• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ja maar van roken kan je niet sterven... ok wel na een termijn maar niet eten? En Lou je kan niet liegen.' merk ik op en kijk hem aan. 'Ik wil je helpen Lou... Ik wil niet dat ze je vastbinden op van die bedden en je dwingen te eten.' zeg ik zachtjes en kan de bezorgdheid niet uit mijn stem houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ja maar van roken kan je niet sterven...Ok wel na een termijn maar niet eten?En Lou je kan niet liegen.'zei ze en ik zuchte geërgerd.'Ik wil je helpen Lou...Ik wil niet dat ze je vastbinden op van die bedden en je dwingen te eten.'zei ze bezorgd en zacht." El,ik kan gewoon geen eten binnen krijgen.Ik walg van het woord alleen al."Ik wilde niet dat ze tmoeite ging doen voor iets dat toch niet kan."En je kijkt trouwens veel te veel tv."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Dat is geen tv Lou... dat is de harde waarheid.' mompel ik en ga van hem af. Ik zit met mijn rug naar hem toe en denk na. Ik heb gezien hoe ze te werk gaan. Ik heb gezien hoe mijn nicht smeekte om haar daar weg te halen, om haar mee te nemen naar huis. Het zijn dingen die op mijn harde plaat gegrift staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axel Cael Rebel
    Haar donkerrode lippen welke ik niet meer dan enkele vijf minuten geleden nog had aangeraakt, waren lichtelijk vertrokken toen ik me omdraaide en wegliep. Ze had een chagrijnige blik gehad, waarvan ik niet wist wat ik er precies van moest denken. Nog wel hoorde ik hoe zij Williams nog mee vroeg naar het lijk, alhoewel het meer leek dat ze hem op een date vroeg. En Williams kennende zou hij natuurlijk nog “ja” zeggen ook, of hij dat deed om me te pesten wist ik niet zeker, waarschijnlijk gewoon om Angel zelf. Angel deed het wel om me te pesten, ze vond het erg vermakelijk zeker.
    Ik kwam iets eerder aan bij het lijk, aangezien ik flink door gestampt had. Er stonden veel mensen en ik duwde sommige even opzij om te peilen hoe het er allemaal uitzag. Toen ik dit deed, probeerde ik zo min mogelijk aandacht te geven aan Wolfe, maar mijn blik gleed toch naar haar lippen, welke nu lief omgekruld waren. Het verontruste me enigszins dat ze veel oogcontact met Williams maakte en al helemaal dat ze hem soms aanraakte, want voor zover ik wist is de enige die nu aangeraakt moet worden het lijk hoor? Wolfe en haar plannetjes, ze wilde me natuurlijk stangen, op mijn huid zitten door dit te doen. Kinderachtig hoor, erg laag. En dan noemt zij zichzelf een volwassene, yeah right!
    Williams ging er nog echt op in ook en hoewel ik me er niet mee wilde bemoeien, want Angel moest niet te weten komen dat er wel degelijk iets van jaloezie de kop op stak, gromde ik toch enigszins. ‘Hey, Williams!’ Riep ik hem toe, waarop hij meteen naar me opkeek. ‘Er is werk aan de winkel, ja. Niet met mijn partner flirten, we hebben voor morgen nog enige resultaten nodig.’ Vertelde ik hem met een ongeduldige toon, maar toch een nep lieve glimlach op mijn lippen. Williams rolde zijn ogen, gaf Angel een laatste blik, terwijl hij haar kort over haar arm wreef, waarop ik hard en duidelijk kuchte om aandacht te krijgen. Hierna draaide hij zich gehumeurd om en liep naar het lijk toe, terwijl ik geniepig grinnikte met mijn armen over elkaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lou Mc Down
    'Dat is geen tv Lou...Dat is de harde waarheid.'zei ze en ging van me af en gin recht zitten met haar rug naar me toegekeerd.Ik zette me ook recht.Het deed me wel iets dat ze bezorgd om me was.Mijn ouders waren dat niet eens.Ik kreeg een krop in mijn keel.En haf haar dan een knuffel langsacher en verborg mijn hoofd in haar schouder."Het-Het is gewoon alemaal zo moeilijk."zeg ik met een trilling in mijn stem


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angelica Wolfe

    Ik vind het leuk als Williams er gewoon op in gaat. Dit maakt alles nog veel beter, vooral omdat ik de ogen van Rebel op mij voel branden. "Hey Williams!" roept hij dan, waardoor hij gelijk opkijkt en ik chagrijnig naar Axel kijk. "Er is werk aan de winkel, ja. Niet met mijn partner flirten, we hebben voor morgen nog enige resultaten nodig." vertelt hij op een ongeduldige toon, maar met een duidelijke neppe, lieve glimlach op zijn lippen. Williams rolt hierop met zijn ogen en geeft mij nog een blik, waarop ik weer naar hem probeer te glimlachen en het niet wil laten verpesten door Axel, ik moet goed in mijn rol blijven, wil ik dit goed spelen. Hij wrijft kort over mijn arm heen maar Axel kucht al duidelijk om de aandacht te krijgen. Hierna draait hij zich gehumeurd om en loopt hij naar het lijk toe.
    Als ik een blik op Axel werp, zie ik hem geniepig grinniken met zijn armen over elkaar heen, waardoor ik besluit om er nog even een schepje boven op te doen. "Goed, dan bel ik je nog wel, later." glimlach ik breed naar hem als hij weg loopt, waarna ik met een gespeelde gelukszalige glimlach op mijn lippen richting Axel loop. "Nou, die date waar je zo op liep te hameren komt er hoor." grijns ik vervolgens, terwijl dat helemaal niet zo is. Het ging gewoon over simpele dingen zoals het rooster en papierwerk, terwijl ik er voor probeerde te zorgen dat hij wat van dat werk voor mij zou doen, maar het is leuk om er wat anders van te maken tegenover Axel, vooral omdat hij er zo op reageerd. "Nou tevreden?" Ik sla mijn armen over elkaar heen en mijn donkerrode lippen staan nog altijd in een triomfantelijk grijnsje terwijl ik toekijk hoe Williams van alles aan het uitvoeren is.


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    "Het-Het is gewoon alemaal zo moeilijk." zegt hij. Ik draai me om en knuffel hem terug. 'Het is oke, je kan me vertrouwen Lou. Ik geef echt om je.' zeg ik zachtjes en wrijf over zijn rug. 'Je hoeft het me nu niet te vertellen als je echt niet wil.' voeg ik er zachtjes aan toe en laat mijn kin op zijn schouder leunen;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc Down
    Ze draaide zich om en haf me ook een knuffel 'Het is oke ,je kan me vertrouwen Lou.Ik geef om je'Zei ze zachtjes en wreef over mijn rug.'Je hoeft het me nu niet vertellen als je niet wil'voegde ze er nog zachtjes bij."Mijn leven is gewoon 1 grote ramp,ik heb alleen jou,mijn zus en mijn kat die me steunen."zeg ik zachtjes en trek haar iets dichter tegen me aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Riley Lauryn Mayer
    'Weet je zeker dat je dat doet als je alleen met hem bent?' vraagt hij zacht. 'Ik vertrouw hem niet helemaal, straks doet hij iets wat je niet wilt...' Hij zucht zacht, gaat naast me lopen op de trap en drukt het ijs weer tegen zijn wang.
    'Hij doet me heus niks Charlie,' probeer ik hem gerust te stellen, al weet ik het niet eens zeker. Net was hij alleen al boos op mij geworden omdat Charlie mij zoende. Ik denk er liever niet aan wat hij doet als ik zeg dat ik het uitmaak, als ik niet met Charlie om mag gaan. Aarzelend bijt ik op mijn lip. 'Je hoeft je geen zorgen te maken, ik red me wel'. Ik kijk Charlie daarbij niet aan en doe de deur naar de mediatheek open. Nog steeds hinkend loop ik naar de zitzak waar ik me op laat vallen. 'Ik wil slapen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett
    Hij trekt me iets dichter tegen hem aan. 'Wil je praten over wat er allemaal gebeurt is?' vraag ik zachtjes. Zachtjes praten is beter. Het heeft je een veiliger gevoel. Alsof je samen in een luchtbel zit, mooi afgesloten voor de slechte dingen. Nou ja voor mij geldt dat toch... ik weet niet of het voor hem ook zo is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Charles Johnsen

    "Hij doet me heus niks Charlie." probeert ze me gerust te stellen, al geloof ik er helemaal niets van. Aarzelend bijt ze op haar lip, waardoor ik haar alleen nog maar minder geloof. "Je hoeft je geen zorgen te maken, ik red me wel." Ze kijkt me daarbij niet aan en doe de deur naar de mediatheek open. Nog steeds hinkend loopt ze naar de zitzak waar ze me op laat vallen. "Ik wil slapen." mompelt ze.
    Ik volg haar en sluit de deur achter ons. Mijn oog valt op een gitaar die er staat. Ik loop erheen en pak hem op. Thuis heb ik er één die er wel op lijkt. "Zal ik dan een slaapliedje voor je zingen?" vraag ik aan haar en ik neem de gitaar mee, waarmee ik op een andere zitzak ga zitten. Het ijs overhandig ik aan Riley. "Hier, voor je enkel." zeg ik tegen haar. "Mijn wang voelt al veel beter." zeg ik er gelijk achteraan, voor ze dat vraagt.


    Your make-up is terrible

    Riley Lauryn Mayer
    Als ik weer opkijk zie ik dat Charlie een gitaar in zijn hand heeft. 'Zal ik dan een slaapliedje voor je zingen?' vraagt hij waarna hij met de gitaar op de andere zitzak gaat zitten. 'Ik kan toch niet in slaap vallen, ik heb geen deken,' antwoord ik. Hij moet inmiddels wel weten dat ik een deken nodig heb om te kunnen slapen, zelfs al is het hartje zomer.
    Charlie geeft de zak met ijs aan mij geeft. 'Hier, voor je enkel,' zegt hij. 'Mijn wang voelt al veel beter,' zegt hij er gelijk achteraan. 'Zeker weten?' vraag ik. 'Het is namelijk nog steeds behoorlijk dik'. Ik wil de zak met ijs op mijn enkel doen als ik me bedenk dat ik een panty aan heb, en het handiger is om die uit te doen. Ik zucht zacht, doe mijn schoenen uit en trek daarna voorzichtig ook mijn panty uit. Hierna leg ik de zak op mijn pijnlijke enkel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Charles Johnsen

    "Ik kan toch niet in slaap vallen, ik heb geen deken." antwoord ze. Natuurlijk, dat kan ze nooit. Hierop trek ik het hesje dat ik aan heb uit en gooi ik die naar haar toe. Het is beter dan niets denk ik. "Zeker weten?" vraagt ze op het ijs en ik knik. "Het is namelijk nog steeds behoorlijk dik." Ik zucht even. "En dat blijft het nog wel even, doe het nou maar." Hierna trekt ze haar schoenen uit en daarna ook voorzichtig haar panty, om het ijs op haar enkel te leggen. Ik kijk wijselijk naar een ander punt in de ruimte. Daarna trek ik de gitaar goed op mijn schoot en kucht ik, waarna ik de eerste akkoorden aansla.
    Today was gonna be the day
    But they'll never throw it back to you
    By now you should've somehow
    Realized what you're not to do
    I don't believe that anybody
    Feels the way I do, about you now

    And all the roads that lead you there are winding
    And all the lights that light the way are blinding
    There are many things that I
    Would like to say to you but I don't know how

    Because maybe, you're gonna be the one that saves me
    And after all, you're my wonderwall

    Mijn woorden worden steds zachter en ik slik even. Misschien niet het beste liedje, maar hij kwam plotseling in mij op en het is makkelijk, zo geweldig goed ben ik niet met de gitaar. Het duurt eventjes voor ik mijn ogen op Riley durf te richting.


    Your make-up is terrible

    Axel Cael Rebel
    ‘Goed, dan bel ik je nog wel, later.’ Glimlacht Angel breed als ik een blik op haar werp en Williams wegloopt. Snel wend ik mijn blik af als ze met een glimlach, die duidelijk gespeeld was, op mij afliep. ‘Nou, die date waar je zo op liep te hameren komt er hoor.’ Grijnst ze vervolgens, waarop ik niet te veel wil laten blijken dat ik er niet gecharmeerd van ben. Al weet ze dit waarschijnlijk zelf wel, anders zou ze dit stomme spelletje van haar niet eens spelen, maar ik zal haar eens laten zien dat ik er ook wat van kan. Twee kunnen dit spel spelen, meid.
    ‘Nou tevreden?’ Ze slaat haar armen over elkaar heen en haar donkerrode lippen staan nog altijd in een triomfantelijk grijnsje terwijl ze toekijkt hoe Williams van alles aan het uitvoeren is. Oh, wat zou ik die lippen graag… Oké, gedachten en moves erbij houden, Rebel! Sprak ik mezelf toe, waarbij ik vrijwel direct een half, verleidelijk grijnsje op mijn lippen kreeg. ‘Ik ben erg tevreden inderdaad, mooi dat je een date met hem hebt geregeld.’ Grijnsde ik, terwijl ik weer voor me keek en om het nog even erger te maken mijn handen nonchalant, alsof het niet veel betekende, in mijn broekzakken deed. Mijn blik ging richting de vele mensen die er stonden, niet naar Williams of Wolfe.
    ‘Wanneer is jullie date? Dan zal ik mijn date met Paige verplaatsen naar dezelfde dag, zodat we allebei ook nog een wilde nacht tegemoet gaan, hé.’ Zei ik haar, hoewel het ietwat gemeen gespeeld was, alsof zij geen wilde nachten kon krijgen – trouwens, zeker niet met hem. Ik hoop dat ze aan mij denkt dan, dat is haar verdiende loon. Paige was degene met wie ik nu al een paar keer uitging, mijn laatste vangst, om het zo even te noemen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Er komt een half verleidelijke grijns op zijn lippen, waardoor ik weet dat hij iets van plan is. "Ik ben erg tevreden inderdaad, mooi dat je een date met hem hebt geregeld." grijnst hij, terwijl hij weer voor zich kijkt en om het nog even erger te maken zijn handen nonchalant, alsof het niet veel betekent, in zijn broekzakken steekt. Zijn blik gaat richting de vele mensen die er staan, maar niet naar Williams of mij. Waarom is mijn plannetje niet gelukt? Ik had een sneer van hem verwacht of misschien genegeer, maar niets zoiets! Verdomme, wat moet ik nog meer doen om hem zover te krijgen?
    "Wanneer is jullie date? Dan zal ik mijn date met Paige verplaatsen naar dezelfde dag, zodat we allebei ook nog een wilde nacht tegemoet gaan, hé." zegt hij, alsof ik zoiets niet kan krijgen. Ik trek even wit weg, ook bij de herinnering aan de sensuele roodharige die ik eens gezien heb. Wauw, ik zou er een moord voor doen om eruit te zien zoals haar en ik was haar alweer haast vergeten. Hij speelt het gemeen, heel gemeen. Maar dat kan ik ook, hij moet mij zeker niet onderschatten.
    "Wauw, ik hoop echt voor je dat ze van wilde nachten houd van mannen die hun collega's zomaar tegen een boom duwen en seksuele advances maken en ze zoenen." grauw ik kwaadaardig naar hem, als dreiging dat ik dat haar zou vertellen. Mijn goede humeur is zo omgeslagen en ik zet mijn nagels in mijn arm terwijl ik mijn armen nog altijd over elkaar heen geslagen houd. Ik kan wel janken nu, het is net alsof ik langzaam aan in een wrak verander door zijn opmerkingen en handelingen. "Doe je best maar niet om het te verschuiven." Hij had wel duidelijk een date en ik nog niet eens met dat sulletje verder op.


    Your make-up is terrible