel overhebben, en we moeten met ze alle een plan hebben om het te vertellen en iedereen moet erachter staan natuurlijk'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hapte even naar adem. Oh, leuk... Dadelijk dachten hun fans nog dat ik een 'tijdelijk tussenstop' voor Louis was geweest. En bedankt maar weer. Ik begon dit gesprek zo zat te worden. Hield niemand nou rekening met mij? Ik had mijn vriendje betrapt op vreemdgaan, hij had niet eens een geldige reden en brak mijn hart. En nu gaan we ook nog eens overkomen alsof ik een of andere goedkope marionet ben die iedereen om zijn vinger kan winden. Hoe eerlijk ook.
    Ik beet op mijn lip en voelde mijn handen trillen. De drang om iets of iemand een klap te verkopen werd steeds groter. Soms moet je wel eens je woede kwijt, dat heeft iedereen. Geef maar toe... Zelf had ik dat nu dus ook, maar het moment kwam niet heel goed uit.
    Hou je in, hou je in... Uiteindelijk ging ik maar op mijn handen zitten. Zo kon ik niemand aanraken of pijnigen.
    Het enige wat nu in mijn hoofd spookte waren allerlei verwensingen die ik naar hun hoofden wilde gooien. Maar een ding vond ik van mezelf niet eerlijk. Ik gaf Harry de meeste schuld, terwijl hij er in principe het minst aan kan doen. Hij kan er niks aan doen dat hij verliefd is, maar toch...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben blij dat je dat zegt en dat ook wel heb gemerkt' zeg ik glimlachend. 'Daar kan ik niet veel meer aan toevoegen, want het is waar' zeg ik lachend en knik dan. 'Anders hadden we toch een probleem en het komt wel goed daarmee' zeg ik grijnzend en grinnik als hij een pruillip trekt door mijn woorden. 'Dat klopt, maar het komt wel goed' fluister ik en schiet in de lach. 'Heel toevallig dacht boobear weer hetzelfde als Hazza' antwoord ik en word dan ook weer serieus. Mijn blik blijft wel bij Harry hangen tot het moment dat Liam wat vraagt. Net als Harry knik ik als antwoord en luister dan naar wat hij te zeggen heeft. 'Dat is inderdaad waarvoor we met jullie willen praten' zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik zie Zayn even naar Stephanie kijken en da ook op zijn lip bijten. Al snel richt hij zijn blik op ons en begint te praten. 'Ik ben blij voor jullie, maar geheim houden zal inderdaad moeilijk gaan en het is ook logisch dat jullie het willen vertellen. Dat lijk me inderdaad wel handig en ik denk dat we er allemaal wel achter staan toch?' vraag ik en kijk even naar de andere voor ik weer verder praat. 'Maar voor een plan moet je niet bij mij zijn, want of het word te groot of het mislukt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer