• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Brianna Jo Adams
    'Sorry.' fluister ik. Ik schuif wat meer naar hem toe en kijk dan omhoog, naar de prachtige sterrenhemel. Stiekem was Liam toch wel mijn favoriet geweest, al had ik dat zo goed mogelijk verborgen. Ik begon een klein beetje te rillen, aangezien het niet al te warm was hier. Ik zuchtte en keek vervolgens naar mijn schoot. Ja, lekker dan. Zeg es wat, Bree!


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mary Carter
    God , waar konden ze nou uithangen? Ergens in het huis van Belle? Nee , daar waren de jongens te dom voor.. Ik beet op mijn lip en liep uiteindelijk toch naar de stallen. Waarom? Ik weet het zelf ook niet. De deur van de stal zat op een kier .. Misschien was hier wel iemand? Ik hoorde de koeien loeien toen ik naar binnen stapte. ''Hallo?'' fluisterde ik. Geen antwoord. Logisch. Ik zuchtte en liep verder. Ik struikelde over een hooiblok en slaakte een gil. Al snel proefde ik de smaak van hooi in mijn mond. ''Ugh , gadver.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam payne
    'Sorry.'fluisterde ze en ik grinnikte zachtjes."Je hoeft geen sorry te zeggen."zeg ik dan.Ik zag haar rillen ."Heb je het koud?"vroeg ik haar en deed al mijn trui af en haf het haar."Hier,hopelijk krijg je het dan wat warmer."Glimlach ik naar haar.Ze leek wat verlegen.aarnet leek ze nog wat actief.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    Een gil maakt me wakker. Was het toch gelukt om in slaap te vallen. Ik schrik zo erg dat ik met een schok overeind kom. Alleen dat vind de kruiwagen niet zo fijn. Door het plotselinge gewicht naar voren kantelt hij en ik dus ook. Met een harde plof beland ik op de grond, met het hooi over me heen.
    'Au,' kreun ik terwijl ik met mijn hand over mijn pijnlijke rug heen wrijf. Dan merk ik een meisje op, naast me, liggend in het hooi. Ik krabbel overeind en ga naast haar staan.
    'Hulp nodig?' grinnik ik, ookal heb ik nog een beetje last van mijn eigen rug.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles
    Ik strekte mijzelf wat uit, zodat ik wat comfortabeler in de kuil kwam te liggen. Belle lag nog steeds bij me. 'Hmm, eigenlijk wel ja. Ik zou hier zo in slaap kunnen vallen.' zei Belle nadat ze haar hoofd op mijn borst had gelegd. Ik hoorde aan de manier waarop ze het zei dat ze een grapje maakte. 'Nou, ik lig eigenlijk ook wel goed zo.' zei ik met een glimlach. Ik sloeg mijn arm om haar heen en ging met mijn hand door haar haar. 'Je hebt mooi haar.' zei ik. Nadat ik het had gezegd kon ik eigenlijk wel door de grond zakken. Waarom moest ik dat nou weer hardop zeggen? 'Wat zullen we gaan doen vandaag? Als we de hele dag samen moeten doorbrengen?' vroeg ik vlug.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik wist dat ik eigenlijk op had moeten staan en dat ik niet zo in Harry's armen moest blijven liggen, maar ik kon het gewoon niet. Het voelde zo fijn om hier in zijn armen te liggen, terwijl zijn hand door mijn haar ging. Het was alsof mijn verstand erdoor werd uitgeschakeld.
    'Je hebt mooi haar,' hoorde ik hem zeggen en ik kon een glimlach niet onderdrukken. 'Wat zullen we vandaag gaan doen? Als we de hele dag samen moeten doorbrengen?' vroeg hij er heel snel achterna, wat mij het gevoel gaf dat hij mij de vorige opmerking wilde laten vergeten.
    Ik hief mijn hoofd op en keer hem even aan. Harry was te mooi om waar te zijn. Hij had normaal gesproken vast een horde meisjes achter zich aan en bracht nu alleen zijn tijd met mij door, omdat hij zijn stem kwijt was. Ook al vond ik hem dan leuk -ik kon het mezelf niet meer wijs maken, dat dat niet het geval was- ik moest hem uit mijn hoofd zetten. Binnen de kortste keren zou hij zijn stem terugkrijgen en zou hij weer vrolijk verder gaan met zijn leven als superster. En ik, ik zou gewoon weer verder gaan met het saaie leven op de boerderij.
    Ik zuchtte en legde mijn hoofd weer neer. Eigenwijs bleef ik liggen, gewoonweg omdat ik niet op wilde staan. 'Nou, vannacht wil ik in ieder geval slapen en morgen... weet nog niet. Zien we dan wel. Of had jij een super leuk idee?'


    Happy Birthday my Potter!

    Mary carter

    Ik schrik op door een bekende stem en kijk op. "Niall?!" Ik grinnik en laat mezelf weer vallen. "Ik heb je gevonden." Grinnik ik.

    (Sorry , ik zit opp mn mobiel x)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Niall?!' Ze is duidelijk geschrokken door mijn plotselinge verschijnen. 'Ik heb je gevonden.' Ik grinnik met haar mee en plof naast haar neer in het hooi.
    'You don't say,' antwoord ik terwijl ik een tikje geef op haar neus. Het was echt een lief meisje. Ik kan niet anders denken dan dat. In een opwelling trok ik haar in een knuffel. 'Wat gaan we morgen doen?'

    [Sorry, mijn inspiratie gaat niet verder dan dit op het moment...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nyan schreef:
    Liam payne
    'Sorry.'fluisterde ze en ik grinnikte zachtjes."Je hoeft geen sorry te zeggen."zeg ik dan.Ik zag haar rillen ."Heb je het koud?"vroeg ik haar en deed al mijn trui af en haf het haar."Hier,hopelijk krijg je het dan wat warmer."Glimlach ik naar haar.Ze leek wat verlegen.aarnet leek ze nog wat actief.


    Brianna Adams
    'Dankje.' ik deed zijn trui aan en voelde me meteen een stuk warmer. Voorzichtig leunde ik tegen hem aan, en langzaam legde ik mijn hoofd op zijn schouder. Ik wist niet of hij het oke vond, maar dat zag ik dan wel weer. Ik sloot mijn ogen en probeerde mijn gedachten te ordenen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rose Lileas Somerled.

    Ik wierp een blik omhoog naar de hemel die al aardig donker begon te kleuren. Fijn, opzoek naar de jongen in het donker. Ja, ik gaf toe het donker was niet mijn favoriete ding. Sterker nog, ik haate het donker. Een zucht verliet mijn lippen terwjil ik even toekeek naar het wolkje condens dat het met zich meebracht, ik rilde even terwijl ik wat takken van de bosjes op zij duwden. Aangezien ik erachter was gekomen dat ze niet in de bosjes zaten. Een kleine tak zorgden voor een snee in mijn wang. "Wel godverdomme" mompelde ik zachtjes terwijl ik het bloed van mijn wangen veegden, en de bosjes uit liep. Verder opzoek naar een van de jongens. Ik volgden nog een klein wolkje condens ,dat ik uitblies, met mijn ogen en propten mijn handen in mijn zaken. Net toen ik me omdraaiden, zag ik in de verte het kleine huisje. Het leek me sterk dat ze zich daar niet in hadden verstopt, maar kijken kon geen kwaad. toch?

    [Ik ga nu officiël vaker reageren C: ]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:29 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik hoorde een geluidje vanaf buiten, en gelijk zat ik rechtop in 'het bed'. Ik schudde verdwaasd even met m'n hoofd, waarna ik niets meer hoorde. Vast gedroomd. Ik wreef even in mijn ogen, ik was weeral in slaap gevallen. Het kussen zette ik tegen de muur aan, en daar ging ik dan weer tegenaan zitten. Op hoop van zegen dat ik niet weer in slaap viel. Hopelijk kwam er snel iemand.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled.

    Ik duwde wat van de dunne takken aan de kant terwijl ik hier en daar af en toe een kraai wegjaagden door een 'Sssjooee' geluidje te maken. Rot beesten. Een zucht rolden over mijn lippen terwijl ik merkten hoe het verder begon te schemeren. Ik moest en zal een van de 5 vinden voor het donker werd, aangezien ik niet in het pikkedonker door het bos wilden dwaalden. Hoe meer ik het huisje naderden, hoe meer ik opgelucht werd bij het feit dat er misschien wel iemand in zat. Zachtjes opende ik de deur, waarna ik hem ook weer sloot toen ik binnen was. Ook hier was het donker, ik legde mijn hand op de muur en zocht naar het lichtknopje, mijn rechterwenkbrauw schoot omhoog toen ik rond keek, verbaasd bij het feit dat hier misschien wel mensen woonden. Aangezien ik dit huisje nog nooit eerder heb gezien. Na 5 minuten rondgedwaald te hebben op de beneden verdieping, besefte ik dat om boven te gaan zoeken misschien ook wel handig was. Zachtjes, maar toch snel rende ik de trap op waarna ik uitkwam op de boven verdieping. Fijn, 7 kamers en alle 7 waren ze gesloten. Ik legde mijn hand op mijn ogen terwijk ik rond begon te draaien met mijn vinger voor me uitgestoken, toekijkend hoe hij bleef hangen op de deur links van me. Ik vouwde mijn hand op de klink, en waagde de eerste gok. Een opgeluchte zucht verliet mijn mond toen ik Zayn zag zitten. "Gevonden"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter

    Ik grinnik weer als hij me in een knuffel trekt. Hij was zo schattig. ''Wat gaan we morgen doen?'' vraagt hij. Ik bijt op mijn lip. ''Ik zou het echt niet weten.'' zucht ik. Ik glimlach even en denk dan weer na. Nee , ik wist echt niets. Ik leg mijn hoofd op Niall's schouder. Nog steeds nadenkend.
    ''Misschien... Nee , laat maar.'', mompel ik. Ik rol even met mijn ogen en haak Niall's arm om de mijne. ''Het is koud , dus houd je mond.'', glimlach ik.

    [Ik heb echt geen inspiratie en ik ben ook aan het leren voor een SO en PW morgen x]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:29 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Dubbelpost :s)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:30 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Harry Styles
    Dat Belle in mijn armen bleef liggen vond ik eigenlijk helemaal niet erg. Ik vond het heerlijk. Toen ik zei dat ze mooi haar heeft, verscheen er een glimlach op haar gezicht, de glimlach die ik fijn vond om te zien, omdat die mooi is. Belle keek me aan en zo te zien dacht ze aan iets. Ik vraag me af wat ze nou denkt als ze naar mij kijkt. Ik weet dat normaal gesproken de meeste meisjes mij wel zien zitten, maar bij Belle kon ik er geen hoogte van krijgen. We konden het goed met elkaar vinden en spraken veel met elkaar, maar misschien was ze gewoon vriendelijk omdat we bij haar op de boerderij verbleven? Ik wist het niet. En stel dat ze mij net zo leuk vind als ik haar vind, zou het dan wel mogelijk zijn? Want ooit zal ik de boerderij weer verlaten. Zou ze daarop wel zitten te wachten? Zou onze vriendschap daar tegen bestand zijn? Belle legde haar hoofd weer op mijn borst. 'Nou, vannacht wil ik in ieder geval slapen en morgen... weet nog niet. Zien we dan wel. Of had jij een super leuk idee?' hoorde ik haar zeggen waarna ik opschrok uit mijn gedachten. 'Uhm, nee eigenlijk nog niet. Maar slapen lijkt mij een goed idee!' zei ik. Ik sloeg mijn armen om haar heen. 'Ik heb gek genoeg helemaal niet de behoefte uit deze kuil te komen, met jou zo bij me' fluisterde ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:29 ]


    We need to start feeling our heart <3