• klaagzeurjankjengeldrein
    Ik ben het echt zat dat niemand het ook maar iets schijnt te interesseren hoe het met mij gaat. Helemaal omdat ik me al 3 dagen klote voel. Moet ik soms van de daken gaan schreeuwen voordat het iemand eens iets interesseert?! Ik ben het zat dat ik altijd aan anderen moet vragen hoe het met ze gaat, maar dat er nooit eens iemand oprecht wil weten hoe het met mij gaat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sorry maar is dat zo erg :X


    Stop wishing, Start doing..

    je hebt wel gelijk,ik spreek uit ervaring.


    Where words fail, music speaks

    Serophina schreef:
    Sorry maar is dat zo erg :X

    Kijk, waar ik me gewoon aan irriteer is dat mensen altijd verwachten van mij dat ik aanvoel wanneer iemand zich klote voelt, en ik me dan nog om ze bekommer ook. Doe ik graag hoor, daar niet van. Maar als ik dan zelf eens iemand nodig heb is er niemand. En ja, dat vind ik erg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Kijk, waar ik me gewoon aan irriteer is dat mensen altijd verwachten van mij dat ik aanvoel wanneer iemand zich klote voelt, en ik me dan nog om ze bekommer ook. Doe ik graag hoor, daar niet van. Maar als ik dan zelf eens iemand nodig heb is er niemand. En ja, dat vind ik erg.

    Schreeuw het uit hier of in een PB :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik herken dat zo hard, en dan trek je je meest chagrijnige ik-voel-me-kut - gezicht, en dan nog merkt niemand het...

    Maar vertel eens dan, wat is er allemaal zo erg?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Serophina schreef:
    (...)
    Schreeuw het uit hier of in een PB :p

    Dat was de bedoeling van dit topic.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Carer schreef:
    Ik herken dat zo hard, en dan trek je je meest chagrijnige ik-voel-me-kut - gezicht, en dan nog merkt niemand het...

    Maar vertel eens dan, wat is er allemaal zo erg?

    Een heleboel, op dit moment. Mijn opa gaat best wel hard achteruit, mijn kat is al 3 dagen vermist, ik heb pijn in mijn rug, ik woon nog steeds in een bouwval wat ik echt helemaal zat ben, en nog wel meer van dat soort dingen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lol, zeg dan wát er is als je hulp wilt. Niemand gaat zich afvragen of jij je klote voelt als je dat niet verteld. Tegenwoordig heeft iedereen wel iets te klagen, dus ipv naar jouw drama luisteren hebben de mensen waarvan je hulp 'wilt' misschien wel genoeg aan hun eigen hoofd.


    your knife my back. my gun, your head.

    Ik weet hoe je je voelt. Al 4 weken ziek thuis en nog niemand die me iets gevraagd heeft...

    Mahoromatic schreef:
    Lol, zeg dan wát er is als je hulp wilt. Niemand gaat zich afvragen of jij je klote voelt als je dat niet verteld. Tegenwoordig heeft iedereen wel iets te klagen, dus ipv naar jouw drama luisteren hebben de mensen waarvan je hulp 'wilt' misschien wel genoeg aan hun eigen hoofd.

    Lees even een paar posts hierboven. Noem me een aanstelster, maar waar het mij om gaat is dat het wel van mij verwacht wordt dat ik maar ruik wie zich kut voelt, maar dat niemand dat bij mij schijnt te doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Lees even een paar posts hierboven. Noem me een aanstelster, maar waar het mij om gaat is dat het wel van mij verwacht wordt dat ik maar ruik wie zich kut voelt, maar dat niemand dat bij mij schijnt te doen.


    Er zijn mensen die geen opa meer hebben, hun kat is aangereden en die over straat zwerven, dus ja, ik noem je een aansteller. Jij kunt toch ook niet ruiken met wie het kut gaat? Dus hun dat ook niet bij jou, en het is nou eenmaal zo dat mensen niet langs een vrolijk gezicht kunnen kijken, dus vragen om hulp is de oplossing, anders krijg je die namelijk niet.


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Er zijn mensen die geen opa meer hebben, hun kat is aangereden en die over straat zwerven, dus ja, ik noem je een aansteller. Jij kunt toch ook niet ruiken met wie het kut gaat? Dus hun dat ook niet bij jou, en het is nou eenmaal zo dat mensen niet langs een vrolijk gezicht kunnen kijken, dus vragen om hulp is de oplossing, anders krijg je die namelijk niet.

    Laat maar. Don't judge me when you don't know me.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dan vraag je voortaan niet aan iemand hoe het gaat. Zo simpel is het en luister je niet naar hun schit.
    Daar ben ik makkelijk in.


    Some angels have no wings.

    3AM schreef:
    (...)
    Laat maar. Don't judge me when you don't know me.


    Want jij hebt het zó erg.
    :'D I judge you by what you say.


    your knife my back. my gun, your head.

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Er zijn mensen die geen opa meer hebben, hun kat is aangereden en die over straat zwerven, dus ja, ik noem je een aansteller. Jij kunt toch ook niet ruiken met wie het kut gaat? Dus hun dat ook niet bij jou, en het is nou eenmaal zo dat mensen niet langs een vrolijk gezicht kunnen kijken, dus vragen om hulp is de oplossing, anders krijg je die namelijk niet.

    Kijk weet je, ik ben nu gewoon ontzettend chagrijnig, en ik moet het ergens kwijt. Dat is hier, aangezien ik het nu nergens anders kwijt kan. Ik weet ook heus wel dat ik me morgen weer oke voel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg