• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    'Riley, wacht!' hoor ik Charlie nog schor roepen maar ik negeer hem en loop/hink stug door, nog steeds met tranen in mijn ogen en ik moet mezelf behoorlijk inhouden willen ze niet over mijn wangen glijden.
    Als Charlie ineens voor me staat wil ik me omdraaien maar hij trekt me al naar zich toe en drukt zijn lippen zachtjes op die van mij. Bijna kus ik terug maar op het laatste moment draai ik mijn hoofd opzij, omdat ik niet zeker weet of ik het wel wil, en omdat het niet eerlijk is voor Dave. 'Niet doen Charlie,' mompel ik zacht. 'Ik heb jou al pijn gedaan en ik wil Dave ook niet nog eens pijn doen'. Voorzichtig maak ik me los van hem. 'We moeten naar het lokaal,' mompel ik dan, in een poging op een ander onderwerp te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    Helaas, ik heb een fout gemaakt. Ik heb alles verkeerd ingeschat. Ze kust me niet terug maar draait haar hoofd opzij, weg van mij. "Niet doen Charlie." mompelt ze zacht. "Ik heb jou al pijn gedaan en ik wil Dave ook niet nog eens pijn doen." Voorzichtig maakt ze zich los van mij. "We moeten naar het lokaal." mompelt ze dan, maar ik laat haar niet zomaar het onderwerp veranderen.
    "Maar je zei..." fluister ik zacht en bijt dan op mijn lip, waarna ik een stap achteruit doe. "Dus het is waar wat al die meisjes zeggen. Ik dacht altijd dat ze zich aanstelden." Ik bal mijn vuisten. Zodra er een vriendje in hun leven komt, laten ze hun vrienden zitten. "Zoek het dan maar uit. Ik ben weg." zeg ik met pijn in mijn hart en ik draai me om. Zo heb ik nog nooit tegen Riley gedaan, wat ze mij normaal ook flikt, ik blijf haar altijd steunen. Nu niet meer, het is allemaal voor niets geweest. Bij de eerste de beste klootzak laat ze me zitten. Teleurgesteld en kwaad loop ik weg, al weet ik niet precies waar ik nu heen moet.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    'Maar je zei...' fluistert hij zacht en bijt dan op zijn lip, waarna hij een stap achteruit doet. 'Dus het is waar wat al die meisjes zeggen. Ik dacht altijd dat ze zich aanstelden'. Mijn blik valt op zijn handen die zich balen als vuisten. 'Zoek het dan maar uit. Ik ben weg,' zegt hij waarna hij zich omdraait en kwaad wegloopt.
    Met een groot schuldgevoel kijk ik Charlie na. Het is nu echt verpest, maar hopelijk niet voorgoed. Ik twijfel even maar loop hem dan toch achterna, wat niet erg snel gaat met mijn enkel. 'Charlie, wacht alsjeblieft even!' roep ik hem smekend na. Als ik eindelijk bij hem ben pak ik hem vast bij zijn arm zodat hij wel stil moet staan. 'Het spijt me echt Charlie,' zeg ik zacht. 'Maar ik ben gewoon bang dat als we een relatie aangaan en dan ruzie krijgen, dat onze vriendschap verpest wordt, niet dat die nu nog niet verpest is maar goed,' zeg ik, het laatste gedeelte zacht mompelend. Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan. 'Kunnen we niet doen alsof er niet gebeurt is? Ik wil je niet kwijt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "Charlie, wacht alsjeblieft even!" hoor ik Riley smekend achter mij aan roepen. Hierdoor loop ik twijfelend langzamer, maar ik stop niet met lopen. Uiteindelijk pakt ze me bij mijn arm zodat ik wel stil moet blijven staan, maar ik kijk haar nogn iet aan. "Het spijt me echt Charlie." zegt ze zacht. "Maar ik ben gewoon bang dat als we een relatie aangaan en dan ruzie krijgen, dat onze vriendschap verpest wordt, niet dat die nu nog niet verpest is maar goed." zegt ze, het laatste gedeelte zacht mompelend. Nu kijk ik haar wel aan en zie ik de tranen in haar ogen. "Kunnen we niet doen alsof er niets gebeurd is? Ik wil je niet kwijt."
    Ik kijk haar even aarzelend aan, bijt op mijn lip en knik dan. Natuurlijk geef ik uiteindelijk wel toe aan haar, zoals altijd. "Oké, ik denk dat dat wel zou kunnen." zucht ik. "Je hebt vast gelijk, ik wil ook niet dat alles verpest word. Sorry dat ik boos werd, dat verdien je niet." glimlach ik waterig, waarna ik haar in een puur vriendschappelijke knuffel trek. "Friends forever, toch?" vraag ik dan mompelend aan haar en ik laat haar weer los.


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    Ik voel echt met Lou mee en bijt op mijn lip terwijl ik zachtjes over zijn rug wrijf. Ik weet niet echt wat te zeggen. 'Wat erg voor je, maar Lou je bent nooit alleen hoor je me? Je kan me alles vertellen en als ze gemeen tegen je zijn kan je altijd bij me terecht.' zeg ik en zing zachtjes Listen om hem iets te kalmeren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Wat erg voor je ,maar Lou je bent nooit alleen hoor je me?Je kan me alles vertellen en als ze gemeen tegen je zijn kun je altijd bij mij terecht.'zei ze zachtjes terwijl ze over mijn rug wreef.Ook zong ze wat me kalmeerde."Dank je voor er te zijn voor me."zei ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Dank je voor er te zijn voor me.' zegt hij zachtjes en ik glimlach flauwtjes. 'Geen probleem.' zeg ik zachtjes en laat hem dan zuchtend los. Ik kijk hem even aan, bind mijn haar samen en pak zijn hand vast. 'Zullen we wat over het terrein rondwandelen dan?' vraag ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Geen probleem.' zei ze zaxht en liet me zuchtend los.Ze bond haar,haar samen en nam mijn hand dan vast'Zullen we wat over het terein wandelen dan?'stelde ze voor en ik knikte."Is goed."zei ik en stond recht,waarna ik haar overijnd hielp


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik houd zijn hand vast en loop verder. Het voelt wel vertrouwt en het is vooral om het feit te benadrukken dat hij er niet alleen voor staat. Ik slenter wat en kijk om me heen. Het valt me nu pas op hoe mooi het hier eigenlijk is nu er bijna niemand is. Raar eigenlijk. Ik laat zijn hand dan los om een beetje voor te lopen en kijk dan afwachtend om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik hield haar hand vast en we wandelden wat over het terein.Het voelde erg vertrouwd als ze bij me was.Ik voelde haar hand uit de mijne glijden en zag haar voor me lopen.Ik stapte nu eingelijk best traag.Ze draaide zich dan om en keek me afwachtend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik grinnik zachtjes. 'Komaan Lou iets sneller of we zijn tegen 5 uur nog niet rond.' glimlach ik en wacht dan geduldig tot hij bij me is. Ik denk even na maar schud me al snel uit mijn gedachten. Als ik nadenk begin ik weg te dromen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Evalyn Janice Fisher
    Ik zie dat James eraan komt en ik hoor dat hij hoi zegt. 'Hoi james' zeg ik terug. Dan hoor ik Yune iets vragen en ik zie James knikken, dan lopen ze het basketbal veld op. Ik zucht even en ga zitten op de grond, kijken wat james van plan te gaan doen is, 'zeker laten zien hoe 'goed' hij is in basketbal' denk ik. Ik laat me op het gras vallen en ik sluit even mijn ogen.


    That is a perfect copy of reality.

    Yune Brighton

    Ik volg met mijn ogen de bal, die rond en rond draait. Ik merk dat hij zich een beetje aan het uitsloven is dus langzaam schuif ik zijn kant op. Ik sta nog maar een stap bij hem vandaan en grits dan snel de bal uit zijn handen. Ik begin te rennen en terwijl ik de bal hoog in de lucht gooi maak ik een radslag. Ik vang de bal weer op en ren verder en steek mijn tong uit.'Pak me dan!'

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:57 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lou Mc.Down
    Ze grinnikte zachtjes 'Komaan Lou iets sneller of we zijn tegen 5 uur nog niet rond.' glimlachte ze en ik versnelde mijn pas tot ik naast haar stond."Ja ,maar als we het veel te rap doen,gaan we ons weer vervelen."grijns ik en ik begin zachtjes te neuriën.Ik haakte mijn arm in de hare en we liepen weer wat verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    Ik merk dat Yune naar me toeschuift en de bal afpakt. Ze rent weg en gooit hem hoog in de lucht. Ze maakt een radslag en vangt hem weer. 'Pak me dan!' Roept ze. Meteen zet ik de achtervolging in. 'Dat is mijn bal!' Roep ik. 'Geef terug!' Ik schiet in de lach en stop met rennen. 'Mag ik hem terug?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!