• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik loop mijn bed uit en ik hoor hoe Liam en Harry over me praten. '' Is het leuk? Rodelen over mij ?'' glimlach ik en ik ga er bij zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry i

    Ik kijk op en bloos een beetje 'Ja hoor'
    ik gniffel 'zeg vertel eens wat over jezelf' vraag ik hem en reik hem een broodje aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Nee ik hoef geen broodje '' glimlach ik en ik ga op een stoel zitten. '' Ik ben dus Jim. Ik ben 17 jaar. Ik kom uit Amsterdam. Ik heb een broer en een vader. Mijn broer word vader maar ja . Mijn moeder heeft nooit van me gehouden dus daarom wil ik haar mijn moeder niet noemen. Ik heb een eet probleem . Ik ben homo en ik heb geen vrienden. Ik word in elkaar geslagen op school en gepest'' zeg ik maar direct


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry

    Met open gevallen mond kijk ik hem aan 'Ehm wow, maar mag ik een verbetering aan brengen, je hebt wel vrienden, ons vijven' glimlach ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik glimlach zwakjes. '' Geloof me jullie worden mij naar een tijdje zat en dan verlaten jullie me net zoals de anderen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    ik gniffel spottend 'jou zelfbeeld is echt te laag. geloof me je gaat ons echt irritant vinden en dan zou je willen dat wij je zat werden en verlieten' grijns ik naar hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik begin te lachen en ik kijk naar buiten. '' Niet te geloven dat alles weer opnieuw begint '' mompel ik zachtjes. Ik kijk weer naar de boys en glimlach


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    'Ik glimlach even ; ik hoop het voro me'

    Niall Horan

    Langzaam werd ik wakker en ik zag dat het al best laat was. Ik trek mijn one piece aan, een van de weinige kledingstukken met wijde pijpen en daarna loop ik met krukken naar de woonkamer en begroet iedereen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Direct verschijnt er een big smile op mijn gezicht als Niall binnenkomt. '' Morgen '' glimlach ik breed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik kijk even verbaasd naar Jim die me mega blij begroet en gniffel kort. 'zijn we er al bijna in Duitsland?" vraag ik en zie dat we niet rijden. 'Hebben we pauze, gaan we dan eten?" ratel ik blij

    [hij heeft dus soort van geheugenverlies']


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Nialler we zijn al in Duitsland geweest... Daar waren we gisteren '' zegt Liam. '' Vandaag zijn we in oostenrijk '' glimlacht hij. Ik grinnik en ik knik . '' Het is nu half 8 '' zegt Zayn . Ik begroet hem vriendelijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Nialler we zijn al in Duitsland geweest... Daar waren we gisteren '' zegt Liam bedenkelijk kijk ik hem aan maar ik kan me echt niets herinneren. '' Vandaag zijn we in oostenrijk '' glimlacht hij. . '' Het is nu half 8 'zegt Zayn. Aardig verward plof ik neer en afwezig dou ik een broodje in mijn mond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik pak een pen en het notitie blok van Niall. Ik schrijf er in dat we vandaag in Oostenrijk zijn . En onderaan teken ik iets . Ik teken Niall die in bed ligt en droomt over onze avonturen. Ik giechel als hij af is en ik kijk weer uit het raam


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NiallHoran

    Ik zie dat Jim alles weer opschrijft en glimlach kort wanneer ik weer een broodje pak en gaap. 'pff wat gaan we vandaag doen? Zullen we doen durf of de waarheid doen' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Is goed'' zegt Zayn. Ik knik dat ik ook wel mee wil doen. '' Ik doe ook mee '' zegt Liam. Opeens komt Louis de kamer in gehold en ik grinnik . '' Ik doe ook mee '' roept hij moe


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik