• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ZaynxVain schreef:
    [Okee dan ga ik die lezen is Elena nog op haar kamer?]


    (Ja)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat klopt, en veder heb ik er niks meer aan toe te voegen' zeg ik met een glimlach. 'Ik snap dat je dat liever niet wil, maar het zit helemaal niet zo erg in de wat hoor' zeg ik met een glimlach. 'Dat kan ook, dan verdienen we ze allebei' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig maar, want ik wil graag al je aandacht' zeg ik grijnzend en schud daarna lachend mijn hoofd. 'Ach joh, je mag ook heust wel wat klooien met de andere jongens' zeg ik lachend en kruip daarna bij Zayn op schoot. 'Dan vermaak ik me gewoon met Zayn' zeg ik en steek mijn tong even plagend uit. Ik zie Liam glimlachen naar Louis en daarna lichtjes zijn schouders ophalen. 'Nou, jij gaat nu met mij mee en daarna komen we na vijf minuten of zo weer terug en dan gaan we wat met ze alle doen oké?' stel ik voor en glimlach even. Ik kijk de andere aan, 'Jullie blijven even hier' zeg ik grijnzend en sta op. Ik kijk even naar buiten en zie best veel paparazzi voor het hotel staan. mooi. Ik trek Louis van Liam zijn schoot en neem hem daarna mee de kamer uit en daarna naar beneden. Ondertussen druk ik nog een kusje op de wang. 'Wij gaan de paparazzi even geven waar ze op zitten te wachten' zeg ik grijnzend en wiebel met mijn wenkbrauwen. Misschien dat ze ons daarna weer een beetje minder lastig vielen.

    (Als dit echt waar is..)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Als dat echt zo is ga ik echt smeken bij mijn ouders of ik erheen mag!]

    (Hier nog iemand)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Omg! Als het waar is mag ik er naartoe!:| Mijn moeder had het beloofd.xD Nu wil ik jullie daar meeten.^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Verder heb ik er inderdaad ook niets meer aan toe te voegen' zeg ik met glimlach. 'Ach ik moet er maar mee leren omgaan en ik geloof je als je zegt dat het niet zo erg in de war zit' zeg ik met dezelfde glimlach. 'Dat is gewoon zo en we worden het anders toch ook niet eens.' Ik kijk hem met een grijns aan en knik dan. 'Zometeen graag je alle aandacht die je wilt en verdient Hazz' zeg ik grijnzend en haal mijn schouders op. 'Vind het juist leuk om met jou wat te klooien, maar dit is ook gewoon gezellig' zeg ik lachend en kijk van Harry naar Zayn en dan weer terug. 'Denk niet dat Zayn dat zo erg vind en klooi jij ook maar met de andere jongens' zeg ik nog steeds lachend. ''Ach waarom weet je het niet?' vraag ik met een lichtelijk teleurgestelde ondertoon aan Liam en glimlach dan weer. 'Maar wat als ik dat niet wil en gewoon gelijk wat met ze alle wil doen?' vraag ik en knik dan gelijk. 'Nee is goed ik ga mee en blijven jullie maar even gezellig hier zoals Hazz zei' zeg ik grijnzend en zodra hij naar buiten kijk snap ik de bedoeling al. 'Bye' roep ik vrolijk als Harry me van Liam zijn schoot aftrekt en de kamer uitloopt. Ik glimlach als hij snel nog een kus op mijn wang drukt en word alleen maar breder door zijn woorden. 'Waar de paparazzi op zit te wachten of waar wij beide op zaten te wachten..of waar we gewoon allemaal op zaten te wachten?' vraag ik grijnzend en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (Omg! Als het waar is mag ik er naartoe!:| Mijn moeder had het beloofd.xD Nu wil ik jullie daar meeten.^^)


    (Oeh ja dat lijk me ook leuk..en nu je het zegt had mijn moeder het ook belooft (duivel))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat moet je inderdaad want dat gaat vaker gebeuren' zeg ik met een glimlach. 'Kan niet wachten' grijns ik als die zegt dat ik zo alle aandacht krijg de ik wil en verdien. 'Dat is natuurlijk ook leuk ja' zeg ik grijnzend en knik even. Eigenlijk wou ik ook wel heel graag alleen zijn met Lou maar we hadden de jongens al deze vakantie niet zoveel gezien.. Ik begin te lachen en knik ' Dat zal ik zeker doen hoor' lach ik en glimlach daarna. 'Ooh nee vindt Zaynie het niet erg?' vraag ik lachend en kijk Zayn aan. Ik wil door zijn haar woelen maar hou me toch maar in. 'Omdat ik blijkbaar toch niet alles weet' zegt Liam lachend en ik grinnik even. 'Dan heb ik pech en neem ik je gewoon mee' zeg ik grijnzend. 'Ja waar we inderdaad allemaal op zitten te wachten' zeg ik grijnzend en kijk Louis aan. Ik grijns even, ik had er wel zin in. Ik pak rustig Louis hand vast en loop het hotel uit. Gelijk zie ik wat flitsen en ik grinnik. Ik trek Louis naar me toe en druk rustig mijn lippen op de zijne. Dit soort foto's wouden ze toch? Nou ze mochten ze maken!

    Het is bekend en 1D komt op 3 mei naar Nederland


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dat doe ik dan maar en zoiets had ik wel verwacht' zeg ik met een glimlach. 'Dan heb je toch een probleem, want dat moet wel' zeg ik dan grijnzend en druk een kus op zijn lippen. 'Heel even geduld nog' voeg ik er nog aan toe. 'Natuurlijk is dat ook leuk' zeg ik lachend. Deze vakantie loopt gewoon heel anders dan gepland, maar het is wel een heel stuk beter. Met een glimlach kijk ik weer naar Hazz..veel beter dan gepland. Maar het is wel jammer dat we de andere nog niet zoveel hadden gezien. 'He als je het tegen mij zegt kan ik het moeilijk niet tegen jou zeggen' zeg ik lachend. 'Ik weet geen reden waarom ik het erg zou vinden' hoor ik Zayn lachend zeggen en richt zijn blik ook op Hazza.
    'Slimme keuze' zeggen we in koor als Harry besluit om toch niet door zijn haar te woelen en schieten dan weer in de lach. 'Mhm dat antwoord vind ik niet bij je passen' zeg ik nog steeds lachend tegen Liam. 'Oeh maar ik ga gewoon mee hoor Hazz' zeg ik grijnzend. Ik vind het helemaal niet erg en had er ook wel zin in. 'Kijk dat zijn de juiste woorden' zeg ik grijnzend en kijk hem weer aan. Glimlachend kijk ik even naar onze handen en dan weer naar Hazz. Als we het hotel uitlopen vallen de flitsen gelijk op. Mijn glimlach word alleen maar breder als hij me naar zich toe trekt en rustig zijn lippen op de mijne drukt. 'Ik hou van je allerliefste Hazza' prevel ik tegen zijn lippen. Ik was blij dat het vanaf nu geen geheim meer was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [3 november start de kaard verkoop geloof ik :) Als we allemaal daar heen gaan dan ja, dan kunnen we meeten :) Hahahah xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Goed idee, ja.xD
    Btw, Little Things is heel mooi! Maar toch iets te slow voor mij...:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik mag naar One Direction toe ........(dance)(yeah) en ben het met je eens over Little Things)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hahaha ik kon hem niet luisteren! Grrrr! Maar goed... Naoom reageer op je whapp :) Ik ben net helemaal zeik nat geregend!!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you