• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    James Johnsen

    'Wacht maar af, straks ben je je bal weer kwijt.' Zegt Yune. Ik schud mijn hoofd en druk de tas waar de bal in zit nog steviger tegen mijn buik. 'Wie verdenk jij ervan de moordenaar te zijn?' Vraagt ze. Ik denk even na. Eigenlijk heb ik daar nog niet overna gedacht omdat ik best druk was met dingen, zoals mijn sinaasappelangst overwinnen, Charlie helpen en tegenover hem uit de kast komen. Nee, ik heb nog niet over de moord na gedacht. Ik kijk naar Yune. 'Ik weet het eigenlijk niet, ik wil niemand vals beschuldigen en ook geen levend cluedo spelen. Ik verdenk niemand, puur omdat ik bang ben dat ik een onschuldig iemand verdenk.' Zeg ik dan. 'En jullie?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Angelica Wolfe

    Ik hoor de stemmen wel, maar ik reageer er verder niet op. Ze zijn behoorlijk dichtbij, maar ik hoop maar dat ze nu even niet mijn kant op komen. Ik wrijf even over mijn gezicht heen en kom dan overeind, waarna ik mijn haar los doe en mijn pet op de grond neer leg. Op dat moment hoor ik voetstappen en ik kan wel raden wie het is. Met een chagrijnige trek rond mijn lippen kijk ik op naar Williams, al had ik eigenlijk Rebel verwacht. Hij heeft maar geluk dat hij is weggebleven, maar in Williams heb ik ook weinig zin eigenlijk. Ik kan nog niet eens een date met hem krijgen, terwijl Rebel elke vrouw krijgt die hij wilt.
    "Wolfe?" vraagt hij met een zachte stem, maar ik blijf hem chagrijnig aankijken, als teken dat ik nu geen gezelschap wil. Blijkbaar begrijpt hij het niet want hij komt dichterbij, met een paar aarzelende stappen. Misschien komt het ook wel omdat ik normaal amper chagrijnig ben en zeker niet tegen hem, omdat ik hem wel aardig vind. "Rot op, Williams." snauw ik, voordat hij iets kan zeggen. 'Ik wil alleen zijn." Ik geef hem mijn dodelijkste blik, waardoor hij zich al snel weer omdraait en terug loopt naar de plek waar het lijk zich bevind. Hierna zucht ik en pak ik mijn pet weer op, ik moet me niet zo aanstellen. Mijn hand haal ik door mijn stijle haar heen en ik lik even over mijn donkere lippen, waarna ik mijn weg terug naar de crime scene vind en daar op stap. Mijn gezicht heeft dan nog wel iets van het chagrijnige van net, maar het ziet er alweer veel beter uit. Ik weet dat ik Rebel moet laten merken dat het me gewoon niets kan schelen wat hij in zijn vrije tijd uitvoert. Binnenkort ben ik toch van hem af, die klootzak. Mij kan hij niet meer uitlokken hoor.

    Charles Johnsen

    Ik hoor haar zacht zuchten en achter mij aan lopen. Charlie." begint ze, waardoor ik alweer weet hoe laat het is. "Je snapt toch wel dat ik dat niet rot bedoel? Ik wil je echt niet kwijt als vriend, daar ben je me veel te dierbaar voor, maar na net is het misschien gewoon even handig wat afstand van elkaar te nemen, hoewel...Ik denk niet dat ik dat lang vol kan houden." geeft ze toe en ik knik afwezig. Ze bijt op haar lip en pakt mijn hand vast. "Je bent nu toch niet boos? Of teleurgesteld? Als je het er niet mee eens bent moet je het gewoon zeggen."
    Ik schud lichtjes met mijn hoofd en knijp zacht in de hand die ze vast heeft gepakt. "Nee, ik ben niet boos of teleurgesteld. Ik begrijp het best." antwoord ik op een soort betuttelend toontje. "Je hebt waarschijnlijk juist gelijk, we zien wel hoelang we dat volhouden. Wanneer wil je er eigenlijk mee beginnen dan?" vraag ik aan haar, maar ik kijk haar niet meer aan als ik gewoon langzaam door blijf lopen. Misschien moet ik echt maar andere vrienden zoeken.


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    Verveeld begin ik aan mijn huiswerk van Chemie. ja ik moet toch iets doen? Lou heb ik teleurgesteld en hij is de enige vriend dat ik hier heb. Ik weet niet hoe ik Ryan moet noemen... een kennis? Ja dan zijn alle popi's kennissen... de meeste hebben me wel al eens geslagen of verrot gescheld of...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (@Moonly wat is het laatste die David tegen Rayn had gezegt?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (@Moonly wat is het laatste die David tegen Rayn had gezegt?)


    (Uhh ff kijken, was vorige topic. Volgensmij op pagina 17. Ik kijk wel even


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    David Pure

    'Is dat het enige at je mee hebt aan voedsel?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en zeg met volle mond 'Bik heb book nog gipjs in bijn kuisje*' ik slik mijn hap door en neem er nog een.


    Rayn Golddigger
    Hij schudde zijn hooft en brabelde iets dat leek dat hij nog chips had in zijn kluisje.Ik schud lachend mijn hoofd.Ja lekker gezond....Ik nam nog een hap van mijn broodje,het deed echt raar dat niemand hier eingelijk zat,het was ook zo ... stil.Ik zucht,stil,ik hield daar niet van.Het deed me weer even denken aan daarnet hoe A muisstil achter ons glipte en zonder dat we iets hoorden gewoon achter me stond.Ik keek wazig voor me uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [verveel me...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Same here :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [anders moet Elena Lou verder zoeken?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (ok :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [sorry was aan het afwassen]

    Elena Yana Bennett
    Als mijn huiswerk af is, sta ik op om Lou weer te zoeken. Ik loop de gang op en zie het herkenbare gestalte van Lou wat verder bij de kluisjes. Ik ren naar hem toe. 'Het spijt me zo i-' zeg ik en plots valt mijn oog op het geweer en ik kijk er met grote ogen aan. 'Lou? Waarom heb je een geweer?' vraag ik hem zachtjes. Aileen is de dader maar... kan Lou dan mee in het complot zitten?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde voetstappen en geschrokken daaide ik me om,ik zuchtte opgelucht toen ik zach dat het Elena was.'Het spijt me zo i-'zei ze en was plots stil,ze had vast het geweer gezien die aan mijn voeten lag.'Lou? Waarom heb je een geweer?' vroeg ze zachtjes."H-Het viel uit mijn kluisje.I-ik heb echt geen idee h-hoe dat ding erin kwam."zeg ik en bijt op mijn lip en kijk haar onschuldig aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik pak het geweer vast met een doekje en steek het terug in zijn kluisje. 'Oke dat zoeken we nog wel uit.' zucht ik vermoeid door wat er allemaal gebeurt is. Lou heeft anorexia, ik en Ryan zijn bedreigd, A. is de dader, ... 'Maar we steken het beter weg voor ze jouw of mij verdenken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze nam een doekje en nam het geweer vast en stak het terug in mijn kluisje.'Oke dat zoeken we nog wel uit.'zuchtte ze vemoeid en ik deed 'mijn' kluisje dicht.'Maar we steken het beter weg voor ze jouw of mij verdenken.' Ik knik en heef haar een korte knuffel."Het spijt me ,dat ik je dag heb verknald."zeg ik bijna fluisterend en kijk naar de grond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik trek hem terug in een knuffel en voel me getroost even door gewoon zijn armen om me heen. 'Dat heb je niet gedaan.' zeg ik en denk erachter aan Dat was A. Ik bijt even op mijn lip. Misschien moet ik het hem wel zeggen. Als A er achter komt ben ik enkel degene die slachtoffer word. 'Lou ik moet je iets vertellen maar het moet ergens zijn waar niemand ons kan horen.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'