• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]

Happy Birthday my Potter!

(Sorry! Ik was dit eventjes helemaal vergeten!:$)

Louis William Tomlinson.

Verstoppertje! Leuk, toch? En ook nog eens een originele versie!
    "Oh! Ik doe ook mee!" riep ik enthousiast, om vervolgens grijnzend over plekken na te denken waar ik me zou kunnen verstoppen.
    Ik zou Louis niet zijn als ik niet met iets speciaals kwam... Ik ben niet voor niks Mr. Tomlinson.
    "Inderdaad, waar mogen we komen en waar juist niet?" vroeg ik.
    Ik had wel een paar plannen, maar dan moest ik wel weten tot hoever ik mocht gaan.

Reading a good book is like taking a journey.

(Okay, de jongens zijn er dus nog allemaal, wat ik wel verwacht had. Ik ga denk ik even RememberYoux en TheSeasons een gb sturen, want die hebben het langst niet gereageerd)

Annabelle Sophia Loverose

Ik moest blozen van Harry's opmerking, dus keek ik snel weg en focuste mij op de vraag tot waar de jongens zich mochten verstoppen. Ik had mij echt voorgenomen om de jongens niet leuk te gaan vinden, dat kon gewoon niet, maar Harry was zo'n schatje. Bovendien was hij zeker niet lelijk. Ugh, jongens!
    'Uhm, ik denk dat als je aan deze kant van de weg blijft, niet verder gaat dan tot de boerderijen hiernaast en het bos, dat het dan wel goed is,' antwoordde ik snel, voor ik meer dingen ging denken die ik niet moest denken.

Zayn Malik.
    Ik keek naar Belle, en luisterde naar wat ze ons te vertellen had. Of eigenlijk opdraagde. 'Hm, oke, en wat als je toch aan de overkant gaat? Krijgt diegene dan een straf?' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen, en grijnsde.

stay safe because I like being alive at the same time as you

(Ik weet wel niet precies hoe het daar uitziet, dus het kan zijn dat ik Louis gewoon buiten de lijnen laat lopen.xD)

Louis William Tomlinson.

Oké, genoeg plek om te verstoppen. Ik moest wel zeggen dat ik soms een beetje teveel opging in spelletjes en gewoon zonder er bewust van te zijn een fout ga maken, zoals naar de overkant lopen.
    Maar... Ik had een idee! Tenminste, ik dacht dat niemand me daar met opzet zou gaan zoeken. Als ik nou netjes aanbelde bij een huis en vroeg of ik me daar op een kamer mocht gaan zitten... Ik had wel een probleem als er een gillende keukenmeid opendeed en die ging beweren dat ik een dief was of zo...

Harry Styles
    Ik zag dat Belle enigszins verward reageerde op mijn opmerking. Ze begon te blozen en begon snel over iets anders. Ik glimlachte naar haar als teken dat het niet erg is. 'Uhm, ik denk dat als je aan deze kant van de weg blijft, niet verder gaat dan tot de boerderijen hiernaast en het bos, dat het dan wel goed is.' zei Belle. Ik begon alvast na te denken over eventuele verstopplaatsen. Misschien zou het bos een goed idee zijn? Dan ga ik gewoon ergens tussen de bosjes zitten. Moet ik alleen wel opletten dat het niet van die prikbosjes zijn, anders zou het weleens een pijnlijke ervaring kunnen worden.

We need to start feeling our heart <3

Mary Carter
    Vrolijk spring ik naar de jongens en Belle die iets aan het bespreken zijn. ''Waat??'', roep ik ertussendoor. Daarna hoor ik het woord 'verstoppertje' Mijn ogen begonnen te flikkeren. Dat had ik al lang niet meer gedaan. ''Ik doe mee.'', glimlach ik. Ik grinnik even. Nu klink ik al een klein kind , denk ik in mezelf. Maar eigenlijk , ben ik dat wel... Ongeveer 50 procent.. Nee , misschien wel meer? Ik weet het niet hoor. Ik vestig mijn aandacht weer naar Belle en de jongens.

I don't want you to die, I want you to suffer.

{Zal ik Agate en Dewi anders ook weer naar de rest sturen??}

Do what people say you can't.

[ sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd in dit topic :'(
    wat is er allemaal gebeurd en waar kan ik inspringen? ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

(Uhm ze hebben gevoetbald en gegeten. Nu heeft Belle een voorstel om verstoppertje te spelen met een extra twist, (lees de laatste paar posts maar eens terug :) misschien dat je dan weet hoe je kunt inspringen.)

We need to start feeling our heart <3

Louis William Tomlinson.

Oké, ik had nu wel een plan, maar het enige probleem was dat ik misschien verraden zou kunnen worden. Je wist maar nooit of hier kleine zusjes rondliepen die maar al te graag zouden willen verklappen dat er een jongen in hun huis zat verstopt.
    Zou je op een dak kunnen klimmen?! Alhoewel, als ik viel was ik nog verder van huis... Ik verwachtte niet dat er binnen drie minuten een ambulance in dit boerenland was.
    Misschien dan toch maar een idee verzinnen die wat handiger was. Ik moest wel toegeven dat ik het niet heel erg zou vinden als ik gevonden werd. Hallo? Je mocht dan wel een hele dag met een van de meiden doorbrengen. Nu moet je niet denken dat ik plannen had of dat ik ineens een flirt zoals Harry ging worden. Nee! Het leek me gewoon leuk om met iemand een dag door te brengen die lekker veel humor had!
    Tenminste, ik dacht dat wel een van de meisjes dit had. Mary leek me wel leuk... Of Brianna. Ach, ze waren allemaal wel aardig, maar mijn voorkeur ging naar iemand met humor of iemand die lekker druk was. Agate was ook heel aardig. En Belle had veel leuke ideeën. Alleen Rose kende ik niet zo goed, maar zij leek me ook erg aardig. Oké, ik kon geen keuze maken...

Het is nu 19:30 en over een half uur zal de zon onder gaan. Tijd om te verstoppen dus!
    Misschien is het wel handig om even te bepalen wie wie gaat vinden. Voorkeuren kunnen naar mij gestuurd worden via een Pb. Heb je geen voorkeuren, meld dat dan even. Daar wordt dan rekening mee gehouden. Misschien kan niet overal rekening mee gehouden worden, maar ik zal mijn best doen.

Brianna Jo Adams
    Glimlachend en met een glazige blik kijk ik naar Bell, en doe alsof ik luister. Ik wist dat we verstoppertje gingen doen, genoeg voor mij. Ik schud even mijn hoofd en kijk haar vervolgens gemeend aandachtig aan. 'Maar wat voor soort dan? ' vraag ik. Ik was nogal vaag bezig volgens mij. Daar had ik ook even zin in, dus ineens spring ik spontaan gillend op Louis zijn rug.

Louis William Tomlinson.

Ik keek naar Belle en wachtte op het sein dat we mochten gaan.
    "Maar wat voor een soort dan?" vroeg Brianna.
    Ik wilde naar Brianna kijken, maar opeens was ze weg. Totdat ik iemand op mijn rug voelde springen. Aha, ik had haarweer gevonden.
    "Normaal verstoppertje, maar het meisje dat een bepaalde jongen als eerste vind moet een hele dag met de ander doorbrengen." legde ik uit, waarna ik mijn armen onder haar knieholtes hield zodat ze niet naar achteren zou vallen.
    "Maar als we ons gaan verstoppen, zal ik je toch moeten vragen om van mijn rug af te gaan." zei ik lachend.

Brianna Jo Millers
    Ik schud mijn hoofd als teken van verwarring. Ik doe net alsof ik het niet begrijp. 'Maar, ik heb jou gevonden, dus dan moet ik morgen de hele dag met jou doorbrengen. Duh. ' ik spring van zijn rug af en kom voor hem staan. 'Dats hartstikke logisch, Louis.' Ik rol met mijn ogen en kijk vervolgens naar de grond, waarna ik zachtjes begin te lachen,

Liam Payne
    Dus verstoppen,ik dacht na aan de plaatsen die ik had gezien en dacht dan direct aan de heide.Ik keek even naar de andere.Voor mij maakte het niet uit wie me vond als we maar de volgende dag iets leuk kunnen doen. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren als ze me niet vonden.Ik begon weer verder te dromen over wat we morgen konden doen dan,waarschijnelijk het dorp verkennen ofzo.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH