• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik luisterde weer. Luisteren, luisteren en nog eens luisteren. Waarom luisterde ik eigenlijk nog als niemand naar mij luistert? Oké, dat was niet waar. Niall luisterde wel naar me, en Zayn ook. Zelf was ik nu ook een beetje egoïstisch bezig, maar het bleef niet eerlijk. Steeds had ik het gevoel van dat ik niet goed genoeg was. Ben ik misschien te klef geweest? Had ik iets anders moeten doen? Ik wist het niet... Het enige wat ik wist was dat ik over enkele minuten zou gaan uitbarsten.
    Toen ik merkte dat Zayn naar me keek was ik het echt spuugzat. Iedereen moest maar kijken of alles goed met me was. Iedereen vroeg aan me of alles goed was. En als ik dan zei dat het wel ging vonden ze het wel goed. Bekijk het lekker!
    "Wat?!" vroeg ik kwaad, waarna ik met een snelle beweging opstond.
    Ik liet mijn blik giftig over Harry en Louis glijden en weerstond nog maar net de drang om hen gaan uit te kafferen. Ik keek Niall even beschuldigend aan. "Waarom nam je me in godsnaam mee?!"
    Ik zuchtte. Het voelde goed om even te schreeuwen, maar verdriet overspoelde me weer. De confrontatie was veel te snel geweest. Ik voelde tranen in mijn ogen branden en liep de hotelkamer uit, waarna ik naast de deur tegen de muur aanleunde en mezelf naar beneden liet zakken. Tranen vloeiden rijkelijk over mijn wangen. Waarom bestond ik nog?


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oh, ik ben vandaan rond half drie weg. Ik moet naar mijn oma om daar te gaan logeren. -_-
    Ik heb wel internet, maar ik reageer denk ik langzamer.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk naar de andere terwijl ik nadenk over een plan ook al mislukt dat bijna altijd. Terug bij de werkelijkheid kom ik als Stephanie het waarschijnlijk spuugzat is. Niets' antwoord ik lichtelijk verbaasd ook al weet ik niet of de vraag voor mij is bedoeld. Ik kijk van haar naar Niall en weer terug al ze in een snelle beweging opstaat en hem beschuldigend aankeek. 'Ik weet dat je kwaad bent, maar laat Nialler hier buiten en hij probeerde ook alleen maar iets goed te doen.'
    Schreeuwen kan dan meestal wel opluchten, maar je moet mijn vrienden er gewoon buiten houden ook al is het deels hun schuld. je moet vooral niet tegen Niall uitvallen. Ik kijk even naar Lou en Hazz en dan weer naar Stephanie. Tranen zie ik in haar ogen branden, maar voor ik wat kan zeggen loop ze de hotelkamer uit. 'Jullie moeten het maar even zonder mij regelen en ik keur alles goed zolang jullie me later maar vertellen wat het plan is' zeg ik en loop dan ook de hotelkamer uit. Mijn blik valt gelijk weer op Stephanie die naast de deur tegen de muur zit en krijg medelijden met haar. Dit is gewoon veel te snel. 'Je..ik..daar' begin ik maar stop al snel met praten als ik niet weet wat ik moet zeggen. Zelf ga ik naast haar zitten en trek haar in een knuffel. 'Rustig maar..of schreeuw als het oplucht' zeg ik en voeg dat laatste er zacht aan toe.

    (Let niet op spelfouten, want zit op mijn mobiel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Aww, ik heb medelijden met Niall... Ook al is het mijn schuld... Ik reageer zo.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Is goed en is niet alleen de schuld van jou...ik heb ook medelijden met hem)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 15:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hoorde ineens iemand naast me die niet goed uit zijn woorden kwam, Zayn. Ik keek voorzichtig op en merkte dat Zayn naast me ging zitten, waarna hij me in een knuffel trok.
    Ik haperde even en legde mijn hoofd op zijn schouder, waarna ik mijn hoofd langzaam schudde.
    "Ik heb wel genoeg geschreeuwd." zei ik zacht, waarna ik Zayn weer probeerde aan te kijken, waar ik gelukkig in slaagde.
    Ik veegde de restjes make-up die waren uitgelopen weg en zuchtte. "Het spijt me... I-Ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt en jij en Niall-" ratelde ik, waarna ik weer begon te huilen en slikte. Ik was gemeen, egoïstisch en een aanstelster. Waarom huilde ik nou weer? Waarom gaf ik anderen steeds de schuld? Het was mijn schuld, van niemand anders.

    (Hm... Ben niet tevreden over mijn stukje. De laatste zin klopt niet echt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Een zwakke glimlach verschijnt als ze haar hoofd op mijn schouder legt, waarna ze haar hoofd langzaam schudt.
    'Je kon er niets aandoen en het lucht vaak ook op..maak je daar maar geen zorgen' zeg ik zacht en kijk haar ook weer aan.
    'Je hoeft je niet te verontschuldigen, want zo zouden meerdere mensen reageren en het maak ook niet uit dat je je frustratie kwijt moest..maar probeer het volgende keer niet op Niall alsjeblieft, want hij is soms-' begin ik maar schud dan al snel weer mijn hoofd.
    Geen goed moment om erover te beginnen. Ik veeg een paar tranen weg en trek haar iets dichter tegen me aan. 'Het komt wel goed al is dat nu makkelijker gezegd dan gedaan.' zeg ik zacht. 'Maar denk nu geen verkeerde dingen over jezelf, want het is jou schuld niet.'

    (Ik vind het wel goed..en snap wat je bedoeld met niet tevreden met je stukjes)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    Zayn Jawaad Malik

    Een zwakke glimlach verschijnt als ze haar hoofd op mijn schouder legt, waarna ze haar hoofd langzaam schudt.
    '' zeg ik zacht en kijk haar ook weer aan.
    'Je hoeft je niet te verontschuldigen, want zo zouden meerdere mensen reageren en het maak ook niet uit dat je je frustratie kwijt moest..maar probeer het volgende keer niet op Niall alsjeblieft, want hij is soms-' begin ik maar schud dan al snel weer mijn hoofd.
    Geen goed moment om erover te beginnen. Ik veeg een paar tranen weg en trek haar iets dichter tegen me aan. 'Het komt wel goed al is dat nu makkelijker gezegd dan gedaan.' zeg ik zacht. 'Maar denk nu geen verkeerde dingen over jezelf, want het is jou schuld niet.'

    (Ik vind het wel goed..en snap wat je bedoeld met niet tevreden met je stukjes)


    (Wat zegt Zayn als eerste? Ik zie alleen maar " en dan: zeg ik zacht en kijk haar ook weer aan.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Wat zegt Zayn als eerste? Ik zie alleen maar " en dan: zeg ik zacht en kijk haar ook weer aan.:$)


    (Hoe..wat...waar is de tekst xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Jeuj! Ik heb tekst!:P Ik ga reageren...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik keek Zayn vragend aan. Wat was er met Niall? Oh nee, en ik begon ook nog tegen hem te schreeuwen... Wie weet wat ik nu weer heb aangericht. Ik zei toch dat ik gemeen was!
    "Nee... Niall? Wat is er dan? Je kunt het me wel vertellen." zei ik voorzichtig, terwijl ik mijn tanden in mijn onderlip zette en eventjes doordrukte zodat er bloed vrijkwam. Eigen schuld...
    Ik haalde mijn schouders op, oftewel, voor zover dat lukte. "Ik snap wel waarom je het zegt, want het is aan de ene kant wel waar... Ook al voelt het niet zo. En ik denk sowieso al zo over mezelf Zayn, want het is mijn schuld."
    Ik zuchtte even en begroef mijn handen in de mouwen van mijn shirt. Een van de enige keren dat ik een shirt aanhad met lange mouwen. Nogal vreemd in de zomer in Miami nog wel, maar ik had het al de hele tijd koud.
    "Ik hoop wel dat ik Niall niet al te van streek heb gemaakt... En jou ook niet trouwens."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [hello:3]

    ( Helloww (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moet ik reageren of niet?]

    ( Op de vorige pagina staat nog een reactie van Louis daar kan je nog op reageren )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer