• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    Ze trok me terug in een knuffel.'Dat heb je niet gedaan.'zei ze en ik glimlachte waterig.'Lou ik moet je iets vertellen maar het moet ergens zijn waar niemand ons kan horen.' zei ze zachtjes en ik keek haar even aan enn knikte dan zacht."Ik weet wel een plekje."zeg ik zacht en neem haar hand vast,daarna baan ik me een weg door de gangen en kom dan aan bij mijn vertrouwde plekje,het verste hoekje in de bibliotheek.Ik zette me neer en Elena kwam naast mij zitten."Wat wil je me vertellen?"vraag ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik slik even en kijk naar mijn handen. 'Voor ik het vertel moet je beloven te zwijgen.' zeg ik zachtjes en wacht even. 'Wel... eh... Ik weet wie Kimberly vermoord heeft... Ik weet ook dat er nog een meisje vermoord is.' Ik kijk Lou aan met angst. 'Aileen heeft hen vermoord. Ik en Ryan vonden Lucy en Aileen heeft ons bedreigt. Ik heb Lucy's lichaam moeten aanraken en we mochten niets zeggen of wij zouden de volgende zijn maar ik wil niets voor je achterhouden Lou.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Voor ik het vertel moet je beloven te zwijgen.'zei ze zachtjes en ik knik.'Wel... eh... Ik weet wie Kimberly vermoord heeft... Ik weet ook dat er nog een meisje vermoord is.' Ik kijk Lou aan met angst. 'Aileen heeft hen vermoord. Ik en Ryan vonden Lucy en Aileen heeft ons bedreigt. Ik heb Lucy's lichaam moeten aanraken en we mochten niets zeggen of wij zouden de volgende zijn maar ik wil niets voor je achterhouden Lou.' zei ze en verbaast keek ik haar aan."Is die popi de moordenaar?"fluisterde ik verbaast.Zij had vast ook dat geweer in mijn kluisje gestoken."Aileen heeft dan ook dat revolver in mijn kluisjegestoken,ze had niet ang geleden mijn kluisje afgenomen van me."mopmelde ik en kijk Elena aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Vast wel.' zeg ik zachtjes. Ik probeer de angst de onderdrukken. Ik hoop zo dat A. hier nooit achterkomt maar Ryan moet het wel weten. Ik stuur naar hem vlug Ik heb het Lou vertelt... ik moest wel... hij is mijn beste vriend. x El. Ik zucht en laat mijn hoofd op mijn armen vallen. Ik ben het hier zo beu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik zuchtte trillerig,ik voelde me nu nog banger ,ze zat ook in onze klas.Elena was even bezig met haar gsm.Ik leunde met mijn hoofd tegen de muur en sloot mijn ogen.Ik had zo'n dubbel gevoel.Ik was blij dat ik iemand had gevonden die ik kan vertouwen en mijn beste vriendin is geworden ,maar anderzijds weet ik wie een moordenaar is en die doolt hier rond op school.


    Rayn Golddigger
    Ik voelde mijn gsm trillen,dat betekende dat ik een sms'je had.'Ik heb het Lou vertelt... ik moest wel... hij is mijn beste vriend. x El.'Ik shor en verslikte me in mijn broodje.Ik hoeste even en keek ongelovig naar het berichtje.'Wat ?!Elena nu breng je hem en ons nog meer in gevaar!' sms'te ik terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik bijt hard op mijn lip waardoor ik bloed proef en sms Ik weet dat ik een idioot ben maar ik kan gewoon niets verbergen voor hem. Misschien heb ik het wel verdient als je me nu wil slaan. stuur ik iets kort terug. 'Lou... ik wil dat je uit haar buurt blijft. Voor het geval dat. In het lokaal gaat dat niet maar doe gewoon of je van niets weet.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Lou... ik wil dat je uit haar buurt blijft. Voor het geval dat. In het lokaal gaat dat niet maar doe gewoon of je van niets weet.' zei ze zachtjes en ik keek haar aan en knikte licht."Ze zal er vast niets van merken,ik ben altijd al beng geweest van haar."zeg ik zacht en zie dat haar lip bloed."Je lip bloed."zeg ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Je lip bloed.' zegt hij zachtjes. Ik veeg met mijn hand het bloed weg. 'Is niets, ik overleef het wel.' zucht ik en veeg het bloed op mijn hand af met een zakdoekje. Mijn lip blijft bloeden maar ik negeer het. 'Ik hoop zo dat we hier niet hoeven te slapen, ik doe geen oog dicht anders vannacht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze veegde met haar hand het bloed weg,maar het bleef bloeden.'Is niets, ik overleef het wel.' zuchtte ze.'Ik hoop zo dat we hier niet hoeven te slapen, ik doe geen oog dicht anders vannacht.' zei ze dan en ik knikte."Ik hoop het ook ik wil hier zo graag weg nu."zucht ik en kan het toch niet laten het bloed op haar lip weg te vegen met mijn duim.Na een seconde of 3 heb ik door dat het best raar is en dat vrienden waarchijnelijk niet zoiets doen."Eum sorry."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik word lichtjes rood en glimlach even. 'Is niets.' zeg ik en kijk hem even niet aan tot de blosjes weg zijn van mijn wangen. 'Dus...' zeg ik dan maar voor een ander onderwerp aan te snijden. 'Is dit jouw plekje?' vraag ik en kijk wat om me heen. Ik ben nog nooit aan deze kant geweest van de bib volgens mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rayn Golddigger
    Ik zachtte toen ik weer een berichtje kreeg van Elena.'Ik weet dat ik een idioot ben maar ik kan gewoon niets verbergen voor hem. Misschien heb ik het wel verdient als je me nu wil slaan'. 'Ik begrijp het,maar zeg het niet meer door aan iemand,je weet hoe snel roddels zich versprijden he en ik ga je heus niet slaan.'sms'te ik terug

    Lou Mc.Down
    Ze bloosde lischtjes wat wel schattig leek.Ze vroeg of dit mijn plekje was en ik knikte."Niemand komt hier bijna alleen ik."zeg ik zachtjes.Ik zat hier vak om me te verbergen voor popi's of andere mensen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    nvm

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even aanpassen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Ik voel mijn gsm trillen en haal hem even uit. Een bericht van Ryan. Aan wie zou ik het nog moeten vertellen? Lou is mijn enige vriend... stuur ik terug. Dan kijk ik naar Lou. 'Het is hier wel rustig inderdaad. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur aan. Gewoon voor wat steun. Ik pak zijn gipsarm en leg die op mijn schoot. 'Hoe lang moet je nog in het gips?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Elena kwam naast me zitten 'Het is hier wel rustig inderdaad.'zei ze en ik glimlachte waterig.Ze nam mijn likerarm en legde die op haar schoot.'Hoe lang moet je nog in het gips?'vroeg ze dan en ik keek naar mijn gips."Nog een maand maximum."zeg ik en kijk dan naar Elena."Hoe kwamen jij en die popi wel aan de praat?"vraag ik dan.Ik vind het maar vreemd dat hij met 'nerds' ging praten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH