• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.

    Aan de ene kant was het slim om mij in het doel te zetten omdat ik kon keepen, aan de andere kant was het dom omdat ik nu veel te weinig mocht doen. Soms had ik echt zin om uit de goal te springen en achter de bal aan te gaan, maar dat mocht niet... Nou ja, het mocht wel, maar misschien maakte ik dan een fout en maakte een van de meisjes nog een doelpunt.
    Toch kon ik het even niet laten om commentaar op Zayn te geven.
    "Zaynie... Kon je niet de bal afpakken en naar Niall, Liam of Harry schoppen? In plaats van the middle of nowhere?" vroeg ik op een lieflijke toon, waarna ik weer op Belle let.
    Ja, dat kreeg je nou als ik niks kon doen. Dan ging ik op mijn omgeving letten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.
    Boos keek ik Louis aan. 'En dan was die zeker wel het goal in gegaan? Ze moeten maar gewoon aan de andere kant van het veld gaan staan!' Gefrusteerd keek ik richting de bal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik heb de bal weer te pakken en ren op mijn gemakje naar een plek waar geen jongens staan. Vervolgens kijk ik lachend van Zayn naar Louis. 'Kom op jongens, niet zo boos. Straks verliezen jullie nog omdat jullie ruzie liepen te maken.' Aangezien ik het toch net zo goed kan proberen maak ik een schijnbeweging met mijn rechtervoet om vervolgens hard richting de rechterbovenhoek van het doel te schieten met links. Dat zijn altijd leuke ballen. Of hij zit, of de keeper moet een duikvlucht maken om vervolgens op de grond te vallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.

    Ik haalde mijn schouders op. Jezus, die was geïrriteerd zeg... Normaal kon Zayn wel tegen een grapje.
    Ik luisterde naar Belle en keek haar verontwaardigd aan. "Kun je je misschien-"
    Ik was nog niet eens klaar of Belle schopte de bal al richting doel, waardoor ik naar de bal moest duiken en op de grond viel. Maar wel met de bal...
    "Hey! Ik was nog niet klaar!" schreeuwde ik gefrustreerd, waarna ik de bal naar Zayn gooi. "Jij bent, casanova."

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 20:19 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.
    'Jij bent, casanova.' Zei Louis, waarna hij de bal naar me gooide. Ik grijnsde even naar hem. Ik hield de bal in mijn hand en keek even om me heen, om 'm uiteindelijk richting Liam te schieten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Wat ik dus al had gedacht. Ik had niet gemerkt dat we waren begonnen. Maar zodra ik doorkreeg dat Belle al de eerste bal richting ons goal had gespeeld, kwam ik in actie. Zayn had de bal en speelde die naar Liam die aan de andere kant van het veld op dezelfde plek stond als ik. Ik begon met hem richting het goal te rennen met mijn ene oog gefocused op de bal en de ander op Harry die daar rondhuppelde.
    'Li, ik sta vrij!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Payne
    Zayn paste de bal in mijn richting en al vlug heb ik hem te pakken."Li ,ik sta vrij!"hoorde ik Niall roepen en als ik wat dichter bij hem kwam paste ik de bal naar hem.Mijn ogen bleven de bal volgen en de meiden ook.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    Liam heeft me gehoord en de bal mijn kant op gespeeld. Ik begin richting het goal van de meiden te dribbelen met de bal aan mijn voeten. Dicht in de buurt blijf ik even stilstaan en zoeken mijn ogen naar Harry. Gevonden, speel ik de bal zijn kant op.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles
    Ons voetbalwedstrijdje was begonnen. Ik probeer niet teveel op Belle te letten, dan word ik alleen maar afgeleid. Ik zie Niall die mijn ogen opzoekt. Ik knik naar hem. Hij schiet de bal naar me toe. Ik neem de bal aan. Ik probeer naar voren te rennen. 'Loop mee naar voren jongens!' roep ik.


    We need to start feeling our heart <3

    Mary Carter
    Ik zie de jongens dichterbij het doel komen en ga recht op Harry af. In een simpele schijnbeweging pas ik de bal van hem af. Ik ren ermee naar het midden en kijk de jongens glimlachend aan. Daarna draai ik me om naar Louis in het doel en wiebel met mijn wenkbrauwen. ''Jarenlang , gespeeld met álle jongens in de buurt.'', grinnik ik. Ik hoor iemand op me af rennen dus ik schiet de bal , zonder erbij na te denken naar Louis toe. Paal. Ik zucht.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 12:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (uhm,.louis staat in het doel)


    Happy Birthday my Potter!

    [Oeps. verkeerd gelezen]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson.

    Eerlijk? Nou, daarnet werd ik toch een beetje zenuwachtig hoor... Mary kon redelijk goed voetballen, dat moest ik toegeven. Alleen lette ze niet goed op. Dit betekende echter niet dat ik geen opmerking mocht maken, toch?
    "Volgens mij waren die jongens dan niet heel goed." mompelde ik, waarna ik de bal weer met mijn hak een stuk dichter naar me toebracht. Ik keek snel om me heen, schoot de bal vervolgens naar Liam en keek Mary met een grijns aan.
    Ik keek even waar mijn de bal terecht is gekomen en zie dat hij iets naast Liam is belandt. Jammer, ik had hem liever meteen voor zijn voeten geschopt... Ach, je kon niet alles hebben.
    Ik schudde vluchtig mijn hoofd en ging weer op mijn plek staan, anders kon er nog wel eens iets misgaan...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Mijn bal getrapt, rende ik achter Harry aan om hem te steunen, maar hij verliest de bal vroegtijdig aan Mary. Daardoor draai ik me weer om en ren richting het doel, misschien om te helpen verdedigen. Maar het meisje heeft al een doelpoging gedaan die op de paal belandde. Gelukkig. Louis speelt de bal weer naar Liam, zodat we weer een aanval kunnen opzetten. Zo onopvallend mogelijk probeer ik naar Harry te gebaren en hoop dat het begrepen word.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    {helloo, waar kan ik met Dewi/Agate heen, Agate staat ergens bij het voetbalveld}


    Do what people say you can't.