• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Is niet nodig.' zeg ik opgelucht. Het is één van de weinige dingen die ik wel kan. Ik zet mijn handen op de grond en zwier mijn benen in de lucht, blijf even staan en laat mijn benen dan weer gewoon op de grond terecht komen. Ik kijk hem aan. 'Jouw beurt. Waarheid, doen of durf?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Is niet nodig.'zei ze en zette haar handen op de grond en zwierde haar benen in de lucht.Daarna,komt ze weer met bijde voeten op de grond terecht.'Jouw beurt. Waarheid, doen of durf?' vraagt ze dan."Deze keer doe ik durf."grijns ik,ik hoopte dat het niets met eten ofzo te maken had en beet even op mijn lip.Als ze het zou zeggen,ging ik het doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik denk na en hij mag kwaad op me worden maar het is voor zijn eigen bestwil. 'Lou... ik daag je uit om nu één hele boterham op te eten.' zeg ik en kijk even weg me klaarmakend voor een eventuele woedeaanval.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Lou... ik daag je uit om nu één hele boterham op te eten.' zei ze en keek even weg.Ik beet op mijn lip en keek naar de grond."I-Euuuhm ...Ok dan."piep ik zacht.Ik wilde niet meer als een watje overkomen,maar dit ging voor mij echt lastig worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Arriver schreef:
    Evalyn Janice Fisher
    Ik zie dat Yune wegrent met de bal van James in haar handen. Ik ren het veld op naar haar toe en gris de bal uit haar handen. 'Nee, je mag hem nog niet terug' zeg ik lachend tegen James. Ik ren naar het basketbal veld en ga daar richting de basket gooien, ik kan dus totaal niet basketballen, dus de keren dat ik gooi zijn allemaal mis. Dan gooi ik de bal terug aan James. 'Hier, je bal. Ik kan er toch niks van' zeg ik lachend.


    James Johnsen

    Ik zie dat Evalyn ook naar mijn bal toe rent. 'Nee, je mag hem nog niet terug.' Zegt ze lachend. Ik trek een beteuterd gezicht. Ze rent naar het basketbalveld en probeert te scoren, iets wat niet lukt. Ze gooit de bal terug en ik vang hem. 'Hier, je bal. Ik kan er toch niks van' zegt ze lachend. 'Dat zag ik.' Zeg ik ook lachend en ik hou mijn bal vast alsof het mijn kind is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elena Yana Bennett
    'Je kan het wel Lou. Ik blijf bij je.' zeg ik zachtjes, pak zijn hand om er bemoedigend in te knijpen en trek hem zachtjes mee naar de kantine. Ik kijk naar het eten. 'Welke boterham at je vroeger het liefst?' vraag ik hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.down
    'Je kan het wel Lou. Ik blijf bij je.' zei ze zachtjes en nam mijn hand ,waar ze een bemoedigend kneepje in haf.Ik knik zachtjes en ze trekt me mee de kantine in.'Welke boterham at je vroeger het liefst?' vroeg ze me en ik liet mijn blik glijden over het eten."I-ik weet het niet."zeg ik en kijk dan naar mijn schoenen die erg interesant leken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik pak dan maar wat lichts. Confituur. Ik pak een boterham en laat hem aan een tafel zitten. Zelf heb ik voor mezelf een flesje water gepakt. Geen honger. Ik leg de boterham voor hem. 'Kleine hapjes nemen.' geef ik hem als tip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Twijfelend kijk ik naar het broodje de voor mijn neus ligt.'Kleine hapjes nemen.'zei ze als tip en na even aarzelen neem ik toch het broodje vast Gewoon even mijn gedachten op nul zetten en ik neem een klein hapje,maar slik het niet in,het lukt gewoon niet.De smaak ging wel in me op,maar ik het wilde gewoon niet binnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik ga bezorgt naast hem zitten en kijk hem aan. 'Slikken Lou, je zult je sterker voelen als je dit ophebt.' Hoe lang is het geleden dat hij deftig gegeten heeft? Nu valt het me pas op hoe mager hij is. Ik krijg er tranen in mijn ogen van en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Slikken Lou, je zult je sterker voelen als je dit ophebt.' zei ze, ze was blijkbaar naast me komen zitten.Ik schudde mijn hoofd en rende naar de vuilbak waar ik het uit proeste.Het lukte gewoon niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Het is dus echt zo... één van mijn beste vrienden heeft anorexia. Ik snik zachtjes en sta op om de kantine uit te lopen. Het kan me niet schelen dat ik het bos in ren. Ik moet alleen zijn. Nadenken, oplossingen bedenken, orde proberen te krijgen in mijn leven.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde haar wegrennen en zo vlug mogelijk,probeerde ik me te herstellen om haar achterna te gaan,maar ik was haar kwijt.Haar bellen kon ik ook niet want ik had haar nummer niet.Ik had het gewoon moeten inslikken.Ik zuchte en verborg me gewoon in een hoekje in de gang.Ik hatte mijn leven gewoon.Staks was ik Elena ook kwijt.Ik trok mijn knieën op en verborg mijn hoofd erin.Op dit moment wilde ik nu echt dood.Niemand ging me missen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Khione --> Winchesterr]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    Charles Johnsen

    "Charlie, wacht alsjeblieft even!" hoor ik Riley smekend achter mij aan roepen. Hierdoor loop ik twijfelend langzamer, maar ik stop niet met lopen. Uiteindelijk pakt ze me bij mijn arm zodat ik wel stil moet blijven staan, maar ik kijk haar nogn iet aan. "Het spijt me echt Charlie." zegt ze zacht. "Maar ik ben gewoon bang dat als we een relatie aangaan en dan ruzie krijgen, dat onze vriendschap verpest wordt, niet dat die nu nog niet verpest is maar goed." zegt ze, het laatste gedeelte zacht mompelend. Nu kijk ik haar wel aan en zie ik de tranen in haar ogen. "Kunnen we niet doen alsof er niets gebeurd is? Ik wil je niet kwijt."
    Ik kijk haar even aarzelend aan, bijt op mijn lip en knik dan. Natuurlijk geef ik uiteindelijk wel toe aan haar, zoals altijd. "Oké, ik denk dat dat wel zou kunnen." zucht ik. "Je hebt vast gelijk, ik wil ook niet dat alles verpest word. Sorry dat ik boos werd, dat verdien je niet." glimlach ik waterig, waarna ik haar in een puur vriendschappelijke knuffel trek. "Friends forever, toch?" vraag ik dan mompelend aan haar en ik laat haar weer los.


    Riley Lauryn Mayer
    Charlie kijkt me aarzelend aan, bijt op zijn lip en knikt. 'Oké, ik denk dat dat wel zou kunnen,' zucht hij. 'Je hebt vast gelijk, ik wil ook niet dat alles verpest word. Sorry dat ik boos werd, dat verdien je niet,' glimlacht hij en hij trekt me in een vriendschappelijke knuffel. 'Friends forever, toch?' mompelt hij waarna hij me weer loslaat.
    'Je had het recht om boos te worden,' zeg ik zacht. 'Maar je moet weten dat ik jou nooit echt in de steek zou laten voor een vriendje, ook al lijkt dat soms wel zo. Het is gewoon dat,' ik zucht even en denk na over ik het beste kan zeggen, zodat hij niet weer boos wordt, 'misschien doen we wel gewoon te veel samen,' zeg ik uiteindelijk. 'Niet dat ik dat erg vind,' voeg ik er snel aan toe. 'Maar het zou denk ik goed zijn voor beide van ons om wat meer vrienden te krijgen, snap je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered