• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {sorry dat ik niet had gepost, was een beetje druk, waar kan ik inspringen??}


    Do what people say you can't.

    (Volgens mij moet je die pb eerst nog aan Rider sturen en dan beginnen met zoeken? Maar dan wel nog niemand vinden. Is dat een idee?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rider schreef:
    (Oké, ik heb tot nu toe binnen van Harry, Liam, Niall en Mary. Mijn vraag is dus of de rest nog even wilt melden of zij wel of geen voorkeur hebben door wie ze gevonden worden, of wie ze vinden.)


    [Ik zeg het hier wel. :') Ik heb geen voorkeur.]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 16:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Agate was daar nog niet eens heen (A)}


    Do what people say you can't.

    We doen gewoon alsof iedereen daar al was, aangezien er door sommige gewoon te weinig is gereageerd in verband met drukte, enz. Anders kunnen we nooit verder.

    Voor de mensen die nu inspringen: De jongens zijn zich aan het verstoppen en de meisjes mogen straks gaan zoeken. Het extraatje is dat je een dag opgescheept zal zitten met de persoon die je vindt.
    Voorkeuren moeten in een PB naar mij. Ik mis nog bericht van Bree en Rose

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 18:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {ik heb verstuurd :Y)}


    Do what people say you can't.

    [Oke, uhm...Ik zal zo even reageren heb nu namelijk even tijd]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik heb echt GEEN idee hoe ik in moet springen x)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aangezien ik niet drie jaar ga wachten en iedereen vandaag genoeg online is geweest om zijn voorkeur door te geven is dit uit de random kiezer gekomen:
    Louis x Agate
    Niall x Marry
    Liam x Bree
    Zayn x Rose
    Harry x Bell

    Voor de mensen die nu nog steeds niet weten wat ze moeten schrijven: Alle jongens hebben zich zojuist verstopt. De meiden moeten daar nu dus gaan zoeken. Je vindt/word gevonden door de persoon waaraan je gekoppeld bent -zie het rijtje hierboven- Alle meiden zijn nu dus in de schuur. Het is avond en begint donker te worden

    Veel plezier ^^

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:59 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Annabelle Sophia Loverose

    Een beetje ongeduldig wachtte ik, tot de secondewijzer drie rondjes had gemaakt. Ik was echt zo benieuwd wie ik zou vinden! Ze waren allemaal super aardig, maar ook allemaal wel verschillend. Liam was heel gezellig tijdens de rondleiding en Louis en Zayn waren echt dom maar grappig bezig geweest tijdens het voetballen. Niall was vanaf het begin al gezellig en vriendelijk geweest en dan had je Harry nog... Ik zuchtte even bij de gedachte aan hem.
    Ik schrok op toen de wijzer bij de twaalf was. 'We mogen gaan zoeken!' riep ik vrolijk en ik sprong snel van de stoel en rende haast naar de deur. Daar hield ik halt en keek even naar de meiden.
    'Succes!' riep ik, waarna ik naar buiten liep. Ik keek twijfelend om mij heen. Waar zou ik heen gaan? Mijn huis? Nee, dat was niet leuk. Als vanzelf ging mijn blik naar het bos, waar ik zo graag was altijd. Ja, daar ging ik heen!
    Snel rende ik over het weiland richting de bomen. Ik merkte dat het al donker begon te worden, maar ik kende het bos goed, dus ik maakte mij daar geen zorgen over.
    Bij de rand van het bos hield ik in en rustig wandelde ik langs de eerste rij bomen de schaduwen in. Mijn handen gingen langs de blaadjes en ik sloot even genietend mijn ogen. Dat had ik beter niet kunnen doen, want ik verstapte mij door een kuil, struikelde over iets in de kuil en viel bovenop het geen waar ik over struikelde. Geschrokken keek ik recht in het gezicht van Harry.
    'Sorry,' piepte ik en ik probeerde te snel overeind te krabbelen, wat natuurlijk voor geen meter ging. Hopeloos bleef ik op hem liggen en bedacht mij dat ik wel heel stom bezig was. Zachtjes grinnikte ik en keek hem dit keer vrolijk aan in plaats van geschrokken.
    'Ik bedenk mij net dat ik je gevonden heb.'


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    Het was donker geworden. Daar lag ik dan, in die kuil. Ik had misschien toch een jas aan moeten trekken want ik kreeg het best frisjes en om maar even verder te gaan met klagen: ik had ook mijn goede broek niet aan moeten trekken, want die was niet bepaald schoon meer, al moest ik toegeven dat die kuil best lekker lag. Pff. Ik hoopte dat ik überhaupt gevonden zou worden. Wat als niemand me vind? Moet ik hier dan blijven liggen? Ik was vastbesloten gewoon terug te gaan lopen als ik midden in de nacht nog steeds niet gevonden was. Ik sloot mijn ogen even. Gedachten flitsten langs. Wie zou mij straks vinden? Zou het zijn wat ik stiekem hoopte? Niet dat ik een probleem had met de andere meiden. Ze waren allemaal aardig en spontaan, maar Belle spookte al sinds dag 1 door mijn hoofd op een of andere manier. Ik zuchtte even bij de gedachte en hield mijn ogen nog steeds stevig dicht. Ik begon een beetje te suffen en viel bijna in slaap, tot ik opeens iemand hoorde lopen langs de bosjes. Degene die daar liep maakte geluid, alsof hij of zij aan de bosjes schudde, want ik hoorde de takken verschuiven. Opeens zag ik iets op me afkomen, ik kon niet zo snel plaatsen wie het was. Maar die persoon verstapte zich door de kuil waar ik inzat. Vervolgens struikelde de persoon ook nog eens over mij, waardoor diegene bovenop mij belandde. Ik schrok me rot en opende snel mijn ogen weer. Daar keek ik recht in het gezicht van Belle, die boven op me lag. Ze kreeg er nog net een 'sorry' uit. Ook zij was duidelijk geschrokken en kwam niet meer overeind. Daar lag ze dan. Boven op me, en ik wist niet zeker of ik het nou fijn vond of niet. Belle's geschrokken blik veranderde in een glimlach. 'Ik bedenk mij net dat ik je gevonden heb.' zei ze. Nu moest ik ook lachen. 'Ja, en hoe!' zei ik tegen haar. 'Ik zal de volgende keer een minder pijnlijke plek voor je opzoeken' ging ik verder. Ik knipoogde naar haar. 'Lig je lekker?' vroeg ik.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik merkte dat Harry ook geschrokken was, maar hij moest al weer bijna gelijk lachen na mijn opmerking. Gelukkig, want ik had liever geen boze Harry op mijn dak gehad. Al helemaal niet omdat ik ook nog een hele dag met hem door zal moeten brengen. Dat zou de sfeer toch wel een beetje aantasten.
    'Ja, en hoe! Ik zal de volgende keer een minder pijnlijke plek voor je opzoeken,' zei hij met een knipoog en ik grinnikte weer. Ik denk dat het pijnlijker voor hem moet zijn geweest dan voor mij, maar goed.
    'Lig je lekker?' Ik ging voor de grap even verliggen en legde mijn hoofd op zijn borst. Gelukkig was ik niet super zwaar of zo, anders zou dit echt heel onprettig voor hem geweest zijn.
    'Hmm, eigenlijk wel ja. Ik zou hier zo in slaap kunnen vallen,' grapte ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Brianna Jo Adams
    Zodra de 3 minuten om zijn huppel ik vrolijk naar de stallen. Het is niet dat ik daar iemand verwacht, maar ik was gewoon graag bij de dieren. Daarna huppelde ik verder naar de heide, wat altijd al mijn favoriete plekje was geweest. Ik klim in mijn "vaste plekje", een boom met lange, slungelige takken. Daar zit ik een tijdje met mijn benen te zwieren. Ik kijk even om me heen, en val vervolgens bijna uit de boom als ik een paar bruine ogen in het donker zie. Ik barst in lachen uit. 'Leeyum!' lach ik. 'Ik flikkerde bijna de boom uit!'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan
    Ik schrik me rot als ik opeens een geluid hoor aan de andere kant van de hal met koeien. Voorzichtig kijk iets op en zie Brianna even verschijnen, maar bijna gelijk weer weggaan. Ik ben dus niet gevonden, dus ik kon weer lekker achteruit gaan liggen. Het hooi lag echt lekker. Ik was nog niet in slaap gevallen, maar het had niks gescheeld. Om er voor te zorgen dat ik het nu ook niet zou doen, tikte ik met mijn voet het deuntje van What Makes You Beautiful op de grond. Zingen ging helaas nog niet.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Payne
    Ik zag de deur van de stallen openhaan en zag een huppelende Brianna.Ze klimde de boom in had had eerst niet door dat ze 30 centimeter naast me zat.Ik moest echt moeite doen mijn lach in te houden.Ze zwierde met haar benen en valt bijna uit de boom als ze me ziet.'Leeyum!' lachte ze en ik lachte mee.'Ik flikkerde bijna de boom uit!' zei ze daanra."Wel zo hard verschieten van mij hoef je ookweer niet te doen."grinnikte ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH