• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Ik glimlach als hij zijn hesje naar mij toegooit en druk die tegen me aan. Ik hou van zijn oude, vertrouwde geur.
    Mijn blik glijdt wat afwezig door de mediatheek en ik schrikt op uit mijn gedachten als hij kucht waarna ik hem vragend aankijk.
    Today was gonna be the day
    But they'll never throw it back to you
    By now you should've somehow
    Realized what you're not to do
    I don't believe that anybody
    Feels the way I do, about you now

    And all the roads that lead you there are winding
    And all the lights that light the way are blinding
    There are many things that I
    Would like to say to you but I don't know how

    Because maybe, you're gonna be the one that saves me
    And after all, you're my wonderwall

    Hij begint steeds zachter te zingen en nadat hij klaar is duurt het even voordat hij me weer aankijkt. 'Charlie,' glimlach ik en er kriebelt iets in mijn onderbuik, maar ik negeer het. 'Dat was echt ontzettend lief van je,' vervolg ik fluisterend. Hierna buig ik me naar hem toe en druk ik een zachte kus op zijn wang. Mijn blik glijdt even naar zijn volle lippen. Als ik merk dat ik er wat naar toega, ga ik snel weer, met rode wangen, naar achteren. 'Nu is het mijn beurt,' zeg ik snel en ik pak de gitaar uit zijn handen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "Charlie." glimlacht ze en ik word lichtelijk rood door de manier waarop ze het zegt. "Dat was echt ontzettend lief van je." vervolgt ze fluisterend en ik glimlach verlegen. Gelukkig vind ze het niet erg. Hierna buigt ze zich naar me toe en drukt ze een zachte kus op mijn wang, waardoor ik knalrood word. HAar blik glijdt even naar mijn volle lippen en ik merk dat ze er naar toe gaat. Maar dan gaat ze ineens met rode wangen naar achteren en voel ik me wat teleurgesteld. Het was bijna zover, het moment uit mijn dromen.
    "Nu is het mijn beurt." zegt ze snel en ze pakt de gitaar uit mijn handen. Ik knik lichtjes. "J-ja, jouw beurt." stamel ik, nog altijd verrast door daarnet. Mijn gedachten liggen veel meer daarbij, maar als zij begint te spelen, word ik wel uit mijn gedachten gehaalt. Ik wil weten welke boodschap zij over zal brengen.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    'J-ja, jouw beurt,' stamelt Charlie.
    Aarzelend bijt ik op mijn lip. Niet zeker over welk liedje ik nu moet zingen. Het duurt dan ook eventjes voor dat ik begin te zingen.
    If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
    I'll sail the world to find you
    If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
    I'll be the light to guide you

    Find out what we're made of
    When we are called to help our friends in need

    You can count on me like 1 2 3
    I'll be there
    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
    And you'll be there
    Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

    Als ik klaar ben met zingen kijk ik hem niet aan, net als hij bij mij deed, omdat ik niet zeker weet of ik na zijn liedje, hem nog als een vriend zie, vooral omdat het kriebelende gevoel in mijn onderbuik begint toe te nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
    I'll sail the world to find you
    If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
    I'll be the light to guide you

    Find out what we're made of
    When we are called to help our friends in need

    You can count on me like 1 2 3
    I'll be there
    And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
    And you'll be there
    Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

    Aan het begin krulden mijn lippen omhoog, maar al snel weer terug naar beneden. Haar lieflijke sem hypnotiseerde mij al niet langer. Ze kijkt me niet aan, net zoals ik niet deed. Ze heeft het nu wel duidelik genoeg gemaakt. Ik kom overeind en trek de gitaar uit haar handen. "Genoeg gezongen voor vandaag." mompel ik en ik draai me snel om om de gitaar weg te kunnen zetten. Maar beter ook, want in mijn ogen verschijnen tranen die ik snel weg knipper. Daarna plof ik weer op een zitzak neer en trek ik mijn knieën op, voor zover ik kan. "Kan je nu slapen?" vraag ik dan aan haar.


    Your make-up is terrible

    Axel Cael Rebel
    Hoewel ik niet te veel op haar wilde letten, keek ik toch in mijn ooghoeken hoe ze reageerde op mijn woorden. Ze trok even wit weg, zou ze Paige herinneren toen ze me op ging wachten bij het werk? Waarschijnlijk wel, ik zag zelfs meerdere mannen en vrouwen hun hoofden keren naar de prachtige vrouw, hoe konden ze het niet? Ik wist dat ik precies Paige haar naam kon noemen zodat ik Angel al had. Ze had vast en zeker gedacht dat ze me met het plannetje had, maar dan moest ze me beter kennen.
    ‘Wauw, ik hoop echt voor je dat ze van wilde nachten houd van mannen die hun collega's zomaar tegen een boom duwen en seksuele advances maken en ze zoenen.’ Grauwt ze kwaadaardig naar mij, als dreiging dat ze het aan haar ging vertellen. Ik keek er echter niet van op, het deerde me niet, want als ze het zou vertellen en Paige bij me weg zou gaan, zou ik alweer naar de volgende gaan. Angel hielp alleen zichzelf ermee hoor, mij maakte het echt niet uit.
    Ik liet een kort aangenaam lachje horen, waarbij ik haar even aankeek met uitdagende fonkelingen in mijn lichtgekleurde ogen. ‘Wil je het haar vertellen? Ga je gang, Wolfe, want ze zal mij eerder geloven dan jou,’ Zeker aangezien ik enkele dingen over Wolfe aan Paige kwijt had gedaan. Niet dat Angel het wist, maar goed, ze hoefde het dan ook niet te weten. ‘Alleen als ze je wel gelooft, zal ik toch verder gaan.’ Grinnikte ik, een zelfvoldaan glimlachje op mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Axel laat hierop alleen maar een aangenaam lachje lachje horen, waarbij hij me even aankijkt met uitdagende fonkelingen in zijn lichtgekleurde ogen. "Wil je het haar vertellen? Ga je gang, Wolfe, want ze zal mij eerder geloven dan jou. Allen als ze je wel gelooft, zal ik toch verder gaan." grinnikt hij, een zelfvoldaan glimlachje op zijn lippen. Oh, wat zou ik die er graag af willen rammen op het moment. "Viespeuk." spuug ik uit naar hem. "Nou, veel plezier met die oppervlakkige ginger dan." mompel ik tegen hem. Mooi niet dat ik expres een relatie ga vernaggelen. Ik zou nooit één van die mooie verleidsters willen worden, die zulke dingen doen. Al is het wel ironisch dat Paige hier de mooie was en ik niet.
    Hierna loop ik naar de andere kant van het lijk, om verder weg te zijn van Axel. Er borrelt zoveel meer in mij op dan ik wil, maar wat ik probeer te verbergen door mijn blik op het pas vemoorde meisje te houden. De jaloezie, de pijn van de onzekerheid, ik wil het niet laten zien. Hij mag nergens achter komen. Ik kan zijn spottende opmerkingen niet meer aanhoren, omdat de meeste zo akelig dicht bij de waarheid komen. Ik voel me er misselijk van worden, ook omdat de geur en de aanwezigheid van de dood zich erin mengt, waarna ik me abrupt weer omdraai en tussen de bomen verdwijn.
    Hier loop ik even door voordat ik met mijn hoofd tegen een boom steun en mijn hoofd naar beneden richt. Ik heb echt de neiging om over te geven maar houd alles gewoon binnen, ik wil niet dat ze me een watje vinden. Ik kucht wel eventjes en wrijf met mijn vrije hand over mijn gezicht heen, waarna ik neerzink op mijn knieën en nog altijd mijn gezicht wat naar beneden houd, omdat ik weet dat dat het beste is om te doen als ik misselijk ben. Nu maar hopen dat niemand daar zo'n idioot is om mij achterna te komen, want die kan een behoorlijke vuistslag op zijn of haar kaak krijgen nu.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie komt overeind en trekt de gitaar uit mijn handen. 'Genoeg gezongen voor vandaag,' mompelt hij waarna hij zich omdraait en de gitaar weg zet. Dan ploft hij weer op de zitzak en trekt hij zijn knieën op. 'Kan je nu slapen?' vraagt hij. Geweldig, volgens mij heb ik hem gekwetst.
    'Charlie,' zeg ik zacht en ik kijk hem twijfelend aan. 'Ik denk dat ik het verkeerde liedje heb gezongen,' vervolg ik waarna ik a capella begin te zingen, omdat ik niet bij de gitaar kan.
    Friday night beneath the stars
    In a field behind your yard
    You and I are painting pictures in the sky

    And sometimes we don't say a thing
    Just listen to the crickets sing
    Everything I need is right here by my side

    And I know everything about you
    I don't wanna live without you

    I'm only up when you're not down
    Don't wanna fly if you're still on the ground
    It's like no matter what I do

    Well, you drive me crazy half the time
    The other half I'm only trying
    To let you know that what I feel is true
    And I'm only me when I'm with you

    Dan buig ik me zonder er goed over na te denken naar hem toe en druk ik een zachte kus op zijn lippen. Na een paar seconden trek ik me terug, kijk ik hem even aan waarna ik mijn ogen neersla en weer recht ga zitten,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "Charlie." zegt ze zacht en ik kijk op, waarna ik haar twijfelende blik zie. "Ik denk dat ik het verkeerde liedje heb gezongen." vervolgt ze, waarna ze opnieuw begint te zingen, maar dit kee a capella.
    Friday night beneath the stars
    In a field behind your yard
    You and I are painting pictures in the sky

    And sometimes we don't say a thing
    Just listen to the crickets sing
    Everything I need is right here by my side

    And I know everything about you
    I don't wanna live without you

    I'm only up when you're not down
    Don't wanna fly if you're still on the ground
    It's like no matter what I do

    Well, you drive me crazy half the time
    The other half I'm only trying
    To let you know that what I feel is true
    And I'm only me when I'm with you

    Tijdens het liedje blijf ik versteend zitten luisteren, ik weet wat ze ermee wilt zeggen. Mijn borstkas verkrampt helemaal ervan. Na het liedje buigt ze zich naar me toe en drukt ze een zachte kus op mijn lippen. Al was dit niet de kus waar ik nachtelang over gedroomt heb. Na een paar seconden trekt ze zich terug, kijkt ze me even aan waarna ze haar ogen neerslaat en weer recht gaat zitten.
    Mijn onderlip begint lichtjes te trillen. "Riley, hou op, oké." fluister ik schor en gekwetst, waarna de tranen over mijn wangen beginnen te rollen. "Dit doet veel meer pijn dan mij duidelijk maken dat we alleen vrienden zijn. Ik wil niet dat je doet alsof." Ik bijt hard op mijn lip en veeg verwoed de tranen van mijn gezicht af.


    Your make-up is terrible

    Moonly schreef:
    James Johnsen

    Ik loop stuiterend met mijn basketbal naar buiten. Hmm, wat zou ik een gaan doen? Ik kijk om me heen en zie twee meisjes op het grasveld staan. Laat ik daar eens mee gaan praten. Ik loop naar hun toe. 'Hoi Yune en Evalyn!' Zeg ik vrolijk tegen hun zodra ik er ben. Ik hou de basketbal losjes in mijn handen en kijk hun aan.

    Yune Brighton
    Vrolijk kijk ik James aan, ik ken hem best wel goed. Ik loop op hem af en geef hem een knuffel, ik heb hem echt al een tijd niet meer gezien. Ik kijk naar zijn basketbal, die hij los in zijn handen houdt.'Laat eens wat zien daarmee.' ik ben bnieuwd wat hij daar allemaal mee kan doen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    James Johnsen

    Yune loopt op mij af en geeft me een knuffel. Ik glimlach en ze zegt 'Laat eens wat zien daarmee.' Ik grijns en draai de basketbal op mijn vinger. 'Ik kan dit.' Ik gooi de bal omhoog en laat hem landen op mijn hoofd, maar zo dat hij er niet afrolt. 'En dit' ik pak de bal 'En op verschillende manieren scoren, maar ik heb hier geen basket en basketbal is eigenlijk een teamsport.' Ik grijns en laat de bal weer op her puntje van mijn vinger draaien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett
    Hij trekt me iets dichter tegen hem aan. 'Wil je praten over wat er allemaal gebeurt is?' vraag ik zachtjes. Zachtjes praten is beter. Het heeft je een veiliger gevoel. Alsof je samen in een luchtbel zit, mooi afgesloten voor de slechte dingen. Nou ja voor mij geldt dat toch... ik weet niet of het voor hem ook zo is.


    Lou Mc.Down
    'Wil je praten over wat er allemaal gebeurt is?'Vroeg ze zachtjes.Ik knikte zacht."Mijn ouders houden niet van me en kijken niet eens naar me om.Al heel mijn leven al.Ik werd dan nog eens gepest op school van in het lager tot nu.Ik ben gewoon een watje.Thuis voel ik me zelf niet op mijn gemak.Ik eet gewoon niet meer door alle elende die ik heb meegemaakt.Iedere dag ben ik dan nog gestresseerd.Ze vinden me gewoon zo'n makkelijk doelwit...'leg ik uit en snik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie's onderlip begint te trillen. 'Riley, hou op, oké,' fluistert hij schor en gekwetst waarna de tranen over zijn wangen beginnen te stromen. 'Dit doet veel meer pijn dan mij duidelijk maken dat we alleen vrienden zijn. Ik wil niet dat je doet alsof'. Hij bijt op zijn lip en veegt verwoed zijn tranen weg.
    Ik kijk hem wat gekwetst en ongelovig aan. 'Denk je echt dat ik jou zoiets expres aan zou doen?' vraag ik zacht. Misschien kent hij me toch niet zo goed als ik dacht... 'Ik was dan misschien wel blind, maar jij bent op dit moment ook blind'. Ik zucht zacht en schuif dan de ijszak van mijn enkel af, ook al doet het nog steeds pijn. 'Ik moet maar weer eens naar Dave,' mompel ik dan terwijl ik mijn panty weer aan trek. 'Hij vraagt zich vast af waar ik blijf'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze kijkt me wat gekwetst en ongelovig aan. "Denk je echt dat ik jou zoiets expres aan zou doen?" vraagt ze zacht en ik knik lichtelijk. "Ja, omdat je me blij wilt houden." murmel ik zacht tussen mijn tranen door. "Ik was dan misschien wel blind, maar jij bent op dit moment ook blind." Ze zucht zacht en schuift de ijszak van haar enkel af. "Ik moet maar weer eens naar Dave." mompelt ze terwijl ze haar panty weer aan trekt. "Hij vraagt zich vast af waar ik blijf."
    Nu kijk ik haar ongelovig aan. "Zie je wel, waarom zou je eerst doen alsof ik nu blind ben en vervolgens hard naar je vriendje rennen en mij hier laten? Geweldige vriendin ben je, Riley." Met deze woorden krabbel ik onhandig overeind van de zitzak af. "Je doet me nog veel meer pijn dan die Dave." grom ik haar toe. Hoe kunnen wij nou zo veranderd zijn in deze korte tijd? Groeien we uit elkaar? Is onze vriendschap niet bestendigd tegen onze puberhormonen? Het maakt niet uit, het doet pijn.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie kijkt me ongelovig aan. 'Zie je wel, waarom zou je eerst doen alsof ik nu blind ben en vervolgens hard naar je vriendje rennen en mij hier laten? Geweldige vriendin ben je, Riley'. Er springen tranen in mijn ogen. Snel pak ik mijn schoenen en strik ik de veters waarna ik mijn blik op de grond gericht houd.
    Charlie is inmiddels overeind gekrabbeld. 'Je doet me nog veel meer pijn dan die Dave,' gromt hij. Ik slik de brok in mijn keel door en kom overeind, zonder hem daarbij aan te kijken. 'Ik wil je helemaal geen pijn doen,' zeg ik zacht waarna ik hem mijn rug toe keer, mijn tas pak en alvast richt de deur begin te lopen, of beter gezegd hinken. 'Weet je,' begin ik dan met een trillende stem. 'Ik dacht net serieus dat ik meer voor je voelde dan alleen vriendschap, maar ik begin nu te denken dat ik me daar behoorlijk in vergist heb'. Met die woorden loop ik zonder nog om te kijken de mediatheek uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze pakt haar schoenen en strikt de veters ervan, waarna ze haar blik op de grond gericht houd. Ze komt overeind, zonder mij aan te kijken. "Ik wil je helemaal geen pijn doen." zegt ze zacht, waarna ze me de rug toe keert, haar tas pakt en alvast richting de deur hinkt. Met spijt in mijn ogen kijk ik haar na. "Weet je." begint ze dan met trillende stem. "Ik dacht net serieus dat ik meer voor je voelde dan alles vriendschap, maar ik begin nu te denken dat ik me daar behoorlijk in vergist heb." Met die woorden loopt ze zonder nog om te kijken de mediatheek uit. Ik blijf half verbaasd en half gekwetst achter. Zou ze echt meer voor mij voelen? Dan heb ik het wel heel snel verpest. "Riley, wacht!" roep ik dan schor en ik ren achter haar aan de mediatheek uit, waarna ik voor haar ga staan en haar naar mij toe trek. Mijn lippen druk ik zacht tegen die van haar aan. Alsjeblieft, laat dit helpen.


    Your make-up is terrible