• The immortals

    Men denkt dat de vampiers al eeuwen uitgestorven zijn, maar niks is minder waar. Ze hadden zich een tijdlang verborgen gehouden voor de vampierjagers en hadden zelf het gerucht de wereld in geholpen dat ze uitgestorven zouden zijn. Maar ongeveer 150 jaar geleden hebben ze hun schuilplaats verlaten, en zinnen ze nog steeds op wraak voor hun vermoorde broeders en zusters. Er zijn echter een paar mensen die wél weten dat vampiers niet uitgestorven zijn, en die zetten alles op alles om er voor te zorgen dat dat wel gaat gebeuren.

    De vampiers
    Het is erg lastig een vampier te onderscheiden van een mens, ze zijn er precies hetzelfde uit en zijn niet zoals de vele verhalen je laten geloven perse knapper als een mens en hun hoektanden zijn ook niet zichtbaar, ze kunnen die intrekken wanneer ze maar willen, vaak zijn die wel wat scherper als bij een gewoon mens. Wat ook niet echt meehelpt is dat de vampiers gewoon tegen zonlicht kunnen, gedeeltelijk tenminste, hoe zonniger het is, hoe meer en hoe sneller hoofdpijn ze krijgen.
    De vampiers hebben slechts een paar zwakke plekken; als je ze echt wil verzwakken zal je er voor moeten zorgen dat ze het bloed van een dode binnen krijgen en als je ze wil vermoorden zal je ze moeten onthoofden.
    De beet van een vampier voelt erg intens, sommigen zullen zelfs beweren dat het beter is als seks. De vampiers kunnen de beet echter ook erg pijnlijk maken.



    Regels
    -minimaal 10 regels, drie keer minder en je ligt eruit
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Geen perfecte personages, daar heeft iedereen een hekel aan.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Als het topic vol is, graag de link van het nieuwe topic in het laatste bericht neerzetten
    -Ga niet te snel, sommige mensen hebben namelijk ook nog iets als school en een sociaal leven buiten Q..
    -Niet te veel onzinnige berichten plaatsen in het speeltopic, dat doe je maar ergens anders


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18 – 25, bij de vampiers ook de echte leeftijd erbij zetten)
    Innerlijk: (Wel een beetje uitgebreid svp)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Extra.

    Je mag reserveren maar ik zet je personage erbij als ik hem/haar goed gekeurd heb. Reserveringen blijven twee dagen staan, dan wil ik de volledige rol hebben.

    Vampiers
    – Caleb Morrow - Assassin
    – Aron Mitchell - CyberLord
    – Eleanor “Elle” Grace Alvey - Khione
    – Elizabeth Davies - Soubi


    Jagers
    – Aubrey Augustina Harper - Assassin
    – Emery Rhaelynn Hamilton - Khione

    ©Khione

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2012 - 21:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Vrouwelijke jager
    Naam: Aubrey Augustina Harper
    Leeftijd: 24
    Innerlijk: Audrey kan een enorm hartelijke persoonlijkheid hebben. Ze is lief, innemend en kan geweldig goed een luisterend oor bieden. Hierdoor zal ze ook snel voor anderen klaar staan, zeker als je bevriend met haar bent of als ze bij je in het krijt staat. Ze zorgt er wel voor dat dit laatste bijna nooit gebeurd, omdat ze haar 'schulden' het liefst zo snel mogelijk aflost. Dan houd ze er ook enorm van om te lachen en te zingen, waar ze alleen niet zo geweldig goed in is, maar dat maakt haar weinig uit.
    Ze heeft nog een andere kant. Ze kan namelijk erg weinig hebben en heeft weinig geduld. Dan raakt ze snel geïrriteerd en word ze boos. Als ze eenmaal boos is, kan ze een echte, schreeuwende feeks zijn die je liever niet tegen je wilt hebben. Ze scheld en vloekt dan wel niet veel, maar ze schreeuwt wel graag. Ze houd er ook van om wraak te nemen als je iets doet, bij mannen vaak op een verleidelijke manier.
    Verder schaamt ze zich niet zo snel voor dingen en kan ze ook redelijk veel praten, iets wat ze helemaal niet erg vind om te doen. Ze kan wel erg uitbundig zijn, maar ze focust zich meestal meer op haar werk dan op haar privéleven, waardoor ze deze niet zo heeft. Haar werk is dan ook erg belangrijk voor haar. Ze kan meestal met al haar collega's goed opschieten.
    Uiterlijk:




    Audrey is een goed gevormde blondine. Met haar één meter achtenzestig is ze niet zo heel lang, waardoor ze groot en deels van de tijd op hakken loopt. Hier doet ze dan ook bijna alles op, waardoor ze er zelfs op kan rennen. Haar ogen zijn een felblauw en ze maakt zich meestal op met mascara en een flinke lijn eyeliner. Haar mooie, volle lippen zijn altijd bloedrood gestift. Zonder haar lippenstift gaat ze dan ook niet de deur uit. Haar witblonde haar hangt meestal los in natuurlijke, goed verzorgde krullen of opgestoken omhoog. Ze heeft een redelijk slank lichaam, met wat bredere heupen en een mooi zandloperfiguur. Er is helemaal niets mis mee, toch sport ze nogal vaak om alles goed in vorm te houden en stiekem probeert ze van haar wat bredere heupen af te kopen. Meestal draagt ze dan wel kleding die precies goed bij haar figuur past en wat zakelijk maar sexy en smaakvol overkomt.
    Extra: Audrey woont al enkele jaren op zichzelf, al bijna sinds het begin woont Emery bij haar, die een beetje haar beschermelinge is geworden. Ze is zelf alleen bijna nooit thuis. Ze werpt zich helemaal op haar werk omdat ze daar erg van houd en heeft amper tot geen privéleven. Dat merken haar collega's vaak wel aan haar toewijding en hoelang ze op het kantoor rond blijft hangen.
    Audrey kan heel erg goed met verschillende wapens omgaan, vooral als deze schieten. Ze oefent er dan ook graag en veel mee. In één op één gevechten is ze ook erg krachtig, aangezien ze een paar verschillende vechtsporten beheerst. Ze traint er graag voor, ook om haar lichaam in vorm te houden. Ze kan het alleen moeilijk in haar eentje tegen meerdere vampiers opnemen, omdat ze zich dan niet meer kan concentreren en alles veel te chaotisch word.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 11:38 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Mannelijke vampier
    Naam: Caleb Morrow
    Leeftijd: 25 - 346
    Innerlijk: Caleb heeft een redelijk instabiel karakter. Je weet niet wat je aan hem hebt en wat je van hem kan verwachten. In groepen kan hij dan ook niet functioneren. Nou ja, hij wel, maar de rest niet. Hij is moeilijk te peilen, omdat hij vaak emotieloos of kil overkomt, over alles. Hij heeft niet veel prijs van zichzelf en komt dan ook vaak mysterieus over. Een echte spraakwaterval is hij ook niet. Caleb loopt ook graag snel van dingen weg, vooral als het hem niet zint of er teveel bij te kijken komt voor hem. Hij laat zich niet graag uitdagen of boos maken, dan kan hij toch behoorlijk uit zijn vel springen en agressief overkomen. Voor geweld deinst hij ook niet terug.
    Van tijd tot tijd kan het een erg charmante jongeman zijn, die zo af en toe flirt. Hij heeft wel degelijk respect voor de dames en behandeld ze ook niet zomaar als uit vuil. Toch wijkt hij snel voor enig vorm van contact met deze, voor hem vreemde, wezens. Hij probeert dan ook kalm en afstandelijk te reageren op ze. In het algemeen reageert hij al kalm en afstandelijk op iedereen, mens en vampier, maar dan nog veel meer.
    Uiterlijk:


    Caleb is behoorlijk lang met zijn één meter achtentachtig, maar heel erg breed is hij nou ook weer niet. Hij heeft best wat spieren, maar niks overdreven. Zijn gezicht is hoekig en mannelijk, maar zijn bruine haar dat tot zijn kin komt, verbergt daar al een hoop van. Hier verbergt hij vaak ook zijn donkergroene ogen mee. Op zijn kin heeft hij vaak een kort baardje staan, iets meer dan een driedagen stoppelbaardje. Hij is niet zo heel ijdel en geeft weinig om zijn uiterlijk. Zijn kleding is vaak donker van kleur.
    Extra: Caleb is geboren in Liverpool, wat je ook lichtelijk aan zijn accent kan horen. Hij is echter gelijk na zijn verandering weggegaan uit Liverpool, om alles achter te laten wat hij op had gebouwt. Zijn eigen, goedlopende bedrijf, zijn vrouw Lily en zijn twee jonge kinderen. Hij kwam er bijna gelijk achter dat zijn mooie vrouw lang niet altijd even trouw is geweest en hij heeft nooit zeker geweten of zijn kinderen wel echt van hem waren. Toch heeft hij ze allemaal met pijn in zijn hart achter gelaten.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:04 ]


    Your make-up is terrible

    Ik maak ze vanmiddag even verder af. :3


    Your make-up is terrible

    Mijn topics, ik wil een vampier ;d.
    ik + jagers komt denk ik niet goed..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn topic's voor het geval dat ik mee wil doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soubi schreef:
    Mijn topics, ik wil een vampier ;d.
    ik + jagers komt denk ik niet goed..



    Mannelijk of vrouwelijk :3 ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Khione schreef:
    (...)


    Mannelijk of vrouwelijk :3 ?


    Ehm, ik ga dit keer voor meisje denk ik ;d..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    (...)

    Ehm, ik ga dit keer voor meisje denk ik ;d..


    Staat erbij (':


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik en vrouwelijke vampier reserveren :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rol: Vampier
    Naam: Elizabeth 'Lizz ' Davies
    Leeftijd: 19 -274-
    Innerlijk: Een meisje met pit en een boel speelsheid. Ze speelt graag met mensen, net zoals dat ze dol graag haar tanden er in zet. Ze doet dat niet alleen graag bij mensen, maar ook net zo graag bij vampiers.
    Voor een vampier is ze eigenlijk lief op het gebied van moorden. Moordlustig is ze niet, eerder sadistisch. Ze wilt het liefst zo lang mogelijk plezier hebben aan haar 'prooi'.
    Spelen en vergeten, vaste relaties neemt ze niet, om ze geven wilt ze ook niet. Ze is een vampier, dat weet ze donders goed. Je ziet mensen komen en gaan, te lang op een plek blijven kan niet en een vertrouwelijke relatie opbouwen met een mens wilt al helemaal niet.

    Uiterlijk:

    Lizz is een meisje van rond de 1.60 m. Ze heeft lichtblond haar met donkere wenkbrauwen. Haar ogen zijn groen, met rond haar pupillen een randje bruin. Ze heeft een slank lichaam met bescheiden borsten en smalle heupen. Onderin haar rug heeft ze twee kuiltjes. Ze is dol op haar hoektanden en laat die dan ook graag zien zodra er geen mens meer te bekennen is in haar buurt. De kleur van bloed vind ze een prachtige kleur en ziet dat daarom ook regelmatig in haar kleding verschijnen of in een sieraad.
    Extra: Zoals als is verteld, het maakt haar niet uit of het een mens is of vampier, maar dat geld ook voor het geslacht. Mens, vampier, man, vrouw, het maakt haar helemaal niet uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind ze wel af zo. :3


    Your make-up is terrible

    Voor de rest niemand D': ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een vrouwelijke vampier? Vul de rol evt straks in (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rol: Vampier
    Naam: Alex Gail Bortheson
    Leeftijd: 22 - 300 -
    Innerlijk: Alex Gail is een jongeman met pit, misschien een beetje te ijdel voor zijn mannelijkheid, arrogant, maar heeft toch een goed hart. Hij laat niet graag zien wie hij echt is, en verbergt zich achter zijn stoere uiterlijk. Hij is een echte flirt en weet hoe hij het moet aanpakken bij de dames. Echter zal het overkomen dat hij misbruik maakt van je vertrouwen, maar dat is alleen om te kijken of hij zichzelf niet hoeft te verbergen achter een masker. Als je eenmaal de echte Alex kent, weet je dat het iemand is met een gouden hart. Hij zal je nooit zomaar kwaad doen. Als er onrecht is staat hij zijn mannetje en kan dan agressief overkomen. Hij kan zeker niet tegen onrecht.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Alex is een jongeman van 1.80 meter. Hij heeft zwart haar, en groene ogen. Hij is gespierd, en heeft een goed figuur.
    Extra. Alex heeft een duister verleden achter de rug (kom je in de RPG achter..)

    Dysis schreef:
    Mag ik een vrouwelijke vampier? Vul de rol evt straks in (:


    Vrouwelijke vampieren zitten vol, sorry.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered