• Welkom op Hollywood Arts High School,
    de school voor jongeren met een talent voor kunst.
    Als je kan zingen, een muziekinstrument bespeelt en/of kan acteren ben je hier meer dan welkom.
    Een school met verschillende unieke leerlingen, gekke leraren en tienerproblemen.


    Jongens:
    Damon Salvatore - WillNotLearn
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Robbie Shapiro - 5HELLEY
    Beck Oliver
    Logan Drew Silvas - Coockies
    Louis James Golddigger - LostMagic
    Didier Declan Greystone - BlueHope
    Robert Alexander Loghwood "Moose" - LostMagic
    André Harris - LittleMixer
    Brandon Torres - Depay
    Lars Connor Austen - BlueHope

    Meisjes: [Full]
    Tori Vega - Jaimyhoi
    Catarina "Cat" Hannah Valentine - WillNotLearn
    Jade West - Spraggan
    Madison Jules Moore - LostMagic
    Laureen Rags - jaimyhoi
    Trina Vega - DreamWishes
    Carmella Adriane Bordeaux
    Rosalie Lauren Angels - Coockies
    Mikayla Rowene Carté - Curlies
    Kennedy Molly Khan - 5HELLEY
    Cherine Rose Marchelle
    Caitlynn Louise Djinn - RememberYoux

    Leraren:
    M.:
    Erwin Sikowitz - 5HELLEY
    V.:
    Mable Night - BlueHope

    Regels:
    - OCC tussen haakjes () [] {}
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Topics worden door mij aangemaakt (of door degene die ik ervoor toestemming geef)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 6:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ga slapen, Night night


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Bij deze schrijf ik mezelf dus maar weer uit. Cioa. ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [hoezo?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    WillNotLearn schreef:
    Ik ga slapen, Night night


    Slaaplekker. Ik ga trouwens ook zo slapen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Spraggan schreef:
    Jade West
    'oké, als er wel iets is, ik beloof dat ik niet bijt,' zeg ik en ik schenk haar een kleine glimlach. 'Mijn ouders hebben mij als baby 7 keer laten vallen,' Misschien was dat de reden dat ik volgens hun psychisch niet helemaal lekker ben. Als het echt zo is, weet ik in elk geval dat het niet mijn schuld is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    'inderdaad' zeg ik met een glimlach, 'Op mijn 18de heb ik mijn auto en moterrijbewijs gehaalt, enik ben 19 jaar oud' zeg ik vervolgens dit begon best wel iritant te worden.


    Laureen Rags
    Van die auto dat wist ik, ik sta namelijk naast hem geparkeerd. En de motor wist ik ook. Alleen niet op welke leeftijd. Hij is dus 2 jaar ouder dan ik. 'Een van de drie broers is 20 jaar oud. En hij wordt 21 jaar oud in een maand.' Damon en ik passen de opdracht gewoon een beetje aan. En doen het nu per twee. Simpel zat, dit begint saai te worden.

    Coockies schreef:
    Rosalie Lauren Angels

    Ik lach naar haar. 'Happy single,' grijns ik. Al mistte ik het vriendjes idee best wel. Samen op de bank. Lekker knus tegen elkaar en fijne aanrakingen. Hopelijk zou ik dan met rust gelaten worden door die.... Ik Ril even. 'O ja. Ik moet 15 hè,' vraag ik me hardop af. '15 minuten noem je ook wel een kwartier en soms is 15 minuten echt lang. Alsof 15 minuten gelijk staat aan een eeuw.' Ik grinnik en kijk haar aan.


    Tori Vega
    Ik zie Rosalie even rillen maar ik zie het niet als een slecht teken. Gewoon weleens zo'n koude rilling ofzo. Ik glimlach als ze de vijftien uitwerkt. 'Daar heb je een punt, dat is inderdaad zo. En het kan ook veel sneller voor je gevoel gaan, die 15 minuten. Als je het leuk hebt bijvoorbeeld.' En de 16... 'Ik kan 16 koekjes in twee minuten opeten.' En ik grinnik dan. Ik kan het echt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Jij eindigt toch wel met een jongen Jaimes, dat weet je net zo goed als ik dat weet}


    [Challenge accepted]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk haar ongelovig aan. '16 koekjes in 2 minuten,' vraag ik lachend en schud mijn hoofd. 'Zo... Dat is knap.' ik grinnik. 'Ik doe het je in iedergeval niet na. Of ze liggen er gelijk weer uit...' Ik zou zo misselijk worden. Ik bedoel, 16 koekjes achter elkaar.... Ik grinnik en grijns even. Nee, dat kan ik niet. 'Vorig jaar was ik 17, nu ben ik 18,' zeg ik. Huppa 2 in 1. Ik kon even niks anders verzinnen, dus deed ik dat maar. Ik glimlach naar haar en kijk weer naar die Sikowitz. Hoelang moesten we dit nog doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tori Vega
    Ik heb geen zin meer in de opdracht en zucht een keer. Sikowitz staat volgens mij gewoon te erg te genieten van zijn kokosnoot melk waardoor hij ons totaal vergeet. Dat zal niet de eerste keer zijn. 'Ik word nog 19 dit jaar, over vier maanden, in december.' En ik glimlach dan. 'Dit is saai. Ik wil wat anders doen.' Ik zie dat Jade en Cat samen in een team zitten. En ik lach als ze zegt dat ze als baby zeven keer gevallen is. Ik draai me hoofd weg zodat Jade niet weet dat het over haar gaat, mijn gelach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Owkee, blijkbaar doe ik weer mee. What are we doing? ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Gezellig:) Uhm... Drama les is begonnen. De opdracht is dat je in elke zin een cijfer moet zeggen, dus in de eerste zin een 1, de tweede zin een 2 ga zo door. Dat moet je samen met iemand doen. Tori is met Rosalie, Jade en Cat zijn samen een team en Damon en Laureen. Verder weet ik niet. Dan staat Daniël voor de school, want hij is weggelopen naar het strand en toen wee teruggekomen. Logan en Brandon staan bij de kluisjes. Dat was het volgens mij wel.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ehm, heb jij iemand vrij of iets waar Beck/Carmella/Cherine zich mee kan bemoeien? :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk haar aan. 'Leuk ik over drie maanden,' grijns ik en denk dan na. De twintig... Mijn inspiratie begon op te raken. Ik zucht even en kijk naar Sikowitz. Hij liep met een kokosnoot in zijn hand. Ik zucht nog een keer. 'Ik wil stoppen. We zijn al meer dan 20 minuten bezig met deze opdracht,' zucht ik en kijk Tori aan die in de lach schoot om een meisje. Ze zouden elkaar wel kennen. Ik kijk Tori weer aan en ga dan zitten. Dit en het staan begon vermoeiend te worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Logan en Rosalie zijn mijn personages. Logan staat in de hal met Brandon te praten, daar kan je met iemand naar toe. En Tori en Rosalie staan in het drama lokaal. Je zou daar ook nog heen kunnen. Er zijn op dit moment niet echt veel mensen online geloof ik ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beck Oliver
    Ergens bij nummer 12 was ik het spelletje zat geworden, en was ik weer gaan zitten. Onwillekeurig haalde ik een hand door mijn dikke, donkerbruine haar, en liet een verveelde zucht ontsnappen.
    "Sikowitz, dit wordt vervelend," merkte ik op, hoewel de man me negeerde terwijl hij door het lokaal liep met zijn kokosnoot.
    Ik hoorde ergens de stem van Jade. Nog steeds was ik blij dat ze inmiddels m'n ex was, het single leven beviel me wel. Het afgelopen weekend was ik met wat vrienden van mijn oude school de stad in geweest, en had ik een heel leuk meisje leerde kennen. Niet dat ik haar nog vaker had gezien, daar had ik niet bepaald behoefte aan gehad.
    "Ik wil stoppen. We zijn al meer dan 20 minuten bezig met deze opdracht," hoorde ik iemand zeggen, en keek onbewust even op.


    "Do you believe monsters are born or made?"