• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Adesso schreef:
    (...)

    [Als ze je niet meer laat gaan, doneer je kaartje aan mij :3]


    [Ik mag toch al , haha :'D]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Ik mag toch al , haha :'D]


    [MWEEEEEEH ): hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    [MWEEEEEEH ): hehe.]


    [ :3 Echt vaag dat niemand die ik in het echt ken kaartjes heeft D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [ :3 Echt vaag dat niemand die ik in het echt ken kaartjes heeft D: ]


    [Ik wel... En ik voel me zo klote, zo leeg, dat ik niets heb D:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik wil ook kaartjes. Mijn vriendin had serieus drie computers aan en was overal net door die stomme wachtrij heen, is alles uitverkocht :c Hopelijk gaan ze nog een concert geven, omdat er zoveel vraag naar is)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Ik wil ook kaartjes. Mijn vriendin had serieus drie computers aan en was overal net door die stomme wachtrij heen, is alles uitverkocht :c Hopelijk gaan ze nog een concert geven, omdat er zoveel vraag naar is)


    [Dat had ik dus ook... Maar voel me al wel beter door die uitgelekte liedjes c:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik ga diehard meedoen aan alle prijsvragen.. ;) denk alleen wel dat ik me redelijk oud ga voelen (mocht ik toch nog gaan, alhoewel die kans niet groot is :") ) aangezien de meesten 14/15 zijn. haha. )

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:26 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    'Volgens mij kunnen we wel beginnen. Jullie krijgen drie minuten, goed?' antwoordde ik snel, toen ik merkte dat Louis ongeduldig begon te worden. Ik plofte neer op een stoel en keek op mijn horloge. 'Ik houd de tijd bij, dan moeten jullie dus wel nu gaan.' Dat laatste mompelde ik meer. Ik was benieuwd waar iedereen zich ging verstoppen. Misschien gingen er wel mensen mijn huis in, of naar het bos.

    (Vergeet geen Pb te sturen om te vertellen of je wel of geen voorkeur hebt c; )

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 13:24 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    'Volgens mij kunnen we wel beginnen. Jullie krijgen drie minuten, goed?'Zei belle.Daarna zei ze dat ze de tijd bij ging houden en dat we nu moetsen vertrekken.Ik ging van de stoel af en ging dus al de stal uit aangezien ze direct gingen tellen.Ik dacht eens goed na en ging dan naar de stallen,liep rechtdoor langs de deur en deed die weer dacht.Ik was nu bij de heide.Ik zag 2 boomen en besloot daarin te kluiteren en me daar de gaan verstoppen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles
    'Volgens mij kunnen we wel beginnen. Jullie krijgen drie minuten, goed?" zei Belle. Ik moest lachen. Louis keek geërgerd, want hij was ongeduldig. Hij stond al de hele tijd te wiebelen omdat hij zo graag wilde. Typisch Louis, dacht ik bij mijzelf. 'Ja lijkt mij prima!' antwoordde ik op Belle. Ik dacht na. Dat van het bos vond ik nog niet eens zo'n slecht idee van mijzelf. Daar zijn zoveel bomen en bosjes. En gras. Daar zou ik me gemakkelijk ergens tussen kunnen verstoppen. Ze begon met aftellen. Ik probeerde zo snel mogelijk weg te rennen naar het bos. Toen ik in het bos kwam zag ik ergens een kuil tussen de bosjes. Dat is een goede plaats! Ik liep er naartoe en ging in de kuil zitten. Dan werd ik maar vies, boeiend.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 23:33 ]


    We need to start feeling our heart <3

    Louis William Tomlinson.

    Drie minuten! Rennen!
    "Superman in action!" schreeuwde ik, voordat ik wegrende en bijna meteen weer op de grond viel omdat ik struikelde. "Oh..."
    Ik sprong weer overeind, voelde mijn wangen gloeien en besloot om toen op een rustiger tempo verder te gaan. Goed, waarnaartoe? Oh, idee!
    Haha, hier zou niemand me kunnen vinden! Of in ieder geval... Ze zouden niet kunnen bewijzen dat ik er zat. Ik rende naar het huis van Belle en klopte aan. Mevrouw Loverose deed de deur open.
    "Mevrouw! Zou ik mezelf in de badkamer mogen verstoppen? We spelen verstoppertje!"
    Dit kwam over alsof we kinderen van zes waren en het verbaasde me ook niets dat mevrouw me verbaasd aankeek, maar toch knikte.
    "Oh, en onthoud! Stil zijn en me niet verraden..." fluisterde ik, waarna ik naar de badkamer rende en de deur op slot draaide.
    Zo, nu kon niemand me vinden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Verstoppen dan maar. Harry, Liam en Louis waren me al voor naar buiten gegaan en ik volgde ze nu. Op het erf keek ik even om me heen. Wat zou ik nou gaan doen. De koeienstal leek me het beste, daar was vast wel ergens een hooibaal waar ik lekker op kon gaan liggen of desnoods joeg ik een koe weg en ging in zo'n stalletje ding liggen. Genoeg keus dus. Daarom liep ik maar naar de stal, opende de deur, ging naar binnen en sloot de deur achter me weer. Er brandde hier licht, dus kon ik mooi zien waar ik liep. Sommige koeien keken verdwaasd op, andere reageerden niet eens en bleven rustig liggen of eten van hun voedsel. Glimlachend bekeek ik de beesten eens, op zoek naar een goede plek om te gaan liggen. Aan het eind van de hal zag ik een kruiwagen met iets erin. Dichter bij onderscheidde ik het als hooi. Mooi genoeg. Ik ging er in liggen en maakte het mezelf gemakkelijk. Als ik nu maar niet in slaap ging vallen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    We kregen drie minuten om ons te verstoppen, iedereen was al voor mij naar buiten gegaan, ik keek nog een keer naar Belle om daarna op te staan en ook naar buiten te gaan. Ik liep het bos in, ergens achter de bosjes had ik namelijk een huisje zien staan, als ik geluk had was die misschien wel open. In de verte zag ik het huisje al opdoemen, ik wandelde het gangpad op en rammelde aan de deur. Die gelukkig wel open ging, ik stapte naar binnen en sloot de deur. Er stond een bed, een stoel en een tafel. Het leek wel bewoond. Ik ging op het bed liggen en keek naar het plafond. Nu wachten met wie me zou vinden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Weet je dat het best saai is om zolang op een badkamer te zitten? Wie weet bleef het slot dadelijk hangen en zat ik hier vast... God! Dat overleefde ik niet hoor! Het enige wat ik kon doen was een stukje zeep opgooien en weer opvangen, wat ik nu dus de hele tijd aan het doen was. Het liefste wilde ik nu een stukje zingen om de tijd te verdoen, maar dan verried ik mezelf nog. En ten tweede, op dit moment zong ik zo vals als een kraai met mijn schorre stem.
    Ik gooide het zeepje nog een keer op wat in de gootsteen belandde. Ik grijnsde en zette de kraan aan om vervolgens een heel schuimfestijn ervan te maken. Totdat ik geluid hoorde op de gang. Het zou mevrouw Loverose kunnen zijn, of iemand anders... Ik schoot in het hoekje van de badkamer en liet de kraan maar lopen. De deur was toch op slot... Trouwens, het water zou niet zo snel over de rand van de gootsteen komen, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, ik heb tot nu toe binnen van Harry, Liam, Niall en Mary. Mijn vraag is dus of de rest nog even wilt melden of zij wel of geen voorkeur hebben door wie ze gevonden worden, of wie ze vinden.)


    Happy Birthday my Potter!