Finn Hudson
Ik knikte naar Blaine en glimlachte zwak om Emily, waarna ze naar de zee liepen. Ik staarde nu met een doelloze blik naar Bella en Damian. Bella sloeg haar armen om zijn hals en knuffelde hem en gaf hem daarna een kusje op zijn wang. Ik voelde me nu echt zo rot. Het huilen stond me nader dan het lachen. Maar ik ging me niet laten doen, ik zou laten zien dat ik het meest van Bella hield. Blaine had gelijk, ik zou hem echt niet laten winnen. Ik stond op nu en liep naar de zee en nam een duik, waarna ik al gauw bij Damian en Bella uitkwam. Die klootzak hoefde echt niks te proberen bij haar, anders zou ik hem echt gaan verzuipen. Ik besloot om actie te ondernemen en trok Bella subtiel los van Damian, zodat ik haar nu vasthield. We hadden dan geen relatie, maar dat betekende niet dat we geen lol konden maken? 'Sorry, ik zag je vanaf het strand en ik kon het niet laten om je even te plagen.' zei ik lachend tegen Bella, zonder op haar antwoord te wachten duwde ik haar kopje onder. Al gauw liet ik haar boven komen en keek ik haar met een speelse glimlach aan. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat Damian dit echt niet leuk vond. Hij moest maar eens weten dat ik haar echt niet zomaar liet gaan. Als hij vrienden met haar kon worden, dan kon ik dat ook.
Kurt Hummel
Ik trok mijn wenkbrauw op en zag hoe Lizz tegen me loog, ik had zulke dingen altijd snel door. 'Ik ben niet Mitchell, die je gemakkelijk kunt ontlopen met die smoesjes.' zei ik, waarna ik haar nu onderzoekend en bezorgd aankeek. 'Je zweet helemaal, Lizz. Je gaat mij echt niet vertellen dat je het koud hebt.' zei ik, waarna ik haar op mijn schoot trok. 'En nu ga jij mij eens mooi vertellen wat jouw allemaal bezig houdt. Ik ben er nu weer een tijdje en ik zal je steunen. Je bent een goede vriendin en voor goede vriendinnen steek ik mijn nek uit.' zei ik naar waarheid, waarna ik over haar arm wreef. Ik herkende haar gedrag een beetje uit mezelf. Ik kon soms ook zo zijn, dan zei ik niets tegen mensen omdat ik bang was dat ze zich teveel zorgen om me gingen maken. Ik had bijvoorbeeld nog steeds niets verteld tegen mijn vader over wat ze met mijn auto hadden gedaan. Maar dat hoefde hij ook niet te weten. Ik keek nu naar Lizz en zuchtte, ik had al een vermoeden waarom ze zo deed, maar ik zei niets. Ik wilde dat ze het zelf aan mij vertelde en ik ging haar hierin helpen. Ik wist precies hoe je zoiets aan kon pakken uit eigen ervaringen.
Damian Furioso
Bella sloeg haar armen om mijn hals en gemakkelijk en stevig hield ik haar in mijn armen. 'Het is wel gezellig,' zei ik glimlachend. Ik vertelde er maar niet bij dat ik al een paar mensen echt niet mocht, ik wilde haar pret niet bederven. 'En jij bent het aller liefst.' zei ik lief tegen haar, waarna ik haar wang streelde. Ze drukte nu een kusje op mijn wang, en ik voelde hoe ik rood werd. Na een tijdje zo gestaan te hebben met haar, werd ze ineens uit mijn armen getrokken door Finn. Chagrijnig keek ik even naar hem, hoe hij Bella plaagde. Hij dacht misschien dat hij nu gewonnen had, maar dat had hij goed mis. Ik was helemaal geen opgever.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.