• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    David Pure

    'Is dat het enige at je mee hebt aan voedsel?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd en zeg met volle mond 'Bik heb book nog gipjs in bijn kuisje*' ik slik mijn hap door en neem er nog een.


    Rayn Golddigger
    Hij schudde zijn hooft en brabelde iets dat leek dat hij nog chips had in zijn kluisje.Ik schud lachend mijn hoofd.Ja lekker gezond....Ik nam nog een hap van mijn broodje,het deed echt raar dat niemand hier eingelijk zat,het was ook zo ... stil.Ik zucht,stil,ik hield daar niet van.Het deed me weer even denken aan daarnet hoe A muisstil achter ons glipte en zonder dat we iets hoorden gewoon achter me stond.Ik keek wazig voor me uit.Ze hadden nog altijd het ljk niet gevonden van Lucy.Ik zuchtte en ging even met een hand door mijn haar.Opeens had ik geen honger meer.

    Lou Mc.Down
    'Hé dat telt niet.' grinnik te ze'Je speelde vals.' Ze stak haar tong uit.Ik grinnikte en had niet door dat ze de bal had genomen en ermee weg liep.'Mijn bal.' zei ze grinnikend en kinderachtig.Ik grijnsde en liep weer achter haar en de bal aan.Ze scoorde en nu was het dus 1-1.Ik nam de bal weer en liep terug naar haar doel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik wil terug naar de goal rennen als ik over mijn voeten struiken en languit in het gras val. Lachend draai ik me om. 'Pracht nieuws Elena Bennett is weer zo lomp om over haar eigen voeten te struikelen.' lach ik en blijf even liggen om weer recht te staan maar in dat minuutje had Lou al gescoord.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze wilde terug naar de goal rennen ,maar truikelde over haar eigen voeten,waardoor ik kon scoren en even met haar mee lachte.'Pracht nieuws Elena Bennett is weer zo lomp om over haar eigen voeten te struikelen.'lachte ze en bleef even liggen ,ik ging naar haar toe en hielp haar recht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach 'Thanks.' zeg ik en denk na. '2-1 zeker?' zeg ik. Het is niet echt een vraag aangezien ik het antwoord toch al weet. 'Hm doen we verder of stoppen we?' vraag ik en laat mijn blik even over het veld glijden. Misschien nog 4 mensen hier naast ons maar ik kijk niet echt wie het zijn. Het boeit me niet echt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc .Down
    'Thanks'glimlachte ze.'2-1 zeker?' vroeg ze ,ookal kwam het er niet echt uit als een vraag en ik knik. 'Hm doen we verder of stoppen we?'vroeg ze e liet haar blik glijden over het voetbal veld.Ik haal mijn schouders op."Kies jij maar."zei ik en glimlachte licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem glimlachend aan en laat me weer op het gras zakken hem aan zijn arm meetrekkend. 'Geen voetbal meer, voor ik mijn benen breek door mijn lompe acties.' Ik trek mijn benen iets op en kijk weer naar de lucht. 'Vind je me raar?' vraag ik hem zachtjes. ik doelde op de epilepsieaanvallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze keek me glimlachend aan en liet zich neervallen en trok mijn armen mee zodat ik ook op de grond naast haar kwam te zitten.'Geen voetbal meer, voor ik mijn benen breek door mijn lompe acties.' zei ze en trok haar benen wat op en keek naar de lucht.'Vind je me raar?'vroeg ze dan zacht en ik keek haar aan."Niet echt,iedereen heeft toch een iets vreemdere kant."zeg ik zacht.Ikzelf ook,door mijn autisme."Vind jij mij raar?"vraag ik haar dan en kijk gewoon voor me uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Memoria schreef:
    [@Arriver, waar is de laatste post van Evalyn, ik kan hem niet vinden,]

    [Die moet ik nog schrijven, ik weet alleen niks..]


    That is a perfect copy of reality.

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk hem even verwart aan en ga dan recht zitten. Ik zorg dat hij me aankijkt. 'Lou Mc. Down, je bent een van de liefste jongens die ik ken, natuurlijk vind ik je niet raar.' zeg ik en blijf hem aankijken. 'Laat niemand je dat wijsmaken.' zeg ik en glimlach dan even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Elena liet me naar haar kijken en ik zag de verwardheid in haar ogen.'Lou Mc. Down, je bent een van de liefste jongens die ik ken, natuurlijk vind ik je niet raar.' zei ze en bleef me aankijken.'Laat niemand je dat wijsmaken.' zei ze en glimlachte.Ik glimlachte ook licht."Waarom vroeg jij het dan eerst?"vraag ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [anders iemand joinen bij Evalyn en Yune?^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elena Yana Bennett
    Ik zwijg even. 'Omdat ik het gevoel heb dat ik raar ben.' zeg ik dan zachtjes en ga weer liggen. Ik kijk strak naar de lucht en probeer niet te veel na te denken over mijn woorden. Maar toch komen de gedachten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Memoria schreef:
    [anders iemand joinen bij Evalyn en Yune?^^]


    (James wilt wel, waar zijn hun?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [op het grasveld^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lou Mc.Down
    'Omdat ik het gevoel heb dat ik raar ben.'zei ze zachtjes en ging weer lichen,ik legde me naast haar en kijk ook naar de blauwe hemel."Dat gevoel heb ik nou altijd,maar weetje je bent niet raar ,zeker niet voormij."zeg ik en glimlach lichtjes naar haar."Net zoals ik al zei iedereen heeft wel een raar kantje,bij sommigen valt het meer op dan bij anderen."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH