• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Curlies schreef:
    Mary Carter

    Ik grinnik weer als hij me in een knuffel trekt. Hij was zo schattig. ''Wat gaan we morgen doen?'' vraagt hij. Ik bijt op mijn lip. ''Ik zou het echt niet weten.'' zucht ik. Ik glimlach even en denk dan weer na. Nee , ik wist echt niets. Ik leg mijn hoofd op Niall's schouder. Nog steeds nadenkend.
    ''Misschien... Nee , laat maar.'', mompel ik. Ik rol even met mijn ogen en haak Niall's arm om de mijne. ''Het is koud , dus houd je mond.'', glimlach ik.

    [Ik heb echt geen inspiratie en ik ben ook aan het leren voor een SO en PW morgen x]


    aangepast :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik grinnikt toen Harry zei dat hij slapen een goed idee vond, maar hield daar abrupt mee op toen zijn armen om mij heen sloegen.
    'Ik heb gek genoeg helemaal niet de behoefte om uit deze kuil te kommen, met jou zo bij me,' hoorde ik hem fluisteren. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en vond eindelijk de kracht om mij uit zijn armen los te maken. Ik kroop van hem af en ging naast hem zitten in keermakerszit.
    'Uhm.. Harry, wat bedoel je daarmee?' vroeg ik voorzichtig en lichtelijk nerveus keek ik naar de grond. Waarom was ik eigenlijk nerveus? Om zijn antwoord? Ik wist het niet. Het zou goed zijn als hij het vriendschappelijk zou bedoelen, maar ik moest toegeven dat dat eigenlijk niet was wat ik echt wilde. Althans, volgens mij dan.
    Ik schudde verward mijn hoofd en keek hem afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 18:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Brianna Adams
    'Dankje.' ik deed zijn trui aan en voelde me meteen een stuk warmer. Voorzichtig leunde ik tegen hem aan, en langzaam legde ik mijn hoofd op zijn schouder. Ik wist niet of hij het oke vond, maar dat zag ik dan wel weer. Ik sloot mijn ogen en probeerde mijn gedachten te ordenen.



    Liam Payne
    'Dankje.' zei ze en deed de trui aan.Ik glimlachte voorzichtig naar haar e voelde niet veel later haar hoofd op mijn shouder.Het voelde wat aan zoals vroeger niet toen als die stres begon ,maar het goede die daarvoor was.Ik zag de zon al onder gaan.Vanaf hier was het echt een mooi zicht."De zondsondergang is zo mooi,vind je niet?"zei ik tegen Brianna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    'Misschien... Nee, laat maar,' mompelt ze, maar ik versta het wel. Ondertussen haakt ze haar arm door die van mij, waardoor we nog dichter bij elkaar komen. 'Het is koud, dus houd je mond.' Nu zij het zo zegt merk ik pas dat ook ik het wat koeler begin te krijgen. Maar zo gentleman als ik ben, rits ik mijn vest open en sla die over haar schouders heen. Wel ga ik nog wat dichter bij haar zitten, zodat ik nog wat van haar lichaamswarmte meekrijg. Ik ben wel erg benieuwd naar wat ze nou wou zeggen, maar ik spreek geen woord. Tot ik echt niet langer kan.
    'Wat wilde je zeggen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles
    Belle begon te grinniken toen ik zei dat ik slapen ook wel een goed idee vond. Toen ze mijn armen om haar heen voelde, wurmde ze zich los. Ik schrok er een beetje van. Dit had ik niet verwacht. Ik kon wel door de grond zakken, of nog beter de kuil dieper graven en Belle de kuil dicht laten gooien. Wat schaamde ik me rot zeg!
    Belle ging naast me zitten in kleermakerszit en keek me streng aan. Althans, ik vond het streng. Ik ging ook rechtop zitten. 'Uhm.. Harry, wat bedoel je daarmee?' vroeg ze duidelijk geschrokken. Ze schudde haar hoofd. Ik keek haar aan en wist niet goed wat ik moest zeggen. 'Sorry... Ik uhm.... ' ik was even stil. 'Ik weet niet, Belle.' vervolgde ik. 'Ik heb een klik met je en ik. Nou ja.' weer was ik even stil. 'Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,' zei ik. 'Vond je het erg dat ik dat deed? M'n armen om je heen? Ik hoop het niet... ' ik voelde dat ik rood werd, dus ik besloot maar naar mijn schoot te kijken.


    We need to start feeling our heart <3

    Mary Carter
    Ik glimlach als hij zijn vest over mijn schouders trekt. ''Wat wilde je zeggen?'' vraagt hij opeens. Ik bijt op mijn lip. ''Niks.'', glimlach ik. Als snel weet ik dat hij dat niet zal geloven , want zo'n goede leugenaar ben ik ook weer. Ik ben meer een type van een zachtaardig iemand. Daarna zucht ik , om het dan toch vertellen wat ik wilde zeggen. ''Misschien een taart bakken?'' grijns ik. Ik wiebel lachend met mijn wenkbrauwen. Lachend wacht ik op het antwoord van Niall. Ik weet toch allang dat hij ermee in stemt. Hij houdt van eten , dat had ik al in de gaten..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Agate Mia Jones
    De rest was al weg en ik stond daar nog een beetje. Ik besloot eerst in de schuur te kijken, maar daar zat niemand. Ik stond even stil en dacht na waar 1 van de jongens zouden kunnen zitten.Toen ik de schuur uitliepp was het al best donker. ''Ik moet ze echt snel vinden.'' mompelde ik in mijzelf. Eerst besloot ik bij het weiland te kijken waar we vanmiddag aan het voetballen waren. Ik ben echt super slecht in zoeken, denk ik als ik daar niemand tegenkom. Gewoon doorzoeken Agate. Onder het zoeken liep ik langs het huis van mijn tante. Er stond nog een klein lichtje aan. Nee, daar zijn ze toch niet. Ik liep weer terug naar de schuur. Vaag hoorde ik wat gestommel. ''Hallo!'' riep ik terwijl ik wist dat ze toch niet zouden terug antwoorden. Een bruin plukje haar zag ik aan de achterkant van de schuur uitsteken. Het was dus geen Niall of Zayn. En Harry ook niet want hij heeft krullen. Dus Liam of Louis. Stiekem hoopte ik op Louis, ookal had ik geen idee waarom. Vanaf de andere kant van de schuur liep ik op mijn tenen naar hem toe. Toen ik heel dichtbij kwam zag ik dat het écht Louis was. Er kwam een klein blij gevoel in mijn buik. Zo stil mogelijk kwam ik steeds dichterbij. Op het laatste moment begon ik nog te rennen. ''GEVONDEN!'' riep ik vrolijk. ''Wauw, deze verstopplek had niet beter gekund.'' voegde ik daarna lachend aan toe.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:26 ]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik schrok me rot toen Agate ineens voor mijn neus stond. "Hoe wist je dat?! En hoe kom jij binnen?" vroeg ik verbaasd, waarna ik trots knikte. "Dankjewel!"
    Yes! Agate had tenminste humor... Dat werd nog leuk! Ik had echt de neiging om haar een knuffel te geven, wat ik ook deed. Ik grijnsde en gaf haar een stevige knuffel, waarna ik haar weer tevreden los liet. "Dit gaat nog leuk worden."
    Ik sprong blij op en neer en kwam tot de conclusie dat ik misschien toch een beetje te druk werd... "Sorry, maar ik ben gewoon heel blij dat nou net jij mij hebt gevonden."
    Het was ook zo... Kijk, ik vond de andere meisjes ook heel erg aardig, maar Agate was tenminste iemand met wie ik kon lachen. Zij kon tenminste wel iets hebben als ik haar plaagde en begon niet meteen te flippen. Niet dat de anderen dat hier deden, maar toch...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    'Misschien een taart bakken?' Haar wenkbrauwen die ze wiebelde, bezorgden me een lach stuip.
    'Perfect idee, I think so,' fluisterde ik in haar oor. Daarna liet ik mezelf achterover vallen en trok daarbij Mary met me mee. Het hooi lag lekker zacht en zorgde voor wat extra warmte. Ik sloot genietend mijn ogen. Zo zou ik wel weer in slaap kunnen vallen, met op de achtergrond het rustgevende geluid van de koeien, een lichaam tegen het mijne aan. En ik was gewoon doodmoe. Het was ook een best lange dag geweest, dus ik verdiende het wel. Maar het was ook niet heel aardig in bijzijn van Mary.
    'Blijven liggen of opstaan?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    ''Blijven liggen of opstaan?'' vraagt hij. Ik zucht en sluit mijn ogen. ''Blijven liggen.'' mompel ik. Ik draai me om naar Niall en glimlach eventjes. Dit was nou leven. Dat kon je wel zeggen. ''Dit ligt opzicht wel lekker.'' grinnik ik. De koeien loeien nog steeds. Ze hadden honger denk ik. Ik grinnikte om de gedachte. Eventjes keek ik in Niall's zeeblauwe ogen en verdrink erin. Nog nooit opmerkt dat ze zo mooi waren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Agate Mia Jones
    Ik begon nog iets harder te lachen toen Louis mij begon te knuffelen. ''Dit gaat zeker leuk worden.'' Ik begon hevig te knikken. Ik hield even op met lachen maar begon snel weer toen Louis op en neer begon te springen. En tja.. Toen begon ik weer te lachen. ''Geeft niks, ik was ook super blij dat ik jou hier zag staan.'' gaf ik toe. Ik keek even rond. ''Eeennn...'' haalde ik uit, ''Wat gaan we nu doen??'' Ik keek weer terug naar Louis en glimlachte. Omdat ik niks wist te doen begon ik maar een beetje wil en hyper te gaan dansen. ''Sorry, dat doe ik altijd als ik even niks weet om te doen of zoiets.'' Ik grinnikte even. Het was best wel een debiel dansje. ''Dussssssssss....... Waaaaaaat gaaaaaaan weeee dooooeeeennnn???'' vroeg ik langzaam. ''Sorry als ik het de hele tijd aan jou vraag want ik weet echt niks.'' Ik was eigenlijk nooit super goed ik plannen bedenken, en al helemaal niet met hem.


    Do what people say you can't.

    Brianna Adams
    Ik zucht bevestigend. 'Prachtig.' even keek ik hem aan, en vervolgens keek ik weer naar de zon. Zoals altijd was dit een van de weinige plekken die me rustig kon krijgen. Mijn voeten bungelden een beetje heen en weer, en onbewust rolde er een traan over mijn wang. Mijn broer. Altijd, elke avond hadden we hier samen zo gezeten. Maar hij wilde naar de stad. Van mijn ouders mocht dit niet, en er ontstond een hevige ruzie. Hij liep weg, en we hebben nooit meer iets van hem gehoord.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'Prachtig.'zei ze en ik glimlachte weer.Ik keek weer terug naar haar en zag een traan over haar wang rollen."Gaat het met je?"vroeg ik dan bezorgd.Straks wilde ze niet met mij iets doen morgen.Van mij mocht ze het afzeggen,maar dan zou ik het wel erg jammer vinden.Ik beet zachtjes op mijn lip en besluit dan haar traan af te vegen met mijn duim."Je kan me altijd je problemen vertellen."zeg ik dan en glimlach lichtjes naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    'Nou, het is... Mijn broer. Altijd, elke avond hadden we hier samen zo gezeten. Maar hij wilde naar de stad. Van mijn ouders mocht dit niet, en er ontstond een hevige ruzie. Hij liep weg, en we hebben nooit meer iets van hem gehoord.' een kleine snik verliet mijn mond en voor ik het weet heb ik mijn armen om zijn middel geslagen. 'Ik mis hem soms gewoon heel erg.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'Nou, het is... Mijn broer. Altijd, elke avond hadden we hier samen zo gezeten. Maar hij wilde naar de stad. Van mijn ouders mocht dit niet, en er ontstond een hevige ruzie. Hij liep weg, en we hebben nooit meer iets van hem gehoord.'zei ze en een kleine snik verliet haar mond.Ze sloeg haar armen om mijn midden en huilde uit.'Ik mis hem soms gewoon heel erg.' zei ze en ik legde mijn armen om haar heen."Hé rustig maar ,hij zal wel eens terug komen.En als je wil,zal ik je wel eens meenemen naar de stad."zeg ik dan tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH