• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - Y0L0
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - Adesso
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - RememberYoux


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 19:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    Ik schrik wakker. Ik kijk versuft om me heen. Hoelang heb ik geslapen?
    Ik loop naar de wastafel en plens wat water in mijn gezicht. Versuft strompel ik de trap af, maar beneden is ook niemand. Ik loop naar buiten en zie daar Liam, Louis en Belle voetballen, ook Zayn en Niall staan erbij. Ik loop naar ze toe. 'Hoi!' roep ik zo vrolijk mogelijk.


    We need to start feeling our heart <3

    Zayn Malik.
    Uiteindelijk komen we bij een veldje aan, waar ze aan het voetballen zijn, of aan willen beginnen. Louis komt naar ons toegelopen, om te vragen of we mee willen doen. Ik grijns. 'Kom maar op,' in voetballen was ik best nog wel goed. Ook Harry komt er aan, en voegt zich bij ons toe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Ik steek mijn tong uit naar de meisjes en grijns nog breder als Harry ook nog meedoet.
    "Ja, jongens tegen de meisjes. Dat hadden jullie gezegd." zeg ik grinnikend, waarna ik netjes terugloop naar onze kant van het veld. Ik besluit de jongens nog niks te vertellen over de weddenschap, anders gaan ze misschien stoppen of zo... Of ze willen het juist. Mij lijkt het toch leuker om zelf iemand een moddermasker te geven dan er een te krijgen.
    "Drie meisjes tegen vijf jongens?" vraag ik nog eens voor de zekerheid.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik grijnsde toen ik hoorde dat het jongens tegen meisjes was en wij duidelijk in de minderheid waren. 'Wij kunnen die stads jochies toch wel aan, of niet soms?' vroeg ik aan de meiden. 'Die zijn toch niks gewend.' Ik liep naar het midden en keek ze uitdagend aan.
    'Wat zijn de regels? Standaard of hebben jullie nog andere dingen afgesproken?' Die jongens konden misschien voetballen, maar ik durfde te wedden dat ze meer games speelden dan dat ze buiten bezig waren. Onze vrije tijd bestond uit dit soort dingen.


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Ik wilde net gaan voorstellen dat ik anders wel met de meisjes mee ging spelen, zodat het vier tegen vier zou zijn, toen ik Belle hoorde praten. Ha, we zouden ze wat laten zien. Stadsjochies. Hmpff. Ik was opgegroeid in een dorp, wel een grote, maar dat deed er niet toe. Ik ging vast klaar staan aan de linkerkant. Ik was links dus had daar mijn plekje, omdat de andere jongens dat niet waren.
    'Kom maar op!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    Ik grijnsde. Dit konden we makkelijk winnen. Meiden konden over het algemeen niet voetballen. Ik ging vlak bij het doel staat, niet te dicht. 'Ik ben alleen geen keeper! Want dat kan ik niet, dan verliezen we sowieso.' Voetballen kon ik, maar in keepen was ik een ramp.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson.

    Ik kijk Belle even verontwaardigd aan, maar ga er niet op in. Wat denk je dat de jongens en ik vaak deden in onze vrije tijd? We zaten heus niet altijd achter de tv te hangen, hoor... Ik wist precies wat ik aan de jongens had aangezien we wel vaker voetbalden. Natuurlijk, ik neem weer eens de leiding. Niet dat ik het erg vond, hoor...
    Niall kiest gelijk zijn plek links en Zayn verdedigt, wat normaal is. Ik weet dat Harry slecht tegen zijn verlies kan en Liam soms nogal wat afwezig kan zijn met voetbal, dus plaats ik mezelf in het doel. Ja, dat had je niet verwacht! Iedereen zou denken dat zo'n hyperactieve jongen niet op een bal kon letten, nou... Let maar eens op.
    "Harry, als jij nou gaat aanvallen en Liam meegaat komt het wel goed. Er staat een weddenschap op het spel en ik weet bijna zeker dat Zayn geen zin heeft in modder in zijn haar en Harry niet wilt verliezen." zeg ik plagend. Zo, even de jongens opjagen, misschien deden ze dan nog extra hun best en konden we winnen.
    Ik kijk weer terug naar Belle. "Oh ja. Standaard regels, jullie trappen af."

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 15:21 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Toen van ons iedereen zijn standaard plekje had ingenomen, kwam Louis opeens met iets over een weddenschap.
    'En bedankt Tomlinson! Kom je nu mee!' Ik schudde even mijn hoofd, typisch Lou, maar concentreerde me daarna weer volledig. Het zou toch wat zijn als de meisjes nu de bal uit trapte en ik niet stond op te letten. Dat zou best dom zijn.
    'Komt er nog wat van!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik houd de bal hoog, terwijl ik mij omdraai naar de meiden. 'Dat wordt dus een keep, een middenvelder en een spits, lijkt mij.' Ik vang de bal op en leg hem op de stip. Mijn ogen gaan even langs de opstelling van de jongens. Louis op keep, interessant. Niall is links, dus die is rechts zwakker, maar staat dus ook niet voor niets links. Zayn, kon dus blijkbaar niet keepen, maar wel verdedigen? Oké, grappig. Liam stond gewoon ergens en Harry was dus blijkbaar spits.
    'Wie trapt af?' vroeg ik de meiden.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 16:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.

    Ik zucht eventjes en kijk Niall aan. "Ik heb het toch gezegd! Ik had ook niks kunnen zeggen en dan verliezen we." kaats ik terug, maar dit is niet het moment om ruzie te gaan zoeken. Ik kijk naar de meiden en zie dat ze geen verdediger hebben, wat Harry en Liam best lekker uitkomt. Die twee speelden toch altijd goed over, dus liet ik die twee maar samen rennen.
    "Stop!" roep ik opeens. "Liam, als Niall links staat, staat niemand rechts."
    Heel snugger, Tomlinson. Logisch dat er niemand rechts staat als de ander links staat, hoe logisch ook... "Kun jij dan alsjeblieft rechts voor mij gaan staan? Harry is toch zo goed dat hij het wel alleen kan, hij is immers onze sterspeler." slijm ik.
    Wat? Zo moedig ik Harry altijd aan... Het werkt wel, hoor.
    "Waarom trap jij niet gewoon af? Anders staan we hier nog uren." klaag ik, waarna ik mijn ogen weer richt op de bal. Verliezen stond niet in mijn woordenboek...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik volgde het allemaal even niet meer,ze gingen wat te rap.Ik hoorde wel nog Louis vragen of ik recht ging gaan staan."Is goed!"roep ik en ga dan naar de rechterkand gaan staan.Ik wachtte af tot de meiden de aftrap gingen doen en focuste me op de bal.
    (sorry voor kort stukje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik haalde mijn schouders op. 'Wat jij wil.' Ik deed mijn vlecht met lint nog wat strakker en gooide mijn blouse uit, zodat ik alleen mijn zwarte hempje en mijn beige broek nog aanhad. Anders kreeg ik het waarschijnlijk veel te warm.
    Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen naar de jongens en trapte de bal toen een stuk vooruit, om er vliegensvlug achteraan te schieten en vandaar verder te lopen met de bal vlak bij mijn voeten. In mijn ooghoeken hield ik de meiden en de jongens in de gaten.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson.

    Ik grijnsde even naar Liam en merkte dan dat Belle al aan het rennen was dus focuste ik me weer op de bal. Even had ik zin om de jongens allemaal bevelen toe te schreeuwen, maar dan zou ik ze alleen maar afleiden. Ja, sorry. Ik was gewoon enthousiast.
    Mijn ogen werden ietsjes groter toen ik Belle in de gaten hield. Jezus, die is snel... Pijlsnel. Maar goed, Zayn was nog sneller als haar, hopelijk.
    Ik sprong wat van mijn ene op het andere been, maar bleef toch in een redelijke positie staan zodat ik altijd nog op tijd kon reageren. Haha, ik wist nu al dat ze heel raar gingen opkijken als ze mij zagen keepen, want dat verwacht niemand.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:08 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik.
    Ik blikte even naar de andere jongens, die er ook vrij rustig bij stonden. Belle was al begonnen met rennen, en kwam steeds dichter onze kant op. Vlak voordat ze wilde uithalen, dribbelde ik op haar af, en schopte de bal voor haar neus weg. Naar de overkant van het veld. Ik grijnsde gemeen naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik beantwoorde Zayns grijns met een lieflijke glimlach gepaard met een knipoog en schoot er weer vandoor, richting de bal. De andere meiden deden nog niet heel veel en we waren eigenlijk ook met veel te weinig, maar dat maakte mij niet minder fanatiek. Ik zette mijn versnelling nog even hoger. Ik was vaak te laat doordat ik de tijd niet in de gaten had, dus was ik getraind op snelheid. Natuurlijk waren jongens sowieso in het voordeel, maar ik kon ze meestal aardig goed bijhouden.


    Happy Birthday my Potter!