• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]

Happy Birthday my Potter!

Zayn Malik.
    Gespannen bleef ik naar de deur van de kamer staren, toen ik beneden wat hoorde. Het geluid wat ik net had gehoord was dus wel degelijk iemand. Straks was het de bewoner van dit huisje en kreeg ik ontzettend op m'n kop. Ik beet op m'n lip, en sloot mijn ogen toen ik merkte dat de deur open werd gemaakt. 'Gevonden,' hoorde ik uiteindelijk Rose zeggen. Opgelucht haalde ik adem, en opende mijn ogen weer. 'Helemaal goed,' grijnsde ik.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Niall James Horan
    "Dit ligt opzich best lekker.' Ik knikte als ineenstemming, ze had echt gelijk. Ik zou het niet eens erg vinden om morgen de hele dag hier te spenderen, maar taart maken was ook heel leuk. Mijn ogen had ik weer geopend en ik keek in die van Mary. Zo bleven we een tijdje liggen, zonder ons te verroeren. Heerlijk, niks beters op het moment.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

(wat lekker levendig hier ^^ ik heb fijn fysiotherapie van mijn lijstje met studies weggestreept en geneeskunde bovenaan gezet. Zal zo nog even reageren en dan ga ik slapen. Morgen eerste uur pw latijn :c )

itsJADE schreef:
    Harry Styles
    Belle begon te grinniken toen ik zei dat ik slapen ook wel een goed idee vond. Toen ze mijn armen om haar heen voelde, wurmde ze zich los. Ik schrok er een beetje van. Dit had ik niet verwacht. Ik kon wel door de grond zakken, of nog beter de kuil dieper graven en Belle de kuil dicht laten gooien. Wat schaamde ik me rot zeg!
    Belle ging naast me zitten in kleermakerszit en keek me streng aan. Althans, ik vond het streng. Ik ging ook rechtop zitten. 'Uhm.. Harry, wat bedoel je daarmee?' vroeg ze duidelijk geschrokken. Ze schudde haar hoofd. Ik keek haar aan en wist niet goed wat ik moest zeggen. 'Sorry... Ik uhm.... ' ik was even stil. 'Ik weet niet, Belle.' vervolgde ik. 'Ik heb een klik met je en ik. Nou ja.' weer was ik even stil. 'Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,' zei ik. 'Vond je het erg dat ik dat deed? M'n armen om je heen? Ik hoop het niet... ' ik voelde dat ik rood werd, dus ik besloot maar naar mijn schoot te kijken.

Annabelle Sophia Loverose

Harry was ook overeind gekomen en leek niet te weten wat te antwoorden. 'Sorry... Ik uhm...' begon hij. Ik bedacht mij dat ik een hele directe vraag had gesteld. Maar ja, wat moest ik dan? 'Ik weet niet, Belle. Ik heb een klik met en ik. Nou ja.' Het was even stil en ik moest heel veel moeite doen om er niet aan te denken dat hij eigenlijk best schattig was.
    'Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,' melde hij uiteindelijk. 'Vond je het erg dat ik dat deed? M'n armen om je heen?' Ik wilde antwoorden van niet en uitleggen wat mijn probleem was, maar toen drong tot mij door wat hij verder zei: 'Ik hoop het niet...' Lichtelijk verbaasd keek ik naar de blozende Harry, die zijn blik had afgewend en nu naar zijn schoot staarde.
    'Nee, nou... uhm.' Wat een ongemakkelijke situatie dit! 'Het is gewoon dat... uhm... moeilijk uit te leggen.' Ik keek even omhoog naar de boomtoppen om na te denken wat ik het best kon zeggen. 'Je bent echt heel lief en aardig en knap en leuk, eigenlijk ben je gewoon té leuk. En dan bedoel ik in de zin van dat ik moet uitkijken je niet leuker te gaan vinden, want je bent nou eenmaal dé Harry Styles van One Direction en ik, tja...' Een diepe zucht kwam uit mijn mond en ik keek weer naar Harry. 'Ik zou gewoon één van de meisjes zijn die Harry Styles leuk vindt. Dus nee, ik vond het niet erg. Ik dacht alleen na over de consequenties wanneer ik het fijner zou gaan vinden dan ik al deed.'

AgentP schreef:
    Agate Mia Jones
    Ik begon nog iets harder te lachen toen Louis mij begon te knuffelen. ''Dit gaat zeker leuk worden.'' Ik begon hevig te knikken. Ik hield even op met lachen maar begon snel weer toen Louis op en neer begon te springen. En tja.. Toen begon ik weer te lachen. ''Geeft niks, ik was ook super blij dat ik jou hier zag staan.'' gaf ik toe. Ik keek even rond. ''Eeennn...'' haalde ik uit, ''Wat gaan we nu doen??'' Ik keek weer terug naar Louis en glimlachte. Omdat ik niks wist te doen begon ik maar een beetje wil en hyper te gaan dansen. ''Sorry, dat doe ik altijd als ik even niks weet om te doen of zoiets.'' Ik grinnikte even. Het was best wel een debiel dansje. ''Dussssssssss....... Waaaaaaat gaaaaaaan weeee dooooeeeennnn???'' vroeg ik langzaam. ''Sorry als ik het de hele tijd aan jou vraag want ik weet echt niks.'' Ik was eigenlijk nooit super goed ik plannen bedenken, en al helemaal niet met hem.

Louis William Tomlinson.
    Ik glimlachte en keek Agate met een lichte twinkeling in mijn ogen aan. "Twee mensen blij!"
    Goed, ze mocht me dus. Maar daar was ik al achter gekomen... Of ik Agate leuk vond? Ik wist het niet zeker... Ze was heel aardig en een leuk type voor mij, maar ik had ervaring gehad met een lange afstand relatie. En dat had niet heel goed uitgepakt, toch Eleanor?
    Ik schudde mijn hoofd om uit mijn gedachten te geraken en keek Agate weer aan, aangezien ik naar de muur aan het staren was.
    "Um... Ik heb geen idee." gaf ik toe, waarna me iets te binnen viel. "De gootsteen!"
    Ik draaide me om naar de gootsteen waar het water nu toch al over de rand liep, dus ik draaide de kraan snel uit. Waarom moest ik die nou aan hebben gelaten toen ik geluiden hoorde?!
    "Oeps..." mompelde ik blozend, waarna ik naar het water op de grond keek. "Dat heb ik niet gedaan... Een kip deed dat."
    Ik grijnsde onschuldig en schoot in de lach toen Agate een dansje deed. "Het geeft niets! Ik vind het wel leuk..."
    Ik dacht even na over wat we zouden kunnen doen. Wat kun je doen op het platteland? Er zou hier vast nergens een discotheek te vinden zijn... Jammer.
    "Er is geen disco hier, toch?" vroeg ik voor de zekerheid terwijl ik op mijn lip beet. "En anders kunnen we misschien euh... Op een koe rijden!"
    Oh wacht... Het was niet koerijden, het was paardrijden. "Ik bedoel op een paard..."

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 8:50 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Styles
    Belle keek verbaasd naar mij, alsof ze niet had verwacht dat ik zo zou reageren. 'Nee, nou... uhm.' Wat een ongemakkelijke situatie dit! 'Het is gewoon dat... uhm... moeilijk uit te leggen.' zei Belle tegen me. Ze keek naar de boomtoppen en probeerde zo te zien een antwoord te bedenken. 'Je bent echt heel lief en aardig en knap en leuk, eigenlijk ben je gewoon té leuk. En dan bedoel ik in de zin van dat ik moet uitkijken je niet leuker te gaan vinden, want je bent nou eenmaal dé Harry Styles van One Direction en ik, tja...' ging Belle verder. Ze zuchtte diep en keek mij weer aan. 'Ik zou gewoon één van de meisjes zijn die Harry Styles leuk vindt. Dus nee, ik vond het niet erg. Ik dacht alleen na over de consequenties wanneer ik het fijner zou gaan vinden dan ik al deed.'
    Belle had zojuist toegegeven dat ze me leuk vindt. Of ja een soort van toegegeven dan. Belle dacht dat ze gewoon "één van de vele fans" zou zijn. Maar dat was ze niet. Wat mij betreft niet in ieder geval. Ik haalde even diep adem. 'Consequenties?' ik keek haar vragend aan. 'Belle, ik wil dat je weet dat ik jou net zo leuk vind als jij mij.' ik keek haar diep in haar ogen aan. 'Je bent voor mij niet een van velen.'

We need to start feeling our heart <3

Brianna Jo Adams
    Met glinsterende ogen kijk ik hem aan, maar laat niet los. 'Echt?' hij knikt en ik glimlach. 'Mooi, dan weet ik ook al iets voor morgen. Ik ga jou leren paardrijden.' ik stel me in mijn hoofd voor hoe dat zou gaan worden, en moet moeite doen om niet te gaan lachen. Zou een leuk gezicht zijn, denk ik. En dan zet ik hem zo'n hoedje op, en dan lijkt hij net een knappe cowboy... Wacht, had ik nou net toegegeven dat ik hem knap vond? Nou ja, gelukkig niet luidop.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Mary Carter
    We bleven lang stil , gewoon niets te doen. Daarna krijg ik in de gaten wat ik aan het doen was , naar Niall staren. Ik ging weer rechtop zitten en had het gevoel dat ik een kleurtje kreeg. Shit.
    Niemand kon dat bij me doen! Echt niemand..

I don't want you to die, I want you to suffer.

Annabelle Sophia Loverose

Ik frunnikte wat aan mijn bloes, wachtend op antwoord. Eigenlijk vond ik het nu wel jammer dat ik geen jas aan had gedaan. Het was ondertussen aardig donker en niet meer zo warm als toen de zon nog scheen.
    Toen Harry diep adem haalde, keek ik weer naar hem. 'Consequenties?' zei hij vragend. Ik opende mijn mond om het hele 'jij gaat straks weer verder met je beroemde leventje en ik blijf hier achter, vast in dit saaie dorp' verhaal vertellen, maar ik kreeg de kans niet.
    'Belle, ik wil dat je weet dat ik jou net zo leuk vind als jij mij. Je bent voor mij niet een van velen.' Ik beet op mijn lip. Ik was verbaasd over wat hij allemaal zei, het was zo ongelooflijk lief.
    'Echt?' kwam er voorzichtig uit mijn mond. Ik geloofde gewoonweg niet dat iemand die iedereen zou kunnen krijgen die hij wilde, dit nu tegen mij zei.

Rose Lileas Somerled

Ik vouwde mijn armen samen terwijl ik mijn hoofd wat naar links kantelde en naar Zayn keek. Zachtjes grinnikte ik om de grijns die op zijn gezicht zat. "Hoe ben je hier terrecht gekomen? Zelfs ik heb dit huisje nog nooit gezien" zei ik terwijl ik de kammer binnenstapte en rondkeek, terwijl ik uiteindelijk neer ploften in een stoel die bekleed was met rood fluweel. "Ik moet toegeven, dat het wel een goede verstop plek is". Dat was het inderdaad, want als ik al niet in de bosjes had gestaan had ik dit hier nooit gevonden. "Nu, heb je pech want je zit een hele week met mij opgescheept" Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik mijn ene been over de andere kruisde.

The expert in anything, was once a beginner.

Niall James Horan
    Opeens gaat Mary overeind zitten. Ik kijk haar verbaasd aan.
    'Wat is er?' vraag ik terwijl ik ook omhoog krabbel. Haar wangen zijn rood aangelopen, maar dat hoeft niet persé van schaamte te zijn -ik zou ook niet weten waar ze zich voor schaamt- het kan ook van de kou zijn. 'Heb je het koud? We kunnen ook naar de andere stal gaan, het zal daar wel warmer zijn.'

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Mary Carter
    Ik glimlach kleintjes en knik dan. Het is inderdaad wel een beetje koud.
    Ik sta op en kijk vragend naar Niall. Daarna glimlach ik weer. Ik spring van het ene been naar het andere. ''Als ik het koud heb , word ik hyper'' lach ik eventjes. Daarna ren ik de stal uit , ik weet niet waarom.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Harry Styles
    Belle beet op haar lip en keek bedenkelijk. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen dus ik keek maar een beetje om me heen. 'Echt?' vroeg Belle voorzichtig. Ik wendde me weer tot haar. 'Ja, echt.' zei ik. 'Ik weet bij jou dat het gaat om mij als persoon en niet omdat ik beroemd ben.' vervolgde ik. Ik begon het aardig koud te krijgen. Ik stond op en stak mijn hand uit naar Belle. 'Het begint fris te worden, zullen we een wandeling maken door het bos? Dan blijven we een beetje in beweging!' Ik dacht even na. Misschien had ze daar wel helemaal geen zin in, ik had mezelf immers al voor schut gezet, en misschien wilde ze gewoon aardig voor me zijn en me niet afwijzen. 'Als je wilt dan... misschien wil je wel gewoon terug naar je huis.' zei ik er snel achteraan.

We need to start feeling our heart <3

Zayn Malik.
    Ik glimlachte naar haar. 'Nou, ja, ik weet het eigenlijk ook niet meer zo goed. Ik liep gewoon de bosjes in, en toen zag ik dit. En ja, het is inderdaad een goede verstopplek. Een wonder dat je me hebt gevonden, ik had gedacht hier nog veel langer te zitten.' Rose ging zitten op de stoel die ook in de kamer stond, en keek me aan. 'Nu, heb je pech want je zit een hele week met mij opgescheept.' Ik grijnsde naar haar. 'Oh, maar dat vind ik helemaal niet erg, hoor,'

stay safe because I like being alive at the same time as you

Rose Lileas Somerled

"Waarschijnlijk was het gewoon toeval, als ik niet in de bosjes had gekeken had ik dit nooit gevonden en was ik nog niet klaar met zoeken tot het donker werd". Ik grinnikte zachtjes terwijl ik even wat met de ring speelden die om mijn vinger zat. Mijn vaders ring, hij duwde hem in mijn handen vlak voordat hij zijn laatste adem uitblies. Telkens verbaasde ik me zelf erover dat ik de ring droeg, aangezien ik telkens als ik naar de ring keek terug dacht aan zijn laatste moment. Maar natuurlijk had hij ook goede herinneringen. ''Oh, maar dat vind ik helemaal niet erg, hoor,'' Zayn haalde me terug uit mijn gedachten, ik keek op terwijl ik zachtjes giechelde om zijn woorden en toe moest kijken naar de grijns op zijn gezicht. Waarvan ik toemoest geven dat het hem zeker niet verkeerd stond. "Oh heus niet?" grijnsde ik terug terwijl ik mijn hoofd naar links kantelden. "Wacht jij maar af".

The expert in anything, was once a beginner.