• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Oke, ik laat hem naar jullie toekomen:) )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem even aan. 'Je bedoelt dat sommige die verbergen?' Het doet me aan de popi's denken. Het lijkt alsof ze niets verbergen alsof ze gewoon echt perfect zijn. Ik zucht even. Naast het feit dat de meeste bitches en Eikels zijn dan toch. Ik denk bewust de meeste want er zijn uitzonderingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Ik loop stuiterend met mijn basketbal naar buiten. Hmm, wat zou ik een gaan doen? Ik kijk om me heen en zie twee meisjes op het grasveld staan. Laat ik daar eens mee gaan praten. Ik loop naar hun toe. 'Hoi Yune en Evalyn!' Zeg ik vrolijk tegen hun zodra ik er ben. Ik hou de basketbal losjes in mijn handen en kijk hun aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lou Mc.Down
    'Je bedoelt dat sommige die verbergen?' Ik knik."Ja ,stel als je het kunt verbergen,verandert het ook je personelijkheid wat."zeg ik en kijk even naar de popi's die aan de andere kant van het veld stonden."Sommige willen te veel verbergen en dan zijn ze hunzelf niet meer."zei ik en richte me weer naar de lucht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem aan en draai me op mijn buik en leun op mijn ellebogen. Ik kijk naar de popi's. 'En toch... zou ik soms willen dat ik als hen kon zijn.' fluister ik zachtjes. 'Ze lijken soms gewoon zo... perfect. Achterbaks dat wel maar toch perfect.' Het is niet echt de bedoeling dat hij het hoort. Ik wend mijn blik weer af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze draaide haar op haar buik en steunde op haar ellebogen.Ze keek naar de popi's 'En toch... zou ik soms willen dat ik als hen kon zijn.' hoorde ik haar zacht fluisteren.'Ze lijken soms gewoon zo... perfect. Achterbaks dat wel maar toch perfect.' Ik kijk haar aan en zucht."Dat wil iedereen,maar perfect bestaat niet.Ikzelf vind perfect zelfs saai"fluister ik zacht.Dat was mijn mening,ze lijken perfect tot je de minpuntjes ziet.Ik zuchtte zachtjes en keek naar de wolken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik hoor hem fluisteren maar reageer er niet op. Dan draai ik me weer om hem aan te kijken. Ik vraag me af hoeveel uur het nu zou zijn en denk een na. Ik pak de bal stiekem. 'Lou?' grinnik ik en gooi de bal naar zijn benen. 'Ik verveel me.' zeg ik dan droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.down
    'Lou?'hoorde ik haar grinniken en ik volde een bal tegen mijn benen gegooid.'Ik verveel me.' zegt ze dan droog."Wie verveelt er zich nu niet op school?"vraag ik haar grinnikend en dacht na."Wat wil je nog doen dan?"vroeg ik haar.Op school kon je namelijk niet veel doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik denk na en laat me dan weer zuchtend zakken. 'Ik hoop dat jij een idee hebt?' zeg ik dan maar en kijk hem iets smekend aan terwijl ik wacht op zijn antwoord. Als hij nu zegt wandelen in het bos, sla ik mezelf serieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ik hoop dat jij een idee hebt?' zei ze en keek me iets wat smekend aan.Ik keek even rond en zag dan het bos."Mischien kunnen we iets doen in het bos."mompel ik dan en kijk weer naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    Na nog een paar mislukte pogingen om mijn broer te bellen geef ik het maar op, ik probeer het vanavond of morgen wel nog een keer. Een zachte zucht rolt over mijn lippen en net als ik van het muurtje af wil springen om naar binnen te lopen hoor ik Charlie iets zeggen. 'Hey, Riles,' mompelt hij. 'Moet je niet naar binnen?' vraagt hij dan.
    Ik bijt kort op mijn lip en spring van het muurtje af. Dat verloopt niet helemaal goed en ik verzwik mijn enkel. Ik slaak een zachte pijnkreun en probeer mijn evenwicht te hervinden. Als dat is gelukt doe ik alsof het geen pijn doet. 'Dat was ik net van plan om te doen,' mompel ik. Nadat ik dat gezegd heb loop ik, met pijn in mijn enkel, richting de ingang maar halverwege draai ik me om. 'Het spijt me,' zeg ik zacht tegen Charlie. 'Ik had nooit mogen zeggen dat het handiger is als we geen vrienden meer zijn, ik mis je nu al,' geef ik toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze bijt kort op haar lip en springt van het muurtje af waar ze op zit. Helaas gaat dat niet helemaal goed en verzwikt ze haar enkel. Ze slaat een zachte pijnkreun en ik wil haar helpen, maar dat hervind haar evenwicht al en er lijkt niets aan de hand te zijn. Ik bijt even op mijn lip. "Dat was ik net van plan om te doen." mompelt ze. Nadat ze dat gezegd heeft loopt ze weg. Oké, dus ik kan het niet goed maken. Ze draait zich ineens halverwege om. "Het spijt me. "zegt ze zacht. "Ik had nooit mogenzeggen dat het handiger is als we geen vrienden meer zijn, ik mis je nu al." geeft ze toe.
    Mijn onderlip begint lichtjes te trillen. "Ik mis je ook nu al." geef ik toe en ik loop snel, maar toch met een lichte aarzeling, achter haar aan. "Kan je het me alsjeblieft vergeven?" vraag ik dan licht smekend. "Ik begrijp het als je tijd nodig hebt, maar laat me niet alleen. Jij bent net zo goed mijn wederhelft als James dat is." vertel ik haar eerlijk.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie's onderlip begint lichtjes te trillen. 'Ik mis je ook nu al." geef ik toe en hij loopt met een lichte aarzeling naar me toe. 'Kan je het me alsjeblieft vergeven?' vraagt hij licht smekend. 'Ik begrijp het als je tijd nodig hebt, maar laat me niet alleen. Jij bent net zo goed mijn wederhelft als James dat is'. Ik glimlach wat waterig naar hem. Ik ben echt een ontzettend kreng, Charlie verdient een veel betere beste vriendin. 'Hoe kan ik het je vergeven als je niks fout hebt gedaan?' vraag ik zacht aan hem. Ik loop wat hinkend naar hem toe en sla voor de zoveelste keer vandaag mijn armen rond zijn nek. 'Je verdient beter als mij,' mompel ik. 'Ik behandel je soms echt vreselijk'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Ze glimlacht waterig naar mij. "Hoe kan ik het je vergeven als je niks fout hebt gedaan?" vraagt ze zacht aan me waardoor ik wel moet glimlachen. Dat voelt gelijk al een stuk beter. ze loopr wat hinkend naar me toe en slaat voor de zoveelste keer vandaag haar armen rond mijn nek. Ik sla gelijk mijn armen ook om haar heen. "Je verdient beter als mij." mompelt ze. "Ik behandel je soms echt vreselijk." Ik schud gelijk met mijn hoofd en probeer haar enkel te ontlasten. "Nee, jij behandeld me geweldig vergeleken bij de rest van de mensheid, Riles." zeg ik tegen haar. "Je bent er tenminste voor mij, met alles... Zelfs nu. Dank je." fluister ik zachtjes terwijl ik haar zo lang mogelijk vast probeer te blijven houden.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Ik glimlach als ik merk dat hij zijn armen ook gelijk om mij heen slaat. 'Nee, jij behandeld me geweldig vergeleken bij de rest van de mensheid, Riles. Je bent er tenminste voor mij, met alles... Zelfs nu. Dank je,' fluistert hij zacht. Ik schud lichtjes mijn hoofd waardoor mijn haren lichtjes langs zijn gezicht strijken. 'Jij bent er vaker voor mij dan ik er voor jou ben,' fluister ik terug. 'En de rest van de mensheid is gek dat ze jou niet als vriend willen hebben, je bent de liefste jongen die ik ken'. Ik zucht zacht en bijt op mijn lip. 'Ik denk dat ik het maar uit moet maken met Dave,' mompel ik zacht en voel tranen in mijn ogen springen maar die knipper ik snel weg. Als ik echt moet kiezen dan is Charlie me meer waard als Dave.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered