• Hallo,

    Ik zat eraan te denken om op tennis te gaan. Maar mijn moeder zegt dat het een hele dure sport is. Is dat waar , of overdrijft ze weer eens?
    Ik heb wel al een heel duur racket enzo ( Mijn Opa had die ooit meegenomen) En is tennis leuk om te doen?

    Oóh , en weet iemand waar je tennisballen koopt?


    -xoxo Alysha


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    In de zomer is het goed te doen. Maar in de winter ga je dan binnen, en dan moet je ook betalen voor de zaal waarin je speelt. Ik zou anders gewoon even de bedragen opzoeken op internet, en die dan vergelijken met andere sporten?

    Ps: Geen idee waar je tennisballen koopt, ik zou zeggen gewoon bij een sportwinkel. Mjaa..

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 13:52 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb dus geen enkel verstand van Tennis. Maar meestal als je gewoon naar van die sportwinkels gaat verkopen ze die dingen daar vast wel..

    Tennis is zó duur nou ook weer niet hoor. Ik heb dat 3 jaar gedaan. Maar het was iedere les precies hetzelfde. En soms regende het en kapoet harde wind. Moesten we gewoon buiten. Die bal kwam niet voor uit, vloog alleen terug. (cat)

    Ik rijd paard, dát is duur.


    Smile and live.

    Happen schreef:
    Tennis is zó duur nou ook weer niet hoor. Ik heb dat 3 jaar gedaan. Maar het was iedere les precies hetzelfde. En soms regende het en kapoet harde wind. Moesten we gewoon buiten. Die bal kwam niet voor uit, vloog alleen terug. (cat)

    Ik rijd paard, dát is duur.


    Hmm heb ik ook gedaan voor 6 jaar , paardrijden is niet zo duur hoor ;O
    Of njaa ligt eraan .. een eigen paard is duurder dan op een manege rijden x')


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Tennisballen jat je uit een sportzaal.

    Tennisballen kun je bij bijna elke sportwinkel kopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    Tennisballen jat je uit een sportzaal.

    Tennisballen kun je bij bijna elke sportwinkel kopen.


    Heel veel kennissen/vrienden van mij spelen tennis :'D
    Maar ik weet niet of het duur is of niet


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Je koopt gewoon tennisballen in een sportwinkel :'D
    En tennis is redelijk duur ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right