• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik denk even na 'Tussen die 2 lijnen is jouw goal en de mijne is hier.' zeg ik dan grinnikend en leg de bal neer. Ik kijk even naar Lou en wacht even. Dan trap ik op de bal en kijk even of het me zou lukken langs hem tussen de 2 lijnen te scoren. Kleine kans maar oke.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    'Ja, als je dat wilt graag.' Zegt hij en hij loopt het lokaal uit. 'Nee, eigenlijk wil ik het niet, daarom vraag ik het.' Zeg ik lachend en ik loop hem achterna. De tafels zijn nogsteeds tegen elkaar aangeschoven. 'Hou alleen wel op met dat constante gestuiter.' Zegt hij waarna hij zacht lacht. Ik stuiter nog een paar keer extra hard en hou de bal dan vast. Ik zie hoe Charlie's gezicht vertrekt als hij naar buiten kijkt en volg zijn blik. Riley zit op een muurtje, niemand ik bij haar. Charlie draait zijn hoofd weg en ik leg medelevend mijn hand op zijn schouder.
    Als we bij de concierge aankomen kijk ik naar Charlie en daarna naar de man achter de bali. 'Mogen wij wat ijs?' Vraag ik. De concierge knikt en geeft me een zak ijs. 'Bedankt.' Zeg ik en ik geef de zak aan Charles.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    "Nee, eigenlijk wil ik he tniet, daarom vraag ik het." zegt hij lachend en loopt me achterna. Heerlijk sarcastisch is hij ook, ik moet er wel zacht om grinniken. Hij stuitert nog eens extra hard en houd dan de bal in zijn hand. Ik werp hem alleen een dankbare blik toe, ik kreeg er een beetje hoofdpijn van. Hij ziet wat ik zie en legt medelevend zijn hand op mijn schouder. Dit is nou één van de redenen waarom ik zo enorm blij ben met een tweelingbroer. Zijn hand zorgt ervoor dat ik me lichtelijk getroost voel en niet alleen.
    Bij de concerge aangekomen kijkt hij naar mij en dan naar degene achter de balie. "Mogen wij wat ijs?" vraagt James voor me. De concierge knikt en geeft hem ee nzakijs. "Bedankt." zegt hij en geeft de zak aan mij. ik glimlach licht. "Dank je." zeg ik tegen hem en druk het koude ijs tegen mijn gezicht aan. Mijn gezicht trekt door de pijn en de kou. Ik ben wel blij dat de congierge niets vroeg. "Zal ik zo naar Riley?" vraag ik dan aan James.


    Your make-up is terrible

    [@Arriver, waar is de laatste post van Evalyn, ik kan hem niet vinden,]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    James Johnsen

    'Dank je' zegt hij en ik glimlach. 'Service van de zaak.' Zeg ik grinnikend. 'Zal ik zo naar Riley?' Vraagt hij aan mij. Ik denk even na. 'Alleen als jij denkt dat ze het weer wilt goedmaken. Anders word je nog verdrietiger.' Zeg ik en ik kijk naar zijn felblauwe ogen. 'Dus... Denk je dat ze het al wil goedmaken?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    James lijkt erover na te denken, volgens mij denkt hij veel beter na dan ik soms. "Alleen als jij denkt dat ze het weer wilt goedmaken. Anders word je nog verdrietiger." zegt hij en ik kijk recht in zijn felblauwe ogen, die hetzelfde zijn als die van mij. "Dus... Denk je dat ze het al wil goedmaken?" Ik haal het ijs even van mijn wang af en haal mijn schouders lichtjes op. "Ik wil het goedmaken, het moet goedkomen." fluister ik zacht tegen James. Hij zal me wel begrijpen. "Ik kan niet zonder haar, net zo min als ik zonder jou kan."


    Your make-up is terrible

    James Johnsen

    Hij haalt lichtjes zijn schouders op. 'Ik wil het goedmaken, het moet goedkomen.' Fluistert hij zacht. Ik knik begrijpend. 'Ik kan niet zonder haar, net zo min als ik zonder jou kan.' Ik grijns en kijk even om me heen. 'Dan zou ik naar haar toegaan als ik jou was, maar wel zonder het ijs. Anders lijkt het net alsof je haar vriendje beschuldigd.' Zeg ik zacht.

    ( ik ga eteb, ben zo weer terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Charles Johnsen

    Hij grijnst even en kijkt om zich heen. "Dan zou ik naar haar toegaan als ik jou was, maar we lzonder het ijs. Anders lijkt het net alsof je haar vriendje beschuldigd." zegt hij zacht. Ik kijk hem even aan en knik dan. "Ja, daar heb je vast gelijk in... Je bent echt slim." Ik geef hem een klein, mislukt duwtje tegen zijn schouder aan en loop dan richting de deur. Het ijs leg ik er naast neer. Ik werp nog een blik op James en zucht, voor ik de deur opendoe en naar Riley toe loop. De zenuwen slaan nu alweer toe als ik haar zie. "Hey, Riles." mompel ik en ik probeer te doen alsof er niets aan de hand is. "Moet je niet naar binnen?" vraag ik dan.


    Your make-up is terrible

    Axel Cael Rebel
    Ze is allang gestopt tegen mij aan te duwen, waardoor ik veronderstel dat ze het helemaal niet zo erg vindt als ze eerder had laten merken. Vrouwen ook, weten nooit goed ze willen. Wanneer ik haar verwilderd aankeek en een stamelende verontschuldiging naar haar mompelde, lachte ze spottend. ‘Ah, nu spijt het meneer met het grote ego ook nog.’ Dit keer geeft ze me wel een duw en loopt vervolgens weg van de boom, waar ik haar eerder nog tegen aan had gedrukt. Je kust ze en ze krijgen gelijk een groot ego, dat is gewoonweg niet meer normaal. Ik schudde mijn hoofd diep zuchtend en haalde een hand door mijn warrige, bruine haar.
    ‘Wat spijt me eigenlijk?’ vraagt ze daarna iets wantrouwig, ze was stil blijven staan en keek me aan, waardoor ik naar haar terugkeek. Met grote stappen liep ik naar haar toe, hield halt vlak naast haar en keek haar ietwat vlak aan. Mijn emoties weer weggestopt achter een masker, maar aan mijn ongecontroleerde adem kon je nog steeds merken dat er nog iets van lust over was. ‘Dat ik je kuste, je hoort duidelijk bij iemand anders dan mij.’ Meld ik haar, waarna ik nog verder wil gaan totdat ik gekraak en voetstappen hoorde.
    ‘Waar is het lijk?’ hoor ik abrupt en ik kantel mijn hoofd half naar degene, aan de stem kon ik horen dat het Williams was. ‘Williams.’ Knikte ik naar hem, hij knikte terug en keek naar het tafereel, waardoor ik met een vlak gezicht naar Angelica keek. ‘Wolfe, ik ga alvast.’ Vertelde ik haar, in hetzelfde koude toontje als eerder, waarna ik me omdraaide en met grote passen weg liep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Hij schud zijn hoofd diep zuchtend en haalt een hand door zijn warrige, bruine haar. Met grote stappen loopt hij naar me toe, houd hij halt vlak naast me en kijkt hij me ietwat vlak aan. Er is geen enkele emotie te bekennen, hooguit lust wat te herkennen valt aan zijn ongecontroleerde ademhaling. "Dat ik je kuste, je hoort duidelijk bij iemand anders dan mij." meld hij me en ik vraag me af of hij weer doorgaat op dat idiote vriendjesgedoe met Williams. Gaat hij me nu gewoon alweer zitten stangen of meent hij dit? Ik wil hem gelijk al met een rotopmerking de mond snoeren, maar dit word tegen gehouden door gekraak en voetstappen.
    "Waar is het lijk?" hoor ik een bekende stem vragen en Axel kantelt zijn hoofd half naar diegene. "Williams." knikt hij naar me en ik zucht even. Hij knikt terug en kijkt naar het tafereel, waardoor Axel met een vlak gezicht naar mij kijkt. Mijn donkerrode lippen zijn lichtelijk vertrokken. "Wolfe, ik ga alvast." vertelt hij me, op hetzelfde koude toontje als eerder, waarna hij zich omdraait en met grote passen weg loopt. Ik trek een chagrijnig gezicht en kijk naar Williams. "Ga je mee?" vraag ik en hij knikt, waarna we samen achter Rebel aan lopen.
    Uiteindelijk komen we dan ook bij het lijk terecht, waar het allang druk bezocht is. Ik hou Williams expres bezig, om even iemand anders te hebben om mee te praten en nog belangrijker, om Rebel te stangen. Ik glimlach lief met mijn donkere lippen en maak expres veel oogcontant en raak hem af en toe terloops aan, als ik over iets onzinnigs probeer te praten wat op het werk gebeurd is. Ik ben er niet erg goed in, dat weet ik ook wel. Het lijkt op flirten en daar faal ik doorgaans nogal in.


    Your make-up is terrible

    Lou Mc.Down
    'Tussen die 2 lijnen is jouw goal en de mijne is hier.'zei ze na even denken en grinnikt even.Ze legde de bal neer en keek me even aan en wachtte een tijdje.Daarna trapte ze de bal ,waarna ik die afnam en weer richting haar trapte.Ik grijnsde en liet haar weer doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Hij grijnst even en ik rol met mijn ogen voor ik er weer op trap. Dit is wel lang geleden. Vroeger deed ik dit met mijn neefje maar dat was vroeger. Ik besluit vals te spelen en ren achter de bal aan, net als de bal bij hem is, por ik hem in zijn zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.down
    Ze rolde even met haar ogen en trapte weer op de bal.Ze rende achter de bal aan die ik had afgenomen en porte mee dan,waarna ze me in mijn zij porde."Hey dat is vals!" lach ik en ren achter haar aan.Toen ik dicht bij haar was porde ik een paar keer terug en grinnik even,waarna ik weer met de bal weg loop en scoor in haar doel."Haha Goal !"grijns ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Hé dat telt niet.' grinnik ik 'Je speelde vals.' Ik steek mijn tong uit en doe alsof ik de onschuld zelve ben en hij de valsspeler, terwijl ik begonnen ben. Ik pak de bal en loop er mee weg. 'Mijn bal.' zeg ik grinnikend zogenaamd bezitterig. Blijkbaar doe ik in tijden van crisis kinderachtig maar ja.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    James Johnsen

    Charlie knikt 'Ja, daar heb je vast gelijk in... Je bent echt slim' zegt hij. Ik grijns 'Weet ik.' Zeg ik lachend. Hij geeft een klein, mislukt duwtje tegen mijn schouder. Hij loopt naar de deur 'Succes!' Zeg ik glimlachend. Hij legt het ijs naast de deur, werpt nog een blik op mij, ik steek mijn duim naar hem op en hij loopt naar buiten. Nu hopen dat alles goed komt tussen die twee.
    Ik stuiter weer met mijn bal en gooi hem tegen de muur aan. Als hij terug komt vang ik hem en kijk naar de andere kinderen in de gang. Ik gooi de bal in de lucht en hij komt neer naast een jongen, die verschrikt opkijkt. 'Sorry, dat is mijn bal.' De jongen knikt en loopt haastig door.
    Wat zou ik eens gaan doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!