• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]

Happy Birthday my Potter!

Zayn Malik.
    Ik grijnsde breed naar haar. 'Wacht jij maar af.' Ik knipperde even met mijn ogen. 'Ben je dan zo'n slecht meisje?' Ik grinnikte, en kwam weer even terug in mijn jeugd, mijn beste vriendin van vroeger was ook een 'slecht' meisje, of gewoon graag iemand die rommelde met dingen. Fantastische tijd was dat.

stay safe because I like being alive at the same time as you

RememberYoux schreef:
    Brianna Jo Adams
    Met glinsterende ogen kijk ik hem aan, maar laat niet los. 'Echt?' hij knikt en ik glimlach. 'Mooi, dan weet ik ook al iets voor morgen. Ik ga jou leren paardrijden.' ik stel me in mijn hoofd voor hoe dat zou gaan worden, en moet moeite doen om niet te gaan lachen. Zou een leuk gezicht zijn, denk ik. En dan zet ik hem zo'n hoedje op, en dan lijkt hij net een knappe cowboy... Wacht, had ik nou net toegegeven dat ik hem knap vond? Nou ja, gelukkig niet luidop.

Liam Payne
    Ze keek me aan en ik zag een glinstering in haar ogen.'Echt?'vroeg ze zacht en ik knikte.Algauw word haar humeur weer beter en ik glimlachte.'Mooi, dan weet ik ook al iets voor morgen. Ik ga jou leren paardrijden.' zei ze en ik grinnikte.Dan ging ik vast lijken op woody van toy story.Het ging ook de eerste keer zijn dat ik op een paard ging zitten."Dat word vast leuk."glimlachte ik naar haar.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Rose Lileas Somerled

''Ben je dan zo'n slecht meisje?''. Een kleine maar schampere lach verliet mijn mond waarna ik zachtjes grinnikten. "Om eerlijk te zijn...niet echt, maar ik kan wel een bitch zijn". En dat was niet gelogen, als ik je niet mocht dan mocht ik ook écht niet. Misschien was mijn 'bitchy kant' ook wel het geen waarmee ik alles probeerden te verbergen? Een kleni zuchtje verliet mijn mond waarna ik hem weer aankeek. "En hoe zit dat met jou dan? Ben jij dan zo'n slecht jongetje?" grapte ik waarna ik grijnsde en grinikten.

The expert in anything, was once a beginner.

Zayn Malik.
    'Hm, daar ben ik wel eens benieuwd naar dan,' grijnsde ik. 'En hoe zit dat met jou dan? Ben jij dan zo'n slecht jongetje?' Grapte ze, waarna ze grinnikte. 'Wil je dat echt weten? Nu is het minder als vroeger, maar toen ik nog wat jonger was, is het wel eens zo erg geweest dat ik op het politiebureau heb gezeten. Dus nee, ik was niet echt braaf. Sinds ik beroemd ben is dat natuurlijk allemaal wat afgezakt...' Ik glimlachte licht.

Rose Lileas Somerled

"Wacht maar af...wacht maar af." mompelde ik zachtjes maar wel verstaanbaar. Ik frutte wat aan mijn nagels terwijl ik zachtjes grinnikten om zijn woroden en hem weer aankeek. ik boog mijn hoofd wat naar links, een gewoonte die ik altijd deed als ik naar mensen luisterden. Zachtjes beet ik op mijn onderlip terwijl ik langzaam knikten. "Dat begrijp ik wel" antwoorde ik hem over zijn laatste zin met een lichte glimlach. Of ik ooit op het politiebureau heb gezeten? Nee, en vanplan was ik het ook niet. "Zelf heb ik er nog nooit gezeten, mijn achterneef wel, maar dat was gewoon voor het spuite van graffti, niet veel bijzonders eigenlijk."

Zayn Malik.
    'Hm, dat is niet zo heel erg, ik heb echt teveel slechte dingen gedaan vroeger, waarschijnlijk teveel beinvloed door mijn toenmalige beste vriendin. Het gaf een soort kick, ben wel blij dat ik er nu vanaf ben, hoor,' Soms mis ik het wel, wilde ik er nog achteraan zeggen, maar wist niet of dat zo'n verstandig idee was dus hield ik het voor mezelf.

Curlies schreef:
    Mary Carter
    Ik glimlach kleintjes en knik dan. Het is inderdaad wel een beetje koud.
    Ik sta op en kijk vragend naar Niall. Daarna glimlach ik weer. Ik spring van het ene been naar het andere. ''Als ik het koud heb , word ik hyper'' lach ik eventjes. Daarna ren ik de stal uit , ik weet niet waarom.

Niall James Horan
    Lachend sta ik ook op en achtervolg haar de nacht in.
    'Tikkertje!' roep ik haar toe en probeer haar te pakken. 'Word je warm van,' knipoog ik naar haar. Eindelijk ingehaald tik ik op haar schouder en ren dan zo snel mogelijk weer weg, richting het huis van Belle. Geen idee waar ik precies heen ging, gelukkig was de binnenplaats aardig groot, dus genoeg plek om elkaar te ontwijken, mocht dat nodig zijn.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

itsJADE schreef:
    Harry Styles
    Belle beet op haar lip en keek bedenkelijk. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen dus ik keek maar een beetje om me heen. 'Echt?' vroeg Belle voorzichtig. Ik wendde me weer tot haar. 'Ja, echt.' zei ik. 'Ik weet bij jou dat het gaat om mij als persoon en niet omdat ik beroemd ben.' vervolgde ik. Ik begon het aardig koud te krijgen. Ik stond op en stak mijn hand uit naar Belle. 'Het begint fris te worden, zullen we een wandeling maken door het bos? Dan blijven we een beetje in beweging!' Ik dacht even na. Misschien had ze daar wel helemaal geen zin in, ik had mezelf immers al voor schut gezet, en misschien wilde ze gewoon aardig voor me zijn en me niet afwijzen. 'Als je wilt dan... misschien wil je wel gewoon terug naar je huis.' zei ik er snel achteraan.

Annabelle Sophia Loverose

'Ja, echt. Ik weet bij jou dat het gaat om mij als persoon en niet omdat ik beroemd ben,' hoorde ik Harry zeggen. Dat was waar. Ik wist weliswaar dat hij beroemd was, maar ik had nog nooit muziek van hem geluisterd. Voor mij wast hij gewoon Harry.
    Ik merkte dat hij opstond en dus keek ik op. Hij had zijn hand naar mij uitgestoken en als vanzelf pakte ik die aan en stond ook op. 'Het begint fris te worden, zullen we een wandeling maken door het bos? Dan blijven we een beetje in beweging!' Ik knikte instemmend, maar blijkbaar zag hij dat niet. Hij was meer aan het nadenken. 'Als je wilt dan... misschien wil je wel gewoon terug naar je huis,' zei hij er achteraan en ik grinnikte zachtjes.
    'Doe niet zo gek. Ik ben veel liever in het bos dan thuis, dat is veel leuker. Waarom denk je dat ik hier was gaan zoeken.' Ik pakte zijn hand en trok hem mee. Gelukkig wist ik de weg hier goed. Anders zouden we zo kunnen verdwalen in het donker en geloof me, dat is geen pretje.
    'Dicht bij mij blijven, anders zie je de boerderij nooit meer terug,' zei ik voor de grap streng en ik knipoogde naar hem.

Happy Birthday my Potter!

Harry Styles
    Belle pakte mijn hand vast en stond ook op. Ze moest grinniken toen ik vroeg of ze misschien liever naar huis wilde. 'Doe niet zo gek. Ik ben veel liever in het bos dan thuis, dat is veel leuker. Waarom denk je dat ik hier was gaan zoeken.' zei ze terwijl ze mijn hand weer pakte en me meetrok. Nu kon ik ook weer lachen. Ik was al bang dat de sfeer aangetast was door die stomme actie van mij. Ik kon niet veel zien in het donker. Voor mij zagen alle bomen er hetzelfde uit. 'Dicht bij mij blijven, anders zie je de boerderij nooit meer terug' zei Belle op een strenge manier. Daarna knipoogde ze en begon ze te lachen. 'Nou dan zal ik je hand maar goed vast houden, voor ik je kwijt raak en door de bomen het bos niet meer zie.' zei ik. Ik pakte haar hand stevig vast. Daar liepen we dan door het bos, in het donker, hand in hand.

We need to start feeling our heart <3

Rose Lileas Somerled

Ik grinnikte zachtjes. "Aha, dus zij was ook zo'n 'slecht meisje'." ik grinnikte ,weer, zachtjes terwijl ik mezelf wat verplaatsten in de stoel, hangend met mijn benen over de leuning terwijl ik even rond keek. "Ik vraag me echt af wie hier woont" mompelde ik zachtjes, aangezien ik het huisje nog nooit had gezien. of dst moest aan mij liggen. "Ik hoop maar dat je cakejes kunt bakken". Ik herinnerde me eraan dat als hij een hele week met mij door zou meten brengen hij ook zou moeten helpen in de bakkerij.

Mary Carter
    Ik lach het even uit en kijk dan om me heen. Shit. Waar is Niall? Ik zucht en kijk weer om me heen. Niemand. Daarna zie ik een gedaante richting Belle's huis rennen. Snel ren ik er naartoe en tik Niall aan. ''Gotcha!''

[Whoe , sorry.. Ik moet leren voor een PW en ik heb morgen een dossier controle.. En ik heb nog helemaal niets van dan dat dossier.. Weh..]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Zayn Malik.
    Ik knikte, en grijnsde. 'Ja, dat was ze, ja. Hm, ik ook, eigenlijk, misschien kunnen we even rond kijken?' Ik was er inderdaad ook wel benieuwd naar. 'Ik hoop maar dat je cakejes kan bakken,' zei Rose. Vragend keek ik haar aan. 'Hoezo?' Ik was in ramp in koken, of alles wat er mee te maken had.

Rose Lileas Somerled

Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht toen Zayn me vragend aankeek. "Omdat je zult moeten helpen in de bakkerij." grinnikte ik zachtjes. Meteen schoot de gedachten van mijn moeder me binnen, mee naar mijn huis kon hij niet. Het mocht niet, niemand wist dat mijn moeder zo ziek was en dat ik degene was die alle boontjes moest doppen. Niemand mocht het weten ook. "Hm...rond kijken kan geen kwaad" zei ik toen ik opstond en naar het bed liep, zijn pols beet pakten en hem omhoog trok. "Kom mee luiwammes" grapte ik terwijl ik hem van het bed trok.

Zayn Malik.
    Ik kreunde en keek haar aan. 'Nee, oh god, je bent niet serieus, toch? Ik ben een ramp in bakken,' ik zuchtte licht, fantastisch. Ik ging nu al alle klanten wegjagen. 'Hm...rond kijken kan geen kwaad.' Zei ze, waarneer ze opstond en me bij m'n pols beet pakte en overeind trok. 'Kom mee, luiwammes,' zei ze. Ik maakte een protesterend geluidje en prikte in haar zij. 'Ik ben geen luiwammes, onhoud dat,' ik grijnsde naar haar.

Rose Lileas Somerled

Een kleine giechel verliet mijn mond toen Zayn zijn vinger in mijn zij boorden. Iets waar ik ongelofelijk slecht tegen kon. Een kleine zachtej grom verliet mijn mond terwijl ik hem aankeek. "Misschien...misschien ook niet. Misschien noem ik je over 5 minuten wel weer luiwammes maar misschien ook niet. Wie zal het zeggen" zei ik met een kleine grijns terwijl ik de kamer uit liep en op de gang wachtte op Zayn.