• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik huppel half en kijk naar het gebouw. Van de buitenkant ziet de school er eigenlijk NOG groter uit. En ik die dacht dat dat niet mogelijk was. 'Hoe lang moeten wie hier nog blijven? Op school?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yune Brighton
    Ik kijk hem ondeugend aan, het spel is pas net begonnen. Dit is geen flirt actie of what ever, dit heet plezier maken. Evalynn weet dat ik altijd in ben voor een spel, ik word er gewoon zo vrolijk van. 'Als je het zo lief vraagt.' Ik loop naarJames toe en net als ik de bal in zijn handen wil duwen begin ik hem te kietelen. Ik weet niet of hij er tegen kan, maar als hij mij misschien gaat kietelen lig ik letterlijk plat op de grond. Ik kan er gewoon net tegen, als iemand een hand op mijn schouder legt zonder dat ik het merk vlieg ik echt een meter in de lucht. Op dat soort momenten komen mijn judo lessen van pas, ik ben nog redelijk in vorm.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    James Johnsen

    Ze kijkt me ondeugend aan. Ze loopt naar me toe en zegt 'Als je het zo lief vraagt.' Net als ze de bal in mijn handen wil leggen begint ze me te kietelen. Als ik ergens niet tegen kan is dat kietelen. Ik proest het uit en val op mijn knieën terwijl ik als maar door lach. 'H.. Houop...' Zeg ik lachend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lou Mc.Down
    We passeren het schoolgebouw die eingelijk er echt giga uitziet.Het leek nog meer op een gevangenis nu.'Hoe lang moeten wie hier nog blijven? Op school?' hoorde ik Elena vragen .Ik haalde mijn schouders op."Ik heb geen idee,maar ik hoop niet lang een uurtje of 3 nog mischien?"gokte ik maar en keek haar aan."Waarom moest die moord nou op school gebeuren?"mompelde ik.Nu zitten echt 1000 kinderen hier opgesloten tot ze die ene persoon gevonden hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'We kunnen zwemmen?' stel ik voor maar herinner dan zijn gips. 'Ow jah... vergeet wat ik gezegd heb.' Ik denk na over andere dingen. 'Waarheid, doen of durf?' stel ik dan voor. Ik heb geen flauw idee of dit wel een goed idee is om dit met hem te doen en hier maar oke.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yune Brighton
    Ik ga nog even door met kietelen en stop daarna, hij kan echt niet meer. Ik geef hem plagend een duw en ik loop weer richting Evalynn, anders is ze zo alleen. Terwijl ik loop draai ik me om naar James, ik vraag me af hoe hij denkt over de moord. Ik blijf even staan zodat James me in kan halen, ik ben te nieuwsgierig om nog even te wachten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lou Mc.Down
    'We kunnen zwemmen?' stelde ze voor,maar ten eerste ik had geen zwemgrief bij en ten tweede mijn gips.'Ow jah... vergeet wat ik gezegd heb.' Ik dacht ook na,maar had niet echt een goed idee.'Waarheid, doen of durf?' stelde ze dan voor.Ik twijfelde even ,maar stemde toch in."Is goed wie begint er?"vroeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik!' zeg ik vrolijk. 'Lou Mc Down' begin ik op een bekakte plechtige toon. 'Kiest u voor Waarheid? Doen? Of durf?' en ik grijns dan lichtjes naar hem terwijl ik wacht op een antwoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Na een tijdje stopt Yune met kietelen en geeft ze me een plagende duw. Ze loopt weer naar Evalynn en ik sta ook op, nog steeds lachend. Ik raap mijn bal op en zie dat Yune op me wacht. Ik loop naar haar toe en kijk haar aan. 'Niet meer kietelen of mijn bal afpakken.' Zeg ik zo serieus mogelijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lou Mc.Down
    'Ik!' zegt ze vrolijk .'Lou Mc Down' begin ze op een plechtige toon en ik moest echt moeite doen om even niet te lachen'Kiest u voor Waarheid? Doen? Of durf?' zei ze verder en grijnsde lichtjes.Ik besloot eerst op save te spelen."waarheid."zeg ik dan en wacht op haar vraag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik besluit een makkelijke vraag te stellen. 'Heb je ooit... hm... afgekeken?' lach ik dan, we lopen nog steeds met de armen in elkaar gehaakt en ik kijk hem afwachtend aan. Eén ding dat je moet weten bij tegenstanders... ze spelen het niet altijd eerlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Heb je ooit... hm... afgekeken?'lachte ze dan en ik dacht even na.Meestal keken de mensen van mij af.Ik heriner me nog dat ik vroeger een keer had afgekeken voor ...Ik wist niet meer voor wat."Toen ik klein was wel een keertje,maar ik weet niet meer voor wat."lach ik zacht."Elena doen ,durven of waarheid?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Doen.' zeg ik vrolijk want bij waarheid word het meestal toch genant. Ik wacht op een uitdaging en loop ondertussen huppelend verder. In mezelf denk ik van: Alsjeblief niets erg, alsjeblief niets erg, alsjeblief niets erg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Doen.'zei ze vrolijk en ik dacht even na."Kun je handestand?Ik zal je er dan bij helpen."zeg ik dan,het kwam er eingelijk meer uit als een vraag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Evalyn Janice Fisher
    Ik zie dat Yune wegrent met de bal van James in haar handen. Ik ren het veld op naar haar toe en gris de bal uit haar handen. 'Nee, je mag hem nog niet terug' zeg ik lachend tegen James. Ik ren naar het basketbal veld en ga daar richting de basket gooien, ik kan dus totaal niet basketballen, dus de keren dat ik gooi zijn allemaal mis. Dan gooi ik de bal terug aan James. 'Hier, je bal. Ik kan er toch niks van' zeg ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.