• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [De volgende luistertoets telt 7/8 keer mee dus dat hoop ik ook ja:P, en telt ook nog mee voor pta ( eigenlijk gewoon voor deel volgend jaar dus als ik examen doe)]

    Louis William Tomlinson

    'Het ziet er ook best wel grappig, maar uiteindelijk is toch weer de glimlach die op je gezicht verschijnt door de lieve reacties en dat het niet langer meer een geheim is' zeg ik lachend als ik Harry aankijk. 'Zat mijn kapsel eindelijk goed en dan zit het weer..nou ja niet goed' zeg ik grijnzend als hij even door mijn haar woelt. 'Ik hoop niet dat je dat erg vind en vind je dat wel heb je pech' fluister ik als hij even grinnikt. Mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn lippen en zijn woorden. 'Een lief iemand verdient lieve woorden' zeg ik glimlachend en kijk naar het beeldscherm. 'Jullie zijn gewoon de beste fans' zeg ik grijnzend als ik de reacties doorheb gelezen. Ik grinnik zacht door de kus op mijn neus en knik dan. 'Daar sluit ik me helemaal mij bij en niemand kan dat veranderen' zeg ik en kijk naar Zayn. 'Ik ben het helemaal met je eens en denk dat ik dat ook maar eens ga doen' zeg ik met een glimlach. 'Wanneer niet Hazz, want volgens mij is dat altijd wel het geval.' Mijn blik gaat naar Liam en klim na zijn woorden bij hem op schoot. 'Had je al een idee over dit of beter gezegd wist je al dat dit ooit zou gebeuren?' vraag ik zacht. Eigenlijk was ik best wel nieuwsgierig geworden, omdat hij bijna alles wel doorhad. Ik kijk nog even naar het beeldscherm en zwaai dan ook. 'Heel erg bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel' zeg ik vrolijk en kijk daarna met een glimlach naar Harry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [De volgende luistertoets telt 7/8 keer mee dus dat hoop ik ook ja:P, en telt ook nog mee voor pta ( eigenlijk gewoon voor deel volgend jaar dus als ik examen doe)]


    ( Het komt wel goed en luistertoets is meestal makkelijker en okeey (volgend jaar al..wow ben nu jaloers xD(A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn leertip:
    Het hele rijtje 1x lezen, dan afdekken en per woord kijken of je het goed hebt, heb je het fout? Dan begin je helemaal opnieuw. Dit zolang tot je het kent. Strenge manier, maar hij werkt wel.xD In een kwartier was ik klaar!(A)
    Oh, en beloon jezelf daarna met eten.

    Volgend jaar al examen?! Doe je iets in de richting van vmbo? Ik moet nog twee jaar, zucht... Met geluk, anders drie.)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:53 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Even tussendoor wie is benieuwd naar Little Things? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ik doe mavo dus vandaar xD, en ik zou proberen op die manier te leren. Ik leer weer kwartiertje en dan reactie ^_^]

    [Kan ik een korte samenvatting krijgen? Ik ben een weekend weg geweest en heb al vanaf woensdag niks gezien...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ZaynxVain schreef:
    [Kan ik een korte samenvatting krijgen? Ik ben een weekend weg geweest en heb al vanaf woensdag niks gezien...]


    [Jongens hebben overlegt over Harry en Louis, Niall is meegesleept door Stpehanie. Daarna hebben de jongens een twitcam gedaan om het bekent te maken van Louis en Harry en de twitcam is nu bijna afgelopen]

    [mijn reactie komt toch wat later aangezien me engels er nog niet inzit en ik mezelf heb beloofd te mogen reageren als ik 2 rijtjes van Nl-eng kan]

    ( Dat is inderdaad wat er is gebeurd en is goed^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee is goed dan wacht ik dat wel af, waar zijn Zayn en Elena? Naoom heb je trouwens nog met Zayn gereageerd dat ik dat even lees? En leerse :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Zayn die zit bij de andere in de kamer van Lou & Hazz en heeft nog een paar keer gereageerd dus weet het niet precies meer..weet alleen dat Zayn Stephanie naar zijn kamer heeft gestuurd naar haar uitbarsting en toen weer naar de andere is gegaan)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee dan ga ik die lezen is Elena nog op haar kamer?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Het ziet er ook best wel grappig, maar uiteindelijk is toch weer de glimlach die op je gezicht verschijnt door de lieve reacties en dat het niet langer meer een geheim is' zeg ik lachend als ik Harry aankijk. 'Zat mijn kapsel eindelijk goed en dan zit het weer..nou ja niet goed' zeg ik grijnzend als hij even door mijn haar woelt. 'Ik hoop niet dat je dat erg vind en vind je dat wel heb je pech' fluister ik als hij even grinnikt. Mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn lippen en zijn woorden. 'Een lief iemand verdient lieve woorden' zeg ik glimlachend en kijk naar het beeldscherm. 'Jullie zijn gewoon de beste fans' zeg ik grijnzend als ik de reacties doorheb gelezen. Ik grinnik zacht door de kus op mijn neus en knik dan. 'Daar sluit ik me helemaal mij bij en niemand kan dat veranderen' zeg ik en kijk naar Zayn. 'Ik ben het helemaal met je eens en denk dat ik dat ook maar eens ga doen' zeg ik met een glimlach. 'Wanneer niet Hazz, want volgens mij is dat altijd wel het geval.' Mijn blik gaat naar Liam en klim na zijn woorden bij hem op schoot. 'Had je al een idee over dit of beter gezegd wist je al dat dit ooit zou gebeuren?' vraag ik zacht. Eigenlijk was ik best wel nieuwsgierig geworden, omdat hij bijna alles wel doorhad. Ik kijk nog even naar het beeldscherm en zwaai dan ook. 'Heel erg bedankt voor het kijken en hopelijk tot snel' zeg ik vrolijk en kijk daarna met een glimlach naar Harry.


    Harry Edward Styles

    'Dat ziet het er inderdaad, dat klopt want de positieve reactie's blijven toch meer hangen. Dat maakt me natuurlijk nog het meeste blij want nu hoef ik niet meer op te passen met wat ik bij je doe' zeg ik grijnzend. 'nou Lou, zelf nu zit je haar nog gewoon en ik vindt je toch wel knap, haar door de war of niet' zeg ik grijzend. 'Nou ik vindt het totaal niet erg hoor' grijns ik en glimlach even. 'Dan verdien jij dus de allerliefste woorden' zeg ik glimlachend en zie hem naar het beeldscherm kijken. 'Daar sluit ik me bij aan' zeg ik met een glimlach. 'Precies' zeg ik met een glimlach en kijk even naar Zayn en dan weer naar Louis. 'Ja dat denk ik ook ja' zeg ik en grinnik even. Als hij op Liam's schoot klimt trek ik een pruillipje maar glimlach al snel weer. 'Ja ik had het al een tijd door, maar ik liet het jullie maar zelf uitzoeken' hoor ik Liam zacht zeggen en ik grinnik. Zoiets dacht ik dus al! Als Louis ook gedag heeft gezegd kijkt hij met een glimlach naar mij en daarna sluit ik de twitcam af.

    Louis William Tomlinson

    'Dat klopt inderdaad, ze komen minder hard aan maar blijven wel meer hangen. Ik denk dat dat inderdaad het beste van de bekendmaking is en dat betekent natuurlijk ook dat het omgekeerd ook zo is' zeg ik grijnzend. 'Als je dat zegt geef ik het en dat is heel erg lief van je, maar denk dat je ook wel snapt dat ik het liever niet door de war heb..alhoewel' zeg ik lachend. 'Dat komt dat mooi uit, want er was geen andere optie ook' zeg ik grijnzend. 'Of de allerliefste woorden verdienen we beide' zeg ik glimlachend aangezien al lang duidelijk is hoe dit anders afloopt. 'Denk dat we ons daar allemaal wel bij aansluiten' zeg ik en glimlach dan even. 'Dan is dat iets waar verder niet over te twijfelen valt en voor de andere ook gelijk duidelijk is.' Ik kijk van Harry naar Zayn en dan naar het beeldscherm. 'Jullie hebben het gehoord.' Na die woorden kijk ik weer naar Harry. 'Dan is dat gewoon zo, want dat is altijd als we hetzelfde denken' zeg ik glimlachend en grinnik zacht door zijn pruillipje. 'Zometeen krijg je al mijn aandacht weer' zeg ik lachend. 'Toch vraag ik me af wat je niet weet en ergens snap ik ook wel dat je dat deed' zeg ik zacht tegen Liam en glimlach. Blijkbaar hadden we weer een keer gelijk. 'Oke wat het plan eigenlijk?' vraag ik vrolijk als Harry de twitcam af heeft gesloten en ze een voor een vragend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer