• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    Ze schud gelijk met haar hoofd waardoor ik haar haren lichtjes langs mijn gezicht voel strijken. Hierdoor ruik ik haar bekende geur, wat me gelijk om mijn gemak stelt. "Jij bent er vaker voor mij dan ik er voor jou ben." fluistert ze terug. Ik haal lichtjes mijn schouders op, alsof dat niet uit maakt. "En de rest van de mensheid is gek dat ze jou niet als vriend willen hebben, je bent de liefste jongen die ik ken." Ze zucht zacht en ik word rood. "Ik wil de rest van de mensheid niet eens als vriend, al mogen ze wel wat aardiger doen." mompel ik.
    "Ik denk dat ik het maar uit moet maken met Dave." mompelt ze ,waar ik versteld van sta. "Nee, dat hoeft niet. Niet voor mij, Riley. Als jij denkt dat je gelukkig met hem word, kan ik dat best accepteren en me erop aanpassen hoor." antwoord ik snel. Ik wil haar absoluut niet ongelukkig zien of wat dan ook. "Dan verstop ik gewoon snoep op de meisjes wc's zodat jij het kan vinden." grinnik ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    'Ik wil de rest van de mensheid niet eens als vriend, al mogen ze wel wat aardiger doen,' mompelt Charlie. 'Ze verdienen jou niet eens als vriend,' glimlach ik. Bijna niemand verdiend hem als vriend.
    'Nee, dat hoeft niet. Niet voor mij, Riley. Als jij denkt dat je gelukkig met hem word, kan ik dat best accepteren en me erop aanpassen hoor,' zegt hij snel na mijn opmerking over Dave. 'Dan verstop ik gewoon snoep op de meisjes wc's zodat jij het kan vinden,' grinnikt hij zacht, maar ik kan er niet echt om lachen. 'Maar hij heeft tegen mij gezegd dat hij wil dat ik je niet meer zie. Ik kan niet voor de rest van het jaar naar school gaan en doen alsof ik je vriend niet ben, dat hou ik nooit vol'. Ik zucht zachtjes en laat hem los. 'Als Dave me echt leuk vindt moet hij het maar accepteren dat jij mijn beste vriend bent'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "Ze verdienen jou niet eens als vriend." glimlacht ze, waardoor ik lichtjes begin te blozen. Denkt ze echt zo goed over mij? Dat had ik niet eens durven te wensen, niet nadat ik alles zo goed als verpest heb. Ze lacht niet eens om mijn grapje, waardoor ik me toch wel een klein beetje zorgen begin te maken over wat ze gaat zeggen. " Maar hij heeft tegen mij gezegd dat hij wil dat ik je niet meer zie. Ik kan niet voor de rest van het jaar naar school gaan en doen alsof ik je vriend niet ben, dat hou ik nooit vol." Ze zucht zachtjes en laat me, helaas, los. "Als Dave me echt leuk vindt moet hij het maar accepteren dat jij mijn beste vriend bent."
    Ik kijk haar wat verbaasd aan maar knik dan toch. Ik ben het nu met haar eens, ik kan dat ook niet. "Misschien moet je hem voor een keuze stellen. Als hij echt van je houd, dan zal hij het vast niet erg vinden als je me zo af en toe ziet, toch? Ik kan je vast wel delen..." zeg ik, het laatste wat onzeker mompelend omdat ik dat nou nog net niet zeker weet. Het liefst heb ik haar helemaal voor mezelf alleen. Sinds ik bevriend ben met haar heb ik daar al last van, en toen was het nog niet omdat ik verliefd was op haar, daar ligt het dus niet aan.


    Your make-up is terrible

    Nyan schreef:
    Lou Mc.Down
    'Ik hoop dat jij een idee hebt?' zei ze en keek me iets wat smekend aan.Ik keek even rond en zag dan het bos."Mischien kunnen we iets doen in het bos."mompel ik dan en kijk weer naar haar.


    Elena Yana Bennett
    En natuurlijk zegt hij het bos. Ik sla mezelf en zucht. 'Nee ga mijn benen breken waarschijnlijk.' probeer ik dan luchtig te zeggen. Het is eigenlijk een halve leugen aangezien je je er je benen echt kan breken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie kijkt me verbaasd aan. 'Misschien moet je hem voor een keuze stellen. Als hij echt van je houd, dan zal hij het vast niet erg vinden als je me zo af en toe ziet, toch? Ik kan je vast wel delen...' zegt hij, het laatste mompelt hij wat een beetje onzeker klinkt.
    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Maar straks wordt hij weer boos,' mompel ik dan. 'Ik wil niet dat hij je weer pijn doet'. Voorzichtig strijk ik lichtjes met mijn vingers over zijn gehavende wang. 'Je moet er eigenlijk wat ijs op doen, heb je dat al gedaan?' vraag ik. Ik aarzel even en pak dan zijn hand vast. 'En we moeten maar eens naar het lokaal gaan,' vervolg ik en ik trek hem mee, nog steeds wat hinkend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze bijt op haar lip en knikt. : Maar straks wordt hij weer boos." mompelt ze dan. "Ik wil niet dat hij je weer pijn doet." Ik haal lichtjes mijn schouders op. "Ik heb dat er wel voor over." antwoord ik. Voorzichtig strijkt ze lichtjes met haar vingers over mijn gehavende wang, wat behoorlijk pijn doet. "Je moet er eigenlijk wat ijs op doen, heb je dat al gedaan?" vraagt ze en ik knik. "Het ligt binnen, ik wilde het niet mee naar buiten nemen." zucht ik.
    Ze lijkt te aarzelen maar pakt dan mijn hand vast. "En we moeten maar eens naar het lokaal gaan." vervolgt ze en ze trekt me mee, nog steeds wat hinkend. Hierdoor laat ik haar hand los en sla ik mijn arm onder haar arm en rug door, zodat ze op mij kan leunen. "Ja, maar wel voorzichtig met die enkel, Riles." zeg ik. "Die is er nog erger aan toe dan mijn wang, je mag mijn ijs wel." Ik open de deur en pak het ijs weer op, die daar nog altijd ligt.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie haalt lichtjes zijn schouders op. 'Ik heb dat er wel voor over,' antwoordt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Maar ik niet, ik wil niet dat jij door hem onder de blauwe plekken zit,' zeg ik.
    'Het ligt binnen, ik wilde het niet mee naar buiten nemen,' zucht hij op mijn vraag waarna hij mijn hand loslaat en zijn arm onder mijn arm en rug doorslaat waardoor ik op hem kan leunen, waar ik hem erg dankbaar voor ben. Nu staat er tenminste wat minder druk op mijn enkel. 'Ja, maar wel voorzichtig met die enkel, Riles. Die is er nog erger aan toe dan mijn wang, je mag mijn ijs wel,' zegt hij waarna hij de deur opent en het zakje ijs pakt.
    'Charlie,' begin ik dan, op een zachte toon. 'Zullen we weer naar de mediatheek gaan?' stel ik voor. 'Ik heb nu niet echt veel zin in andere mensen'. En de mediatheek is een plek waar Dave nooit zal komen, dan ziet hij Charlie en mij ook niet samen en zal hij Charlie ook niet slaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze schud met haar hoofd, ze is ook zo koppig. "Maar ik niet, ik wil niet dat jij door hem onder de blauwe plekken zit." zegt ze. Ik zucht maar zeg niets. Ik weet dat ik het er toch wel voor over blijf houden en daar kan ze niets aan veranderen. "Charlie." begint ze op een zachte toon als we binnen zijn. "Zullen we weer naar de mediatheek gaan?" stelt ze voor waardoor ik haar lichtelijk verbaasd aankijk. "Ik heb nu niet echt veel zin in andere mensen." Ik knik gelijk en help haar die kant op, met de zak ijs in mijn vrije hand.
    "Natuurlijk, dat snap ik best." glimlach ik. "Maar je kan je niet eeuwig blijven verstoppen..." mompel ik er dan achteraan. Ik weet ook wel dat ze Dave probeert te ontwijken nu, wat ik ook dondersgoed snap. Maar toch, ik wil niet dat ze dat blijft doen voor mij.


    Your make-up is terrible

    Lou Mc.Down
    Ze sloegaarzelf en vragend keek ik haar aan.Waaron sloeg ze zichzelf.Ze zuchte.'Nee ik ga mijn benen breken waarschijnelijk.'zegt ze dan en ik zuchte dan."Ik heb geen idee op school kun je bijne nooit iets doen"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Er moet toch iets zijn...' zucht ik en kijk naar de wolken. Ik neuriën zachtjes. 'We kunnen naar de bib?' zeg ik maar veel zin heb ik niet om binnen te zitten, het is te mooi weer. 'We kunnen zorgen dat je eet.' zeg ik dan zogenaamd nonchalant maar ik meende het wel. Hij at bijna niets.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Er moet toch iets zijn?'zuchtte ze.Elena keek naar de wolken neuride een liedje.'We kunnen naar de bib?'zei ze,maar veel zin had ik daar niet in.'We kunnen zorgen dat je eet.'zei ze dan en ik keek haar met bange ogen aan.Ik wilde dat totaal niet.Ik schudde met mijn hoofd en keek naar mijn vingers.Ik had bijna al 3maanden geen eten willen binnen slikken en dat ging er ook niet meer van komen."Of we kunnen hier ook gewoon blijven liggen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en ga boven hem hangen om te zorgen dat hij me aankijkt. 'Waarom wil je niet eten Lou?' vraag ik hem bezorgt en bijt even op mijn lip. Hij moet eten anders krijgt hij anorexia en moet hij in een inrichting waar ze je vastbinden aan tafels om je te dwingen om te eten. 'Het is niet gezond.' voeg ik er aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie knikt en helpt me de kant van de mediatheek op. De zak met ijs houdt hij in zijn vrije hand. 'Natuurlijk, dat snap ik best,' glimlacht hij. 'Maar je kan je niet eeuwig blijven verstoppen...' mompelt hij er achteraan.
    'Ik weet het,' zucht ik zacht. 'Maar voorlopig nog wel. Ik zie hem toch sowieso vanavond weer, dan zeg ik wel dat ik gewoon met jou om wil kunnen gaan, en als hij dat niet kan accepteren'. Mijn stem hapert even en ik slik de brok in mijn keel door. 'Dan maak ik het uit met hem,' vervolg ik zacht.
    We zijn inmiddels bij de trap aangekomen. Ik maak mezelf los van Charlie en hink dan langzaam en voorzichtig de trap op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde haar zuchten en schrok licht toen ze boven me kwam te hangen.'Waarom wil je niet eten Lou?'vroeg ze en beet even in haar lip.Ik slikte en zweeg.Ik wilde er niet graag over praten,maar ik moest haar aankijken.'Het is niet gezond.'voegde ze erbij toe."Roken is ook niet gezond,maar je kunt het niemand verbieden.'mompelde ik en zuchtte.'Ik heb gewoon nooit honger.'loog ik ernaa.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    "Ik wet het." zucht ze zacht. "Maar voorlopig nog wel. Ik zie hem sowieso vanavond weer, dan zeg ik wel dat ik gewoon met jou om wil kunnen gaan, en als hij dat niet kan accepteren." Haar stem hapert even en ze slikt de brok in haar keel door. "Dan maak k het uit met hem." vervolgt ze zacht. Er verschijnt een triest glimlachje op mijn gezicht. Blijkbaar geeft ze dus wel zoveel om mij en kiest ze niet zomaar voor hem. Het lucht om, maar aan de andere kant vind ik het vreselijk voor haar. Ze maakt zo los van mij en hinkt dan langzaam de trap op. "Weet je zeker dat je dat doet als je alleen met hem bent?" vraag ik zacht, ik durf het al bijna niet te vragen. "Ik vertrouw hem niet helemaal, straks doet hij iets wat je niet wilt..." Ik zucht zacht en ga naast haar op de trap lopen, het ijs druk ik toch maar weer pijnlijk tegen mijn wang aan.


    Your make-up is terrible