• weet iemand iets over hoe ik mijn haar voor één dag zwart zou kunnen verven? zo van die uitwasbare dingen...
    het is voor een bellatrix lestrange cosplay :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Cosplay? (Ga je naar FACTS dan?)
    Jup, ik weet wel een paar spulletjes.
    1) je kan zo'n spuitbus kopen (kun je meteen ook het effect van haar warrige haar inorde maken.)
    2) Koop een busje "haarverf" bij Claires, dat moet je gewoon op je haar spuiten (een beetje als een haar ontwar-dingetje) en dan uitkammen. :')

    Optie 1 lijkt me het best. :')


    Love is louder.

    dankje! en ja ik ga naar FACTS, maar ik ben er net achter dat mijn rok te laat gaat aankomen, dus het zal iets voor volgend jaar zijn....


    ask her if she wants to stay a while

    Pruik:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    wanderlust schreef:
    dankje! en ja ik ga naar FACTS, maar ik ben er net achter dat mijn rok te laat gaat aankomen, dus het zal iets voor volgend jaar zijn....

    Super jammer, ga je op de zaterdag of de zondag?
    Ik ga op de zaterdag, als je een paar-meisje voorbij ziet komen, houdt me tegen ;)


    Love is louder.

    wat is dat FACTS dan?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mja, zo'n spuitbus met met haarverf voor een dag is echt niet te doen. Kom aan je haar met je handen en je handen hangen vol. Als je dan een cosplay aandoet gaat die aan je schouders volhangen als je lang haar hebt.

    Maar ik ga ook naar FACTS. :Y)


    Let the Night embrace you

    Wat is FACTS? D': Voel me nu echt niet slim enzo.


    Pretty is just a pretty word.

    ForestKiwi schreef:
    wat is dat FACTS dan?

    Facts is de grootste Comic, Sci-fi en Anime conventie van de benelux, vindt plaats in Gent op 20 Oktober. :')


    Love is louder.

    Ahern schreef:
    (...)
    Super jammer, ga je op de zaterdag of de zondag?
    Ik ga op de zaterdag, als je een paar-meisje voorbij ziet komen, houdt me tegen ;)


    ik ga op zondag, dus dan ga ik je niet zien :(


    ask her if she wants to stay a while

    CURLYMONSTER schreef:
    Wat is FACTS? D': Voel me nu echt niet slim enzo.


    http://www.facts.be/


    ask her if she wants to stay a while

    Ahern schreef:
    (...)
    Facts is de grootste Comic, Sci-fi en Anime conventie van de benelux, vindt plaats in Gent op 20 Oktober. :')


    Gent is zo ver ×-×


    maar t klinkt wel leuk!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Bij de intertoys hebben ze gewoon spuitbussen.
    die doen het prima.
    ook bij andere speelgoed winkels meestal.
    en feestwinkels hebben ze ook wel.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    lol ik ga dit onthouden voor carnavalxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Van die spuitbussen. Maar dan hoop ik wel dat het mooi weer word, tihihihi. Of een pruik. Ik wil ook naar FACTS maar het is zo ver weg D:

    ANIC schreef:
    Van die spuitbussen. Maar dan hoop ik wel dat het mooi weer word, tihihihi. Of een pruik. Ik wil ook naar FACTS maar het is zo ver weg D:


    Voor mij is het 2 uur met de trein en 50 minuten op de bus. De persoon die het verste komt (die ik ken) komt uit Maastricht, dus misschien toch eens proberen? het is het echt waard!


    Love is louder.