Damian Furioso
Ik zag hoe mijn woorden haar goed deden, wat mij dus ook weer goed deed. Ineens nam ze plaats op mijn schoot en knuffelde ze me. Ik voelde het bloed stijgen naar mijn wangen en voelde me ongemakkelijk worden. Een warm gevoel verspreidde in mijn lichaam die als maar heviger werd. Ik begon dus echt iets voor haar te voelen, en er was niets wat ik er aan kon doen. Ik sloeg mijn armen om haar heen en knuffelde haar terug, waardoor mijn hart nog sneller begon te kloppen. Ik hoopte echt dat ze niet voelde dat mijn hart zo tekeer ging. Ik wreef ook nog over haar rug heen, ik kon me zo slecht voorstellen dat iemand haar pijn kon doen. Ze had echt iets traumatisch meegemaakt en ik wilde haar daar echt bij helpen. 'Je mag altijd naar me toekomen als je iemand nodig hebt,' zei ik naar waarheid, waarna ik mijn mobiel aan haar gaf, zodat ze haar nummer er in kon zetten. 'Zo kunnen we contact blijven houden.' glimlachte ik naar haar. Ze was echt bloedmooi en ik ging echt voor haar. Maar alles op zijn tijd, ze moest eerst nog over haar ex heen komen. Maar daar ging ik haar echt mee helpen, door eerst hele goede vrienden met haar te worden. Later zou er hopelijk iets anders uit voortgroeien.
Finn Hudson
Ik was opgelucht omdat ze het me niet kwalijk namen, ineens gaf Blaine het mobieltje van Kurt aan mij en las ik het sms'je. Er ontstonden meteen tranen in mijn ogen, en gaf het mobieltje terug aan Kurt. Ik voelde me in één klap nog vreselijker, nu ik wist dat ik haar definitief kwijt was. 'Fijn,' bracht ik zuchtend uit, ik wilde nog maar zeggen maar ik was bang dat ik moest huilen. Het klonk kinderachtig, maar ik wilde vaak niet overkomen als een mietje, daarom hield ik me in. Ook al wist ik dat ik bij Blaine en Kurt helemaal mezelf kon zijn. Ik had het echt helemaal compleet verpest, ik verpestte het altijd op één of andere manier bij meisjes. Ik denk dat ik altijd te kort schoot bij ze. Als ze niet vreemd gingen, verlieten ze me wel omdat ik het zelf verpest had. Ik kon niet zonder Bella, ze was mijn leven. Ze was alles voor me, en ik kon echt niet zonder haar. 'Ik ga weer naar boven, ik wil even alleen zijn.' zei ik met een gebroken stem tegen Kurt en Blaine, waarna ik weer naar boven liep en neer plofte op bed en mijn tranen de vrije loop liet. Nu was het echt voorgoed over. Ik zuchtte en sms'te Rachel maar terug. 'Ik denk wel dat ik meega. Finn.' sms'te ik haar terug over Spanje. Dan kon ik tenminste weer voetballen en had ik misschien afleiding.
Kurt Hummel
Ik keek toe hoe Finn reageerde en zuchtte toen hij weg liep, ik keek hem bezorgd na. Het ging echt niet goed met hem, zelfs ik kon dat vertellen. Ik keek nu weer naar Blaine en knuffelde hem nogmaals. 'Misschien moet je toch gewoon naar hem toegaan?' vroeg ik zacht aan hem, misschien moest Finn nu juist niet alleen zijn. Ik wist niet hoe jongens dachten, bij meisjes was het meestal als ze zeiden dat ze alleen wilden zijn, dat ze dan toch steun nodig hadden. Maar ik wist niet hoe ik dit op moest vatten dus ik liet het maar aan Blaine over.
Will Schuester
'Dankje, Emma.' glimlachte ik, waarna ik naar de keuken liep om de waterkoker aan te zetten voor haar. Het duurde altijd even voordat het water warm was. Ik liep nu weer terug naar Emma en bekeek haar. Ik kon maar niet geloven dat zij mijn vriendin was nu. Ze was zo prachtig en schattig en gewoon alles voor mij. Ik was echt gelukkig met haar en dat zou ik haar laten merken. Na een tijdje gaf een felle fluitsignaal aan dat het water klaar was en schonk ik een kopje thee in voor Emma en liep ik terug. Zelf hoefde ik even niks, ik had nergens zin in. Ik wilde alleen maar Emma.
Logan Hudson
Tot mijn grote verbazing kwamen we Rachel's vaders tegen op de kermis, die vroegen of ze Emily mee moesten nemen. Ik begroette ze ook en keek naar Rachel, het was nog altijd haar beslissing of ze Emily hier wilde houden. Maar Emily had niks aan de kermis, ze was er immers nog veel te klein voor.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.