• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Ik liep achter Rose aan en keek haar nep-streng aan. 'Nee, je moet me nooit meer zo, begrepen?' Met een lichte grijns op mijn gezicht, plaatste ik mijn handen weer in haar zij, klaar om iets te doen. Lag eraan wat ze ging zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een schampere lach verliet mijn mond terwijl ik wist dat Zayn achter me aanliep. "Yeah right, en wat ga je er aan doen dan? Hm?"zei ik met een kleine grijns terwijl ik nogsteeds door liep. "Je bent lui Zayn, Luiwammes" ik grinnikte zachtjes terwijl de grijns op mijn gezicht iets groter werd, maar ik stopte abrupt met lopen toen ik zijn handen in mijn zij voelden. Ergens maakte het me bang.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Je bent lui Zayn, Luiwammes.' Zachtjes begonnen mijn vingers te bewegen. 'Zeg dat nog eens? Of durf je nu niet meer?' Steeds sneller gingen mijn vinger heen en weer, eens zien wie er nu nog het hardst kon lachen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes beet ik op mijn onderlip toen ik zijn vingers in mijn zij voelden prikken, ik moest me inhouden om niet in lachen uit te barsten maar vooral omdat vreselijke gevoel te onderdrukken. Aangezien ik het niet echt prettig vond als mensen in mijn zij prikten. "Of ik het nog durf? Ja. ZAYN IS LUI! ZAYN IS LUI!" schreeuwde ik het laatse uit, nogsteeds zonder te lachen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Louis William Tomlinson.
    Ik glimlachte en keek Agate met een lichte twinkeling in mijn ogen aan. "Twee mensen blij!"
    Goed, ze mocht me dus. Maar daar was ik al achter gekomen... Of ik Agate leuk vond? Ik wist het niet zeker... Ze was heel aardig en een leuk type voor mij, maar ik had ervaring gehad met een lange afstand relatie. En dat had niet heel goed uitgepakt, toch Eleanor?
    Ik schudde mijn hoofd om uit mijn gedachten te geraken en keek Agate weer aan, aangezien ik naar de muur aan het staren was.
    "Um... Ik heb geen idee." gaf ik toe, waarna me iets te binnen viel. "De gootsteen!"
    Ik draaide me om naar de gootsteen waar het water nu toch al over de rand liep, dus ik draaide de kraan snel uit. Waarom moest ik die nou aan hebben gelaten toen ik geluiden hoorde?!
    "Oeps..." mompelde ik blozend, waarna ik naar het water op de grond keek. "Dat heb ik niet gedaan... Een kip deed dat."
    Ik grijnsde onschuldig en schoot in de lach toen Agate een dansje deed. "Het geeft niets! Ik vind het wel leuk..."
    Ik dacht even na over wat we zouden kunnen doen. Wat kun je doen op het platteland? Er zou hier vast nergens een discotheek te vinden zijn... Jammer.
    "Er is geen disco hier, toch?" vroeg ik voor de zekerheid terwijl ik op mijn lip beet. "En anders kunnen we misschien euh... Op een koe rijden!"
    Oh wacht... Het was niet koerijden, het was paardrijden. "Ik bedoel op een paard..."


    Agate Mia Jones
    Ik keek hoe Louis bezig was met een kraantje. ''Ja, ja. Een kip kan dat doen.'' zei ik en grinnikte waarna ik mijn hoofd schudde. ''Nope, die hebben we hier niet. Maar het had gekund.'' Ik schoot in de lach toen hij begon over koe rijden maar zich snel verbeterde. ''Kan je dat wel? Ik kan het maar....'' Ik dacht even na wat ik ging zeggen. ''Als je het wil mag dat denk ik wel.''
    Eigenlijk was het best raar. Ik kende Louis pas net maar ik vond hem al echt aardig. Normaal had ik dat nooit. Maar dan ook nooit. ''Paardrijden dus.'' Ik klapte in mijn handen en glimlachte.


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Agate zo onschuldig mogelijk aan en knikte hevig. "Kippen kunnen dat hoor! En vooral plattelandskippen... Die kunnen trucjes, zoals kranen opendraaien." zei ik zo serieus mogelijk, waarna ik eventjes knikte op haar antwoord en zachtjes grijnsde.
    Mijn wangen werden lichtjes rood toen ik haar vraag hoorde en ik schudde blozend mijn hoofd. "Nee... Ik kan het totaal niet. Ik weet niet eens hoe je op zo'n beest moet klimmen... Maar ik dacht, misschien wilde je het me wel leren." zei ik zacht, waarna ik nadacht over de gênante situaties die ik nog ging beleven met zo'n paard. Maar het leek me toch leuk om te proberen...
    Ik glimlachte en keek Agate blij aan. "Misschien kunnen we ook nog eens op een koe rijden als ik als een sexy cowboy kan paardrijden!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.
    Ik gromde. 'Ik. Ben. Niet. Lui,' mijn vingers gleden steeds sneller langs haar zij. Het verbaasde me dat ze nog geen ene kick had gegeven. 'Heb je dat begrepen, mevrouwtje?' Ondeugend grijnsde ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik boorde mijn tanden steeds dieper in mijn onderlip, aangezien de verleiding om nu te gaan lachen werkelijk groot was. Maar hem zijn zin geven? Nee, dat wou ik niet. Nonchalant haalde ik mijn schouders op, ookal werd het steeds moeilijker en moeilijker om niet te gaan lachen. "Misschien..." bracht ik moeilijk uit, harder bijtend op mijn onderlip waarna ik in lachen uitbarsten. "Zayn Stop!" lachte ik.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik grijnsde toen ze uiteindelijk toch begon te lachen. 'Zayn stop!' Lachtte ze. Expres ging ik gewoon nog vrolijk verder waar ik mee bezig was. 'Waarom zou ik, huh?' Grijnzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    'Gotcha!' Ik werd getikt door Mary.
    'Shit,' zei ik, balend van het feit dat ze me te pakken had. Maar ik nam wraak. Voor ze weg kon rennen, pakte ik haar op en gooide haar over m'n schouder.
    'Zo nu heb ik jouw.' Ik besloot dat ik het koud had en dat ik zin had in koekjes, dus het was de hoogste tijd om naar de stal terug te gaan. Eenmaal daar was de warmte van binnen te voelen.
    'Zal ik je rondblijven tillen of wil je weer zelf lopen?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    itsJADE schreef:
    Harry Styles
    Belle pakte mijn hand vast en stond ook op. Ze moest grinniken toen ik vroeg of ze misschien liever naar huis wilde. 'Doe niet zo gek. Ik ben veel liever in het bos dan thuis, dat is veel leuker. Waarom denk je dat ik hier was gaan zoeken.' zei ze terwijl ze mijn hand weer pakte en me meetrok. Nu kon ik ook weer lachen. Ik was al bang dat de sfeer aangetast was door die stomme actie van mij. Ik kon niet veel zien in het donker. Voor mij zagen alle bomen er hetzelfde uit. 'Dicht bij mij blijven, anders zie je de boerderij nooit meer terug' zei Belle op een strenge manier. Daarna knipoogde ze en begon ze te lachen. 'Nou dan zal ik je hand maar goed vast houden, voor ik je kwijt raak en door de bomen het bos niet meer zie.' zei ik. Ik pakte haar hand stevig vast. Daar liepen we dan door het bos, in het donker, hand in hand.


    Annabelle Sophia Loverose

    We zeiden allebei niks, maar het was geen ongemakkelijke stilte. Althans, zo voelde ik het dan. Harry's warme hand omsloot mijn vingers. Ik ging onbewust dichterbij hem lopen, aangezien hij warm was en ik het nog steeds koud had. Ik hoopte maar dat hij het niet erg vond.
    Eindelijk waren we bij de dichtstbijzijnde open plek in het bos gekomen. Ik glimlachte even naar Harry en trok hem toen het veldje op. Mijn vinger wees naar boven, naar de sterrenhemel.
    'Hier is geen lichtvervuiling, dus je kan hier de sterren veel beter zien dan in steden,' zei ik en mijn blik ging naar de hemel. Duizenden kleine lichtjes twinkelden ver boven ons. Het was betoverend en ik kon er altijd uren naar blijven kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Hard beet ik op mijn onderlip, in de hoop dat de heftige lachtbui zou stoppen. Maar helaas, hij stopte niet en Zayn ging gewoon vrolijk door alsof er niets aan de hand was. "Omdat...omdat...Weet ik veel! Stop gewoon met kietelen!" bracht ik tussen het lachen uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ik wil de perfecte zin uit je mond horen, oke?' Ik zou pas stoppen als zij mij zou zeggen dat ik niet lui ben. 'Begrepen?' Grijzend ging ik gewoon door.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter
    Ik grinnik en lach het ut als Niall me optilt. "Zal ik je rond blijven tillen of wil je zelf weer lopen?" Vraagt hij. Ik grinnik. "Je mag je me blijven rondtillen hoor" lach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben er vanavond niet.. Dan heb ik een feest x Ik ben om 19.45 weg .. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.