• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Een grote opgeluchte zucht verliet mijn mond toen Zayn zijn handen terug trok uit mijn zij. Iets waar ik stiekem best blij mee was. Ik wreef even over mijn zij en keek hem aan met een schuin hoofd. "Goed. Jij kieteld mij noooooit meer en ik noem jou noooooit meer lui. Deal?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte licht. 'Dat vind ik een fantastisch deel, akkoord!' Ik glimlachte naar haar. 'Kom, laten eens kijken in dit huis, wat we in eerst en stantie van plan waren,' ik pakte haar hand vast en keek haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes. "Klinkt als een goed idee". Ik glimlachte evn toen hij mijn hand vastpakten en trok hem mee, zomaar in een willekeurige richting. Aangezien ik niet wist waar ik eerst zou moeten beginnen. "Eerst boven? Of eerst beneden?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose trok me mee naar de andere kant, en bleef uiteindelijk stil staan. 'Eerst boven? Of eerst beneden?' Ik glimlachte naar haar. 'Nou, aangezien we toch al boven zijn... Doen we eerst boven maar?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik knikte. "Dat klinkt wel logisch ja, dus dan doen we wel eerst boven". Ik keek hem even aan en glimlachte klein, waarna ik mezelf weer omdraaiden en hem weer mee begon te trekken, naar een grote deur aan het einde van de hal. Twijfelend bleef ik ervoor staat, maar uiteindelijk vouwde ik toch mijn hand om de klink en opende ik de deur.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose trok me mee naar de andere kant van het huis, waar we voor een deur stil stonden, uiteindelijk opende ze 'm. Ik klikte het lichtknopje aan. 'Wauw,' mompelde ik zachtjes. Dit was echt een mooie kamer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Lichtelijk verbaasd keek ik rond in de kamer, hij was mooi en groot. En ik werd steeds nieuwschieriger naar wie hier woonden. "Nou...zotezien zullen de gene die hier wonen niet bepaald arm zijn" ik grinnikte zachtjes terwijl ik even aan een parfum flesje rook dat op het toiletmeubel stond.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Met open mond keek ik de kamer rond, het was inderdaad gewoon te mooi. 'Ja, je hebt gelijk... Maar ik ben wel benieuwd wie hier dan wonen, eigenlijk. Want zeg nou zelf, je wilt toch niet midden in de bossen wonen?' Een rilling glijd over mijn rug. Dat lijkt me nog best wel griezelig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik het flesje met het lichtroze goedje terug zetten op de toilet meubel. "Ik zou het ook niet prettig vinden...aangezien ik wel eens wolven gehuil heb gehoord, maar dat was maar voor een enkele keer. Maar alsnog, de gedachten om midden in een bos te wonen is inderdaad best wel creapy." Ik opende een lade van het toilet meubel en haalde er een lipgloss uit. "Die zullen ze vast niet missen" zei ik terwijl ik hem in mijn zak stopten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    itsJADE schreef:
    Harry Styles
    Belle kwam dichterbij mij lopen. Ik twijfelde of ik mijn armen om haar heen zou slaan en besloot het maar niet te doen aangezien het daarnet ook al niet echt een goede reactie opleverde. Ik liet me leiden door Belle. Uiteindelijk kwamen we aan bij een open plek in het bos. Hier zou je leuk kunnen kamperen, dacht ik bij mijzelf. 'Hier is geen luchtvervuiling, dus je kan hier de sterren veel beter zien dan in steden.' zei Belle terwijl ze naar de hemel keek. Ik keek ook omhoog. Wauw. Dit was inderdaad prachtig om te zien. 'Wow, het is heel mooi Belle.' zei ik. 'Je komt hier zeker wel vaker?'.


    Annabelle Sophia Loverose

    'Ja, het is één van de weinige dingen hier die mij niet gaan vervelen,' mompelde ik, terwijl ik nog steeds omhoog bleef kijken. 'Ik ben blij dat je het mooi vindt.' Ik ging langzaam liggen in het gras, zodat ik heen stijve nek zou krijgen van het omhoog kijken. Omdat de hele dag de zon had geschenen, was het gelukkig droog.

    (sorry, inspiratieloos)


    Happy Birthday my Potter!

    (Dit topic is bijna vol. Sorry, dat wilde ik even zeggen.^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    RememberYoux schreef:
    Brianna Adams
    Ik werd weer verlegen, en de rode kleur kwam weer terug. 'Misschien kunnen we ook nog even een avondrit maken? Het is vaak heerlijk om in de nacht te rijden.' zei ik voorzichtig. Ik wist niet of hij dat wel wilde, maar het viel te proberen. En als hij het niet wilde, vond ik het ook niet erg om in deze boom te blijven zitten. Het was wel gezellig. Zacht begin ik te neuriën en mijn hoofd gaat zacht heen en weer.


    Liam Payne
    Ik zag dat ze wat bloosde,het maakte haar schattig. 'Misschien kunnen we ook nog even een avondrit maken? Het is vaak heerlijk om in de nacht te rijden.'zei ze.Ik glimlachte ."Tuurlijk wil ik dat."zei ik tegen haar.Dan was het al een oefening voor morgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    'Jammer voor je!' Ik kijk beteuterd naar mijn lege handen, waar zonet nog een koekje had gezeten.
    'Nou, dat was mijn koekje,' hikte ik mee met haar lach. Snel pakte ik er nog een en propte die gelijk in mijn mond. 'Zo, nu kun je hem niet meer afpakken,' grinnikte ik met volle mond, wat niet erg charmant overkwam. Maar ja, zo was ik nu eenmaal.Ik ging tegen de leuning zitten en pakte Mary op en zette haar tegenover me. We konden elkaar nu goed aankijken, terwijl de koekjes tussen ons in stonden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik grinnikte even en keek hem grijnzend aan. Snel pakte ik er een koekje uit en zwaaide die voor Niall's ogen. ''Ja , lekker hea?'' zei ik en wiebelde met mijn wenkbrauwen. Daarna stopte ik het koekje vlug in mijn mond. Toen ik het had doorgeslikt , lachte ik het weer uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nyan schreef:
    (...)

    Liam Payne
    Ik zag dat ze wat bloosde,het maakte haar schattig. 'Misschien kunnen we ook nog even een avondrit maken? Het is vaak heerlijk om in de nacht te rijden.'zei ze.Ik glimlachte ."Tuurlijk wil ik dat."zei ik tegen haar.Dan was het al een oefening voor morgen.


    Brianna Adams
    Ik lach stralend naar hem, en ik klauter de boom uit. 'Kom op dan!' Ik ren via de mee naar mijn huis, de stallen in. Vrolijk huppel ik naar Dusty en Sunshine. We hadden verschikkelijk veel paarden, en daar was ik heel blij mee. Ik begon bijde uit de stal te halen en op te zadelen. Liam zou zo wel komen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.