• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Ze lachte naar me en klauterde dan de boom uit.'Kom op dan!' riep ze en ik glimlachte waarna ik ook de boom uit klom.Ze rende naar haar huis en ik volgde haar.Ze liep dan naar haar stal.Ik ging ook, binnen.Zo veel paarden.Mijn mond viel lichtjes open.Brianna had al 2 paarden opgezadelt en ik ging er naar toe."Zo jullie hebben veel paarden."glimlach ik naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    'Hobby van mijn ouders.' Zeg ik opgewekt. Ik had voor hem Dusty maar opgezadeld voor hem, omdat dat het liefste paard van deze hele stal was. Ik trek nog rijlaarzen aan en gooi ook een paar naar Liam. Ik klim op Sunshine. 'Weet je hoe je er op moet komen?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'Hobby van mijn ouders.' zei ze opgewekt en trok een paar laarzen aan.Als ze die aan hd gooide ze ook een paar naar mij.'Weet je hoe je er op moet komen?'vroeg ze toen ik juist mijn laarzen aanhad."Ik denk het zeg ik en klauter op het paard,maar er klopt iets niet.Ik zag een staart indeplaats van een kop."Kan ik ook zo rijden?"grinnik ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    Ik grinnik ook. 'Het kan, maar ik denk niet dat je dan heel lang blijft zitten. Ik doe het wel voor.' zeg ik glimlachend. Ik klim van Sunshine af, die vrolijk naar me hinnikt. Als reactie daar op begint Dusty ook te hinniken, en ik lach weer. 'Kijk, eerst aan de linkerkant gaan staan en dan je voet er zo in doen, dan daar je kracht in zetten en je andere been over het paard heen doen. Dan je voet in de beugel en je zit.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik ga weer van het paard af 'Het kan, maar ik denk niet dat je dan heel lang blijft zitten. Ik doe het wel voor.' zei ze grinnikend en ging ook van haar paard af.'Kijk, eerst aan de linkerkant gaan staan en dan je voet er zo in doen, dan daar je kracht in zetten en je andere been over het paard heen doen. Dan je voet in de beugel en je zit.' zei ze en toonde het voor,ik knikte en deed zoals ze zei.En voilla ik zat goed op een paard."Zo ?"vraag ik dan toch voor de zekerheid.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    Ik knik en duw mijn voeten licht in de flanken van Sunshine. Ze begint rustig te stappen en ik stuur haar de stal uit. 'Het is heel simpel. Naar rechts trekken is naar rechts en naar links trekken is naar links. Maar niet te hard en te vaak trekken, want dan raakt ze in de war. Gelukkig voelt Dusty aan dat hij nog nooit heeft gereden, en die loopt op haar dooie gemak achter Sunshine aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.
    Ik klakte met m'n tong, waarneer Rose een lipgloss in haar zak steekt. 'Foei, foei, foei, jatten mag niet, hè.' Ik grijnsde breed naar haar. Alsof ik nooit zelf iets had gejat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    'Het is heel simpel. Naar rechts trekken is naar rechts en naar links trekken is naar links. Maar niet te hard en te vaak trekken, want dan raakt ze in de war.'legde ze uit,maar mijn paar reed al van zelf.Ik klemde me goed vast aan de lussen van hun mondtoestel dinges.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    Als ik me omdraai grijns ik. 'Hoe soepeler je je vasthoudt, hoe minder gestresd het paard is. Als jij ontspannen bent, is Dusty dat ook. Probeer je hoofd leeg te maken.' zelf deed ik dat ook, en ik ontspande helemaal.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ik zag Brianna zich grijnzend naar me omdraaien.'Hoe soepeler je je vasthoudt, hoe minder gestresd het paard is. Als jij ontspannen bent, is Dusty dat ook. Probeer je hoofd leeg te maken.'zei ze ik haalde even diep adem en maakte mijn hoofd leeg.Makkelijker gezegt dan gedaan eingelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Lileas Somerled

    Een schamper en klein lachje verliet mijn mond waarna ik mezelf omdraaiden en op de poef ging zitten die voor het toilet meubel stond. "Nou en. Ze zullen het vast niet missen en ik weet zeker dat deze mensen véél meer lipenstift kunnen kopen." grijnsde ik. Ik haalde de lippenstif uit mijn zak en haalde de dop er vanaf. "Bovendien denk ik dat deze me wel zou staan"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dan nog, het is gewoon fout, nooit meer doen, hè,' grinnikte ik. 'Nou, laat zien dan,' ik grijnsde en keek haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Na deze...beloof ik dat ik het nooit meer doe. Erenwoord" Ik grinnikte zachtjes en schonk hem een kleine glimlach, waarna kleine blosjes op mijn wangen verschenen. "Vooruit dan, speciaal voor jou" grijnsde ik terug waarna ik even lachte, en de lippenstift een beetje omhoog draaiden, hem vervolgens op deed en een paar keer met mijn lippen smakten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Oke, dan is het goed,' ik glimlachte naar haar, en keek gefascineerd toe hoe ze de lippenstift op haar lippen deed. 'Heel mooi,' grijnsde ik. Sowieso was ze een heel mooi meisje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik voelde hoe mijn wangen weer lichtjes rood kleurden terwijl ik de lippenstift weer dicht draaiden en terug in mijn zak stopten. Ik hield mijn hoofd schuin en keek hem aan. "Dank u" grijnsde ik terug, waarna ik weer een laatje opende en verder keek. Er was eigenlijk verder niets boeiends in de laatjes, aangezien ik veel daarvan thuis ook had liggen. "Your turn to pick a room" zei ik toen we de kamer weer uitliepen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The expert in anything, was once a beginner.