• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Bijna altijd dus' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik dacht eerder aan jou..al zat ik met mijn gedachten al bij jou' antwoord ik net zo zacht. Met een glimlach kijk ik naar Liam en als hij naar Niall kijk, kijk ik weer naar Harry. 'Dat antwoord had ik dus echt niet verwacht, want wij zijn het echt nooit met elkaar eens' zeg ik zo onschuldig mogelijk en grijns dan. 'Ow, maar dat vind ik dus helemaal niet erg en wat is Styles dan van plan?' fluister ik en mijn grijns word alleen maar breder door die woorden en de kus op mijn wang. 'Heel graag en wat had je in gedachten om te doen tot het tijd is?' vraag ik en kijk zelf ook even naar de andere. Mijn blik blijft hangen bij Liam. 'De beste zoals Harry al zei en deze broer wilt ook een knuffel van je' zeg ik heel onschuldig en als de woorden van Harry tot me doordringen kijk ik hem al snel weer aan. 'Helaas maar straks komt het wel weer goed fluister ik. Daarna kijk ik weer onschuldig naar Liam en knik op het voorstel van Harry.'Lijk me een goed idee en volgens mij denken we weer hetzelfde.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reageer zo, even douchen]

    (Sorry! Ik heb even geen tijd om te reageren... Stuur Stephanie maar naar Zayn's kamer dan en dan kan Zayn terug...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Okeey is goed..ik verzin wel iets)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Bijna altijd dus' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik dacht eerder aan jou..al zat ik met mijn gedachten al bij jou' antwoord ik net zo zacht. Met een glimlach kijk ik naar Liam en als hij naar Niall kijk, kijk ik weer naar Harry. 'Dat antwoord had ik dus echt niet verwacht, want wij zijn het echt nooit met elkaar eens' zeg ik zo onschuldig mogelijk en grijns dan. 'Ow, maar dat vind ik dus helemaal niet erg en wat is Styles dan van plan?' fluister ik en mijn grijns word alleen maar breder door die woorden en de kus op mijn wang. 'Heel graag en wat had je in gedachten om te doen tot het tijd is?' vraag ik en kijk zelf ook even naar de andere. Mijn blik blijft hangen bij Liam. 'De beste zoals Harry al zei en deze broer wilt ook een knuffel van je' zeg ik heel onschuldig en als de woorden van Harry tot me doordringen kijk ik hem al snel weer aan. 'Helaas maar straks komt het wel weer goed fluister ik. Daarna kijk ik weer onschuldig naar Liam en knik op het voorstel van Harry.'Lijk me een goed idee en volgens mij denken we weer hetzelfde.'


    Harry Edward Styles

    Ik glimlach en knik even. 'Ja aan de ander zeg maar, en ik dacht eigenlijk ook al aan jou maar dat maakt niet uit' zeg ik zacht en grijns even. 'Nee echt nooit hoor' zeg ik en schud lachend mijn hoofd. 'Dat zie je dan wel Tomlinson' fluister ik grijnzend. 'Nou zingen dus' zeg ik schouderophalend. Liam staat na de woorden van Louis lachend op en loopt naar ons toe. Hij geeft ons beide tegelijk een knuffel en ik glimlach even. 'Zo goed?' vraagt Liam lachend aan Louis en ik grinnik even. 'Tuurlijk komt dat weer goed' fluister ik daarna in Louis zijn oor en grijns even. 'Oké, welk liedje willen jullie zingen dan?' vraag ik vrolijk en ik zie Liam nadenken. 'Gotta be you?' stelt hij voor. 'ik vindt het goed' zeg ik met een glimlach en kijk dan even naar Niall en dan naar Louis.

    Louis William Tomlinson

    'Ja ik snap wat je bedoelt en blijkbaar hebben we ook al dezelfde gedachten, maar dat maakt inderdaad niet uit' zeg ik zacht en glimlach dan weer. 'Nee eigenlijk alleen dat we het niet met elkaar eens zijn' zeg ik lachend en trek een pruillip. 'Niet eerlijk Styles, maar omdat jij het bent zal ik geduldig afwachten' fluister ik. 'Ja zingen dan' zeg ik en kijk vrolijk naar Liam die na mijn woorden lachend naar ons toe komt. 'Ja helemaal perfect' zeg ik nog net zo vrolijk als hij Harry en mij tegelijk een knuffel geeft. 'Het komt altijd goed' fluister ik en druk een kus op Harry zijn neus. Met een onschuldig glimlach kijk ik Harry aan 'Gotta be you klinkt goed' zeg ik glimlachend en kijk dan even naar Liam.

    Zayn Jawaad Malik

    Stephanie was naar mijn kamer gegaan nadat ik haar de sleutels had gegeven. Zelf zit ik nog steeds op dezelfde plek naar de muur te staren terwijl een zucht mijn mond verlaat. Ik snap het gewoon nog steeds niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Echt heel veel zin om na te denken heb ik ook niet dus sta op en loop de kamer van Lou en Hazz weer naar binnen. De deur had ik op een kier gelaten zodat ik makkelijk naar binnen kon. 'Zayn ook knuffel willen ' zeg ik teleurgesteld en sta nog steeds in de deuropening. Een voor een kijk ik de andere aan en knik. 'Gotta be you klinkt goed' zeg ik dan glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [van wie wil Zayn knuffel? xD]

    (Verras me maar...of eigenlijk Zayn xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik knik even als hij iets zegt over weer dezelfde gedachte en glimlach. Ik schud lachend mijn hoofd. 'nee echt nooit met elkaar eens hé' zeg ik lachend. 'Goed zo, je zou niet lang moeten wachten en heel bijzonder is het niet hoor' zeg ik en glimlach even.'oké' zeg ik vrolijk. 'Mooi zo' lacht Liam als Louis zegt dat het helemaal perfect is. 'Inderdaad dus nu ook' fluister ik nu terug en grijns door de kus op mijn neus. kijk naar Zayn die in de deuropening staat en kijk daarna grijzend naar Liam. Als hij knikt spring ik op en ren ik samen met Liam op Zayn af. We knuffelen hem samen even en ik kijk Zayn grijzend aan. 'Nou heb jij je knuffel ook weer gehad he bradfort bad boi' lach ik en loop daarna terug naar Louis. 'oké gotta be you dan' zeg ik vrolijk en kijk de andere aan. Ik tik een paar keer op mijn been en kijk naar Liam die begint met zingen. Ik glimlach en zing op mij moment

    [zullen we anders na jou reactie doorspoelen tot twitcam?]

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik even en kijk hem dan bedenkelijk aan. 'Nee echt nooit en doordat ontstaan de problemen dus altijd' zeg ik uiteindelijk lachend. 'Dat komt mooi uit, want ik heb echt geen zin om te lang te wachten en dat zeg jij' zeg met een glimlach. 'Dat wou ik zeggen' zeg ik dan maar nog steeds net zo vrolijk en knik dan. 'Ja toch, maar nog een knuffel is altijd welkom' zeg ik lachend tegen Liam. 'Ja en zo niet dan is er echt iets vreemds aan de hand' fluister ik en zie hem grijnzen door de kus op zijn neus. Lachend kijk ik naar Liam en Harry die naar Zayn rennen om hem een knuffel te geven. Ik begin nog harder te lachen om zijn gezicht. Dat is op dat moment gewoon goud waard. 'Uh..ja inderdaad' zegt hij nog steeds lichtelijk verbaasd. Nog steeds lachend kijk ik naar Harry en knik als antwoord op zijn vraag. Ik bijt op mijn lip om te stoppen met lachen als Liam begint met zingen. Ik loop vrolijk naar Zayn en geef hem ook nog een knuffel terwijl ik luister naar de andere op de juiste momenten zing wij ook mee.

    (Is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke TWITCAM! xD]

    (yesssxD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Terwijl ik een beetje zenuwachtig op mijn lip bij log ik me in bij twitter en kijk de andere aan. Gauw typ ik een tweet over dat de twitcam gaat beginnen. Net was mijn zenuwen weg maar hij is nu alweer helemaal terug. Ik druk nog een kus op Louis zijn lippen en ga dan naar twitcam. 'Iedereen klaar?' vraag ik en kijk de jongens aan. Ik start daarna de twitcam waar ik al zie dat we gelijk heel veel mensen hebben die kijken. Ik glimlach daardoor even maar gelijk neemt de spanning het weer over. Ik ga op het randje van het bed zitten bij de andere jongens en zwaai even naar mijn beeldscherm. Mijn laptop staat op een stoel best dichtbij dus ik kon alle reactie's rustig lezen. Ik kijk even naar de jongens en bijt op mijn lip. Ik kijk naar Louis hand en wil die vast pakken maar doe het toch niet. Daar moest ik nog even mee wachten.

    Louis William Tomlinson

    De zenuwen waren weer terug gekomen en angstig kijk ik naar de andere jongens. Mijn blik blijft uiteindelijk hangen bij Harry en ondanks alles verschijnt er toch een glimlach rond lippen als hij nog een kus op mijn lippen drukt. Ik haal nog een keer diep adem en probeer weer een beetje druk te doen. Iets wat toch nog redelijk gaat. 'Het is nu of nooit' antwoord ik zacht en ga dan weer op het bed zitten. Mijn ogen worden groot als ik zie hoeveel mensen er al kijken en glimlach dan even. Vrolijk zwaai ik naar het beeldscherm en lees rustig de reacties. Echt in staat om te praten was ik nog niet aangezien de zenuwen gewoon te horen zouden zijn. Glimlachend kijk ik even naar de andere en haal uit mijn tas een kladblok en een stift. Ik begin te schrijven en kijk af en toe op het scherm om de reacties te lezen. Uiteindelijk besluit ik toch dat mijn mond houden ook geen oplossing is. 'Oke vraag maar wat jullie willen weten en we zullen proberen om zoveel mogelijk te beantwoorden toch jongens' vraag ik vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer