• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Charles Johnsen

    "Je had het recht om boos te worden." zegt ze zacht en ergens ben ik wel opgelucht dat ze zoiets zegt. "Maar je moet weten dat ik jou nooit echt in de steek zou laten voor een vriendje, ook al lijkt dat soms wel zo. Het is gewoon dat," ze zucht even en lijkt na te denken, terwijl ik haar wat angstig aankijk voor de rest. "misschien doen we wel gewoon te veel samen." zegt ze uiteindelijk, waardoor ik haar vooral verbaasd aan kijk. "Niet dat ik dat erg vind." voegt ze er snel aan toe. "Maar het zou denk ik goed zijn voor beide van ons om wat meer vrienden te krijgen, snap je?"
    Ik bijt op mijn lip en knik, hoewel ik weet dat ik genoeg heb aan Riley en James, meer heb ik niet nodig. Meer kan ik ook niet krijgen, ik hoef geen neppe vrienden die er toch niet voor je zijn. Het is net zoals je je vriendje dump 'ik heb meer ruimte nodig'. "Oké, dat kan denk ik wel." antwoord ik dan afwezig. "We zien wel hoe het gaat, denk ik. Laten we maar gewoon naar het lokaal gaan en doen alsof er niets aan de hand is." Hierbij tover ik dan ook een glimlach op mijn lippen die laat zien dat er niets aan de hand is en begin ik richting een lokaal te lopen. Ik weet wel dat ik Riley vanaf nu op een afstandje zal houden, voor zij ook één van die neppe vrienden is geworden.


    Your make-up is terrible

    Elena Yana Bennett
    Ik struikel en val op de grond. Ik haal mijn handen open en veeg snikkend ze af aan mijn jeans. Het is erger dan ik dacht. Waarom moet dit Lou overkomen? En ik had al die tijd niet eens door hoe erg het gesteld was met hem. Ik kijk naar een punt en kalmeer even. Ik ben een verschrikkelijke vriendin... ik laat hem achter nu hij me nodig heb. Trillend op mijn benen sta ik recht en baan me voorzichtig een baan door het bos.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axel Cael Rebel
    ‘Viespeuk.’ Spuugt ze naar me uit. ‘Nou, veel plezier met die oppervlakkige ginger dan.’ Mompelt zij tegen mij, waarop ik een half, bedachtzaam en vermakelijk grijnsje op mijn lippen krijg. Het is duidelijk dat ik al aan de nacht denk in plaats van de date zelf, dat is duidelijk in mijn ogen te zien. De wellustige blik die ik eerder nog gedeeltelijk bij Wolfe had. ‘Ja, dat zal zeker lukken. Dank je.’ Murmelde ik vermakelijk terug, al was het meer omdat ik wist dat ze wat had gezegd en terug moest antwoorden.
    Hierna loopt zij naar de andere kant van het lijk, verder weg bij mij vandaan. Ik kijk haar voor deze keer niet na, omdat ik nog steeds aan Paige denk, door Angel’s schuld wel te verstaan. Toch merk ik haar op een gegeven moment op als ik mijn hoofd weer opricht, omdat deze grijnzend eerder naar de grond was verdwenen. ‘Hm?’ Kwam er vragend uit mijn mond, waarbij het nu pas in me opkwam dat ze verder weg van me stond. Ik had willen vragen waarom ze dit had gedaan, maar ze draaide zich abrupt om en verdween tussen de bomen, alsof ze wist dat ik wat had willen zeggen. Ben ik zo vervelend dan? Zo erg dat ze zich dood aan me ergert? Doe ik weer goed, bedacht ik me sarcastisch. Al snel liep ik haar achterna, maar ik werd tegen gehouden door Williams, hij had alles waarschijnlijk gezien.
    ‘Laat mij maar,’ zei hij met een professionele stem, ik geloofde echter geen flikker ervan dat hij hier verstand van had. De hand die tegen mijn borstkas aanklopte echter, als teken dat ik hem moest laten gaan, deed het me echter. ‘Nee, ik laat jou niet Williams,’ sprak ik met een hatelijke stem, waarbij ik zijn hand hardhandig wegduwde. ‘Ze is mijn partner met deze zaak, dus jij gaat maar lekker met het lijk praten, terwijl ík naar Wolfe toe ga!’ snauwde ik hem af, maar hij keek me enkel stom aan. Hierna schudde hij zijn hoofd, duwde mij naar achter, wat bij mij een arrogante blik opleverde, en liep zelf weg naar Angel toe. Ik hoop dat ze je hard voor je bek slaat, dacht ik nog, grommend, maar draaide me vervolgens om. Het had toch geen zin om ze hier af te staan luisteren, dat kon ik niet eens, of hier op ze te staan wachten.

    [Ik wist niet zeker of je nog wilde dat ik als Williams verder ging.]


    Moonly schreef:
    (...)

    James Johnsen

    Ik zie dat Evalyn ook naar mijn bal toe rent. 'Nee, je mag hem nog niet terug.' Zegt ze lachend. Ik trek een beteuterd gezicht. Ze rent naar het basketbalveld en probeert te scoren, iets wat niet lukt. Ze gooit de bal terug en ik vang hem. 'Hier, je bal. Ik kan er toch niks van' zegt ze lachend. 'Dat zag ik.' Zeg ik ook lachend en ik hou mijn bal vast alsof het mijn kind is.

    Yune Brighton
    Ik kijk Evalynn en James aan, het is vermakelijk om naar ze te kijken. Terwijl Evalynn de bal in de handen van James duwt vallen mijn gedachten terug naar de moord. Bijna was ik het vergeten, maar nu komt het weer terug. Hoe veer zouden de politie agenten al zijn met het onderzoeken van de zaak en misschien de grootste vraag, wie zou er verdacht worden? Ik hoop dat ze niet onschuldige mensen gaan beschuldigen, het beste is alles zo snel mogelijk voorbij. Ik loop richting Evalynn en James, ze zijn nu volgens mij al gestopt. Het wordt eens tijd dat we eens iets gaan doen, ik heb zin in actie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lou Mc.Down
    Ik zucht en sta dan toch recht om vervolgens wat door de gangen te dolen.Overal zijn er lessen bezig en horen we nu in de klas te zitten,maar op dit moment wilde ik echt niet naar binnen.Ik besloot dan naar de bib te gaan en me gewoon te verdiepen in een boek.Toen ik na een eindje stappen de bib bereek zocht ik een goed boek uit en zette me in een hoekje waar ik begon te lezen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik loop terug naar de kantine en wrijf vlug mijn wangen droog. Als ik er toekom zie ik dat Lou er niet is. Ik begin te panikeren. Deze school is gewoon veel te groot. Hoe moet ik hem nu vinden?! Ik vervloek mezelf om het feit dat ik waarheid durven of doen wilde spelen en hem die opdracht gaf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik had al 5 a 6 paginas gelezen tot ik eingelijk merkte dat het boek niets voor mij was,slenteren liep ik terug van waar ik het gehaald had en zocht een ander boek.Deze keer nam ik dan toch mijn lievelings boek,die ik zo vaak gelezen had.Jep ik was een Harry Potter fan.Ik nam het eerste deel en zette me weer in het hoekje.Het was best eng die kille stilte hier in de bib hoort het mischien wel zo,maar toch...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik slenter wat door de gangen en hoop dat ik hem tegenkom. In mijn hoofd ben ik alle mogelijke plaatsen aan het aflopen waar hij kan zijn. Buiten? Nee dan zou ik hem gezien hebben waarschijnlijk. In de les? Maar we hebben samen les dus dat kan ook niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik hoorde voetstappen dichtbij en keek even angstig rond,waarna ik naar het geluid toe ga.Ik kwam uit op de gang waar ik Elena zach rond slenteren.Ze zag me vast niet.
    (sorry voor het korte stukje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik loop naar mijn kluisje, 3 stappen verder, gooi mijn spullen erin en scheur een stukje papier uit mijn schrift. Ik schrijf er mijn nummer op en mijn naam. Dan zoek ik Lou's kluisje en schuif het erin met veel succes. Ik denk na wat ik nu moet doen. Huiswerk maken? Ik zucht en pak mijn chemie boek voor ik mijn kluisje sluit en loop naar het lege lokaal aan de overkant van de gang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Isabel 'Bel' Melinda Silverson
    Ik kijk nerveus om me heen. Sinds ik het dode meisje in de wc had zien liggen, haar koude huid had gevoeld, en de afwezigheid van haar hartklopping was in mijn geheugen gegrift. Ik sla mijn armen om me heen, en krijg het ineens heel koud. Ze zat ook in het cheerleaderteam, net als ik. Alleen was ik altijd het slachtoffer van haar, ze pestte of plaagde me vaak. Ik was niet zoals de andere cheerleaders, ik was immers niet populair, droeg nooit make-up, had geen vrienden en hoorde er gewoon niet bij. Toch had ik haar dit nooit toegewenst. Daar is de dood een te groot ding voor. Nu leek het verder te gaan zoals altijd, maar met een leerling minder. Ik bijt op mijn onderlip. Waarom trek ik me dit zo aan? Zou ik niet opgelucht moeten zijn? Een heel klein beetje? Ik kijk door de drukke aula. Iemand hier heeft hét waarschijnlijk gedaan. De dader was niet opgepakt, of wel? Hij of zij zat hier gewoon tussen, langzaam hun lunch op te eten en samen te lachen met zijn of haar vrienden. Ik krijg het ineens heel benauwd, en loop snel naar buiten. Het is leeg, door de lage temperatuur die het weer de laatste tijd heeft, en ik ga op een muurtje zitten. Er zit niemand anders, zoals altijd.


    Tijd voor koffie.

    Lou Mc.Down
    Muistil volgde ik Elena op een afstand,ze liep eerst naar haar kluisje en scheurde dan een papietje af,ik had me achter de vuilbakken verscholen en volgde haar bewegingen.Ik voelde me net een stalker.Daarna liepze niet zoveel verder en stak het briefje in een kluisje,daarna ging ze terug naar haar kluisje en nam een boek uit.Vervolgens liep ze weer weg.Ik had veel geluk dat ze me niet gezien had.Ik liep naar het kluisje die vroeger van mij was,nu hadden de popis het van me afgenomen.Nieuwsgierig dat ik was opende ik toch het kluisje ,waar er tot mijn schrik een revolver uit valt en een briefje.Met grote ogen kijk ik ernaar.Wat in hemelsnaam deed dat in 'mijn' kluisje?Ik raapter het paiertje wel op ,maar liet het wapenn liggen.Elena haar nummer stond erop en ik zachtte even en stak het in mijn broekzak,daarna keek ik weer naar het geweer.Wie had dat in mijn kluisje gestoken?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Memoria schreef:
    (...)
    Yune Brighton
    Ik kijk Evalynn en James aan, het is vermakelijk om naar ze te kijken. Terwijl Evalynn de bal in de handen van James duwt vallen mijn gedachten terug naar de moord. Bijna was ik het vergeten, maar nu komt het weer terug. Hoe veer zouden de politie agenten al zijn met het onderzoeken van de zaak en misschien de grootste vraag, wie zou er verdacht worden? Ik hoop dat ze niet onschuldige mensen gaan beschuldigen, het beste is alles zo snel mogelijk voorbij. Ik loop richting Evalynn en James, ze zijn nu volgens mij al gestopt. Het wordt eens tijd dat we eens iets gaan doen, ik heb zin in actie.


    James Johnsen

    Ik zie dat Yune op ons afgelopen komt en stop snel mijn bal in mijn tas. Die mocht niemand meer afpakken. Ik houd mijn tas stevig vast en kijk naar de twee meisjes. 'Die pakken jullie niet meer af.' Zeg ik lachend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yune Brighton
    'Wacht maar af, straks ben je je bal weer kwijt.' Ik hou ervan om hem te plagen, hij kan er gewoon niet tegen. Volgens mij begint het volgende les uur zo weer en aangezien ik niet weet of hij naar de les gaat vraag ik het hem snel even.'Wie verdenk jij ervan de moordenaar te zijn?' Vragend kijk ik hem aan, ik wil wel eens zijn antwoord weten. Van Evalynn wist ik het al, we hebben daar al over gepraat, het is goed om iemands mening over hetzelfde onderwerp te weten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Riley Lauryn Mayer
    Charlie bijt op zijn lip en knikt. 'Oké, dat kan denk ik wel,' antwoordt hij afwezig. 'We zien wel hoe het gaat, denk ik. Laten we maar gewoon naar het lokaal gaan en doen alsof er niets aan de hand is'. Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht en hij begint richting het lokaal te lopen. Ook al glimlacht hij, heb ik toch het idee dat mijn woorden hem niet echt vallen. Ik zucht zacht en loop achter hem. 'Charlie,' begin ik. 'Je snapt toch wel dat ik dat niet rot bedoel? Ik wil je echt niet kwijt als vriend, daar ben je me veel te dierbaar voor, maar na net is het misschien gewoon even handig wat afstand van elkaar te nemen, hoewel...Ik denk niet dat ik dat lang vol kan houden,' geef ik toe. Ik bijt op mijn lip en pak zijn hand vast. 'Je bent nu toch niet boos? Of teleurgesteld?' vraag ik zacht. 'Als je het er niet mee eens bent moet je het gewoon zeggen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered