Finn Hudson
Bella zwom nu plagend naar achteren en keek van Damian naar mij. Het irriteerde me nu echt dat Damian hier nu bij was, dit had een moment moeten zijn van Bella en mij, samen. En niet met hem erbij. Van mij mocht er nu wel een hele hoge golf komen die hem wegspoelde of zo. En het viel me eigenlijk nu pas op, dat hoe langer ik bij hem in de buurt was, hoe meer manieren ik in mijn hoofd vond om hem hier weg te krijgen. Ik dacht al aan verdrinken en nu aan die hoge golf. Natuurlijk dacht ik dat niet serieus, maar het was wel aardig frustrerend. Damian en ik zwommen achter haar aan, tot ze uiteindelijk stopte. Ik gunde hem echt geen blik waardig en had alleen maar oog voor Bella. Even was het een beetje ongemakkelijk stil tussen ons en verbrak Damian die stilte door te vragen of ik het naar mijn zin had. Dus zo wilde hij het spelen, door gewoon achterbaks aardig te doen. 'Prima, en jij?' vroeg ik neutraal aan hem. Door wat hij zei, werd ik alleen nog maar jaloerser. Ik mocht die gozer echt helemaal niet, en ik kon hem echt niet uitstaan. Hij was ook zo achterbaks, omdat hij aardig deed tegen ons waar Bella bij was. Maar als ze even niet keek of weg was, liet hij zijn ware aard zien.
Damian Furioso
We zwommen achter Bella aan totdat ze stopte en ik glimlachte verleidelijk naar haar. Ik kon iedereen zo verliefd op me laten worden als ik dat wilde, en bij Bella deed ik echt mijn best, omdat ik echt iets voor haar voelde. Er viel later een ongemakkelijke stilte tussen ons drieën, waardoor ik Finn aankeek. Ik kon beter maar aan Bella laten zien dat ik aardig tegen iedereen was. 'Hoe heb je het naar je zin tot nu toe?' vroeg ik aan Finn, hopelijk ook om het ijs te breken. Hij antwoordde iets neutraals en vroeg het ook aan mij. 'Ik ook, we gaan er sowieso een hele leuke vakantie van maken.' zei ik met een knipoog naar Bella toe. Ik wist dat hij alleen nog maar jaloerser werd. En dat vond ik alleen maar leuk.
Kurt Hummel
Ik moest glimlachen omdat ze een kus op mijn wang gaf en keek haar aan. 'Dan koop ik wel een nieuwe,' zei ik waarna ik nog een flinke klodder zalf op haar wonden smeerde. Het belangrijkste was dat Lizz geen pijn had en dat haar wonden zouden genezen. 'Je gaat niet meer terug naar die school, Lizz.' zei ik meteen weer streng. 'Het is fijn dat je opleiding leuk is, maar veiligheid gaat voor. Er zijn nog wel meer scholen die die opleiding aanbieden.' zei ik tegen haar. Ik begon na te denken, Lizz hield heel veel van dieren en ik wist dat daar een opleiding voor deed. 'Ik weet het goed gemaakt,' zei ik nu, terwijl ik mijn lege tube op bergde en haar nu over haar rug wreef. 'Ik ga een school uitkiezen voor jou, met dezelfde opleiding, maar ook een school waar jij je veilig en prettig kunt voelen.' zei ik naar waarheid. Ik zou echt een geschikte school voor haar vinden. 'Lijkt het je niet leuk om bij ons in de villa te blijven logeren in de tijd dat we hier zijn?' stelde ik voor. Ik ging vanmiddag meteen op internet kijken voor een geschikte school voor haar. Eentje met een anti-pestprogramma, zoiets wat de Warblers hebben op school.
[Oooh, je moet wel goed blijven eten, hé! ;p Smakelijk!]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.